Winquote:
Ja, en dat vind ik écht heel mooi.. Zal wel overmatig sentimenteel zijn, maar dat is dan maar zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zijn echt verliefd, dat zie je gewoon aan ze. En de familie is hecht dat zie je ook (bea en amalia in de kerk bijv) .
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Black is black, I want my orange back
Nog eens F5..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Black is black, I want my orange back
Dat is het ergste van allesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
En hij wist er nog mee weg te komen ook...tot het een beetje teveel begon op te vallen halverwege de jaren 70.
Jij bent nog oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! weet ook niet wat het wilt.... Wordt het nou oranje of zwart...
Ik vind dat ook geweldigquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik écht heel mooi.. Zal wel overmatig sentimenteel zijn, maar dat is dan maar zo
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
P&W is al voorbij hoor. Even ontopic blijven.
Ik nu ook weer. Ik drink teveel, jij drink te veel.. of .. uh.. het ligt niet aan onsquote:
Die hebben verder toch niks te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
wel hilarisch dat ze in de antillen het lied wel serieus nemen
He, jij bent weer zwart...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik nu ook weer. Ik drink teveel, jij drink te veel.. of .. uh.. het ligt niet aan ons
We zijn allemaal ineens weer oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik nu ook weer. Ik drink teveel, jij drink te veel.. of .. uh.. het ligt niet aan ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |