Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja Maarten, of je hebt een President die te graag aan vrouwelijke stagiaires zit met sigaren etc.
Dan heb je anno 2013 ook de poppen aan het dansen hier.
Dat was een Prins-gemaal en geen koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
HOERA HOERA HOERAquote:
Sowieso een koning, gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Zeg dat, en zijn broer is helemaal eenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Prins Filip is een troonopvolger, en dat is een totaal incompente mongool.
Inderdaad. Wat heeft die man nu weer verkeerd gedaan? Hij was Duitser?quote:
Ik denk van welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.
Hoeft niet hoor, een vorst kan ook eerder doodgaan...als zijn die Oranje behoorlijk bikkels qua leeftijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.
Waarom?quote:
Hoeft niet. En al die verkiezingen zijn niet gratis, om maar niet te zeggen dat presidenten al niet eens partij-onafhankelijk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.
Werd tijd... 3 maanden lang doodgegooid met dit gedoe.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie dag, maar ik ben blij dat het erop zit....
En als hij niet zijn hele leven hiervoor zou zijn voorbereid?quote:
Klopt. Dan zou het een populistische blaaskaak worden. Wilders o.i.d.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Werd tijd... 3 maanden lang doodgegooid met dit gedoe.
Omdat we nu ook en masse achter hem staanquote:
Ja joh. Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.
Daar kies je dan zelf voor. Ik heb er weinig van meegekregen en vond het, met het weinige wát ik gezien heb, een prima dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.
Dat vond ik (als ongeveer enige) dus niet. Ben niet zo voor eigenrichtingquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Bernard was alleen al baas omdat hij die boete betaalde voor die jongen die een dief greep en een gebroken neus sloeg en daardoor een boete kreeg.
Zuipen was ook wel vermoeiend moet ik zeggen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Wat heb je allemaal gedaan?Of was het zuipen vooral zwaar.
Koning(in) brengt het land zoveel op qua werk uit het buitenland. Een president kost klauwen met geld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet. En al die verkiezingen zijn niet gratis, om maar niet te zeggen dat presidenten al niet eens partij-onafhankelijk zijn
Voor de rest deed hij zo'n beetje alles wat verboden was maar alla.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Bernard was alleen al baas omdat hij die boete betaalde voor die jongen die een dief greep en een gebroken neus sloeg en daardoor een boete kreeg.
Kleine detailsquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was een Prins-gemaal en geen koning.
Truequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Koning(in) brengt het land zoveel op qua werk uit het buitenland. Een president kost klauwen met geld.
Wat je maar noemt een klein detail.quote:
Claus en weg met de stropdasquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor de rest deed hij zo'n beetje alles wat verboden was maar alla.
Claus.![]()
Iets met het volk wil brood en spelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor de rest deed hij zo'n beetje alles wat verboden was maar alla.
Claus.![]()
Ik kijk altijd DWDD en P&W, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar kies je dan zelf voor. Ik heb er weinig van meegekregen en vond het, met het weinige wát ik gezien heb, een prima dag.
Dat is een keuze, ik val inherhalingquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk altijd DWDD en P&W, dan krijg je dat.
Daar ga ik maar wel vanuit, dan kan het alleen maar meevallen. Na volgende week zijn we er definitief van af.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nu zeker nog een week lang nabespreken?
Je bent zelf altijd. Daarbij ontgaat mij het vermoeiende nog steeds, maar waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat het mij sowieso niks kan schelen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk altijd DWDD en P&W, dan krijg je dat.
Dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is een keuze, ik val inherhaling
Ze hebben het tegenwoordig wel gezien daar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Dooie boel in Amsterdam.
Toch gek voor de hoofdstad van Nederland.
quote:
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje linkquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iets met het volk wil brood en spelen
Morgen gewoon weer een werkdag voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Dooie boel in Amsterdam.
Toch gek voor de hoofdstad van Nederland.
Internationale werkdag zelfs.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer een werkdag voor de meeste mensen.
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]en echte liefde met Bea, dat bleek vandaag maar weer.
[..]
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje link), voor de rest mocht hij doen wat hij wilde.....en dat deed hij dan ook.
Een kut werkdag ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer een werkdag voor de meeste mensen.
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf altijd. Daarbij ontgaat mij het vermoeiende nog steeds, maar waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat het mij sowieso niks kan schelen.
Heeft ie idd goed gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]en echte liefde met Bea, dat bleek vandaag maar weer.
[..]
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje link), voor de rest mocht hij doen wat hij wilde.....en dat deed hij dan ook.
Daar kies jezelf voor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.
En nee, ik blijf wel het nieuws, dwdd en p&w volgen, dus ja, ik kies er zelf voor.
Dan is het duidelijk je eigen keuze.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.
En nee, ik blijf wel het nieuws, dwdd en p&w volgen, dus ja, ik kies er zelf voor.
Waarom ben jij blauw en ik zwart?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom ben ik nog steeds oranje terwijl de rest al zwart is?
Ik eis dat dit rechtgezet wordt.
Dag van de Arbeid.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vind ik Maxima en Willem-Alexander ook zo mooi.. Zag je vandaag ook weer.. Lief met een duimpje over een vinger aaien, trotse blikken.. Ik vind dacht echt heeeeeel mooi![]()
![]()
![]()
Is wat je er zelf van maakt.quote:
Bij mij niet. Het zal wel komen door je moddereter schap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
Ook daar kies jezelf voor, maar mooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na zondag alleen maar de beelden van de huldiging van Ajax. Tot dan overleef ik het wel
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranje
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranje
quote:
QFTWquote:
Ze zijn echt verliefd, dat zie je gewoon aan zequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vind ik Maxima en Willem-Alexander ook zo mooi.. Zag je vandaag ook weer.. Lief met een duimpje over een vinger aaien, trotse blikken.. Ik vind dacht echt heeeeeel mooi![]()
![]()
![]()
En hij wist er nog mee weg te komen ook...tot het een beetje teveel begon op te vallen halverwege de jaren 70.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heeft ie idd goed gebruik van gemaakt
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranjequote:
Druk maar eens F5.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranje
Niet als je op F5 drukt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |