Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja Maarten, of je hebt een President die te graag aan vrouwelijke stagiaires zit met sigaren etc.
Dan heb je anno 2013 ook de poppen aan het dansen hier.
Dat was een Prins-gemaal en geen koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
HOERA HOERA HOERAquote:
Sowieso een koning, gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Zeg dat, en zijn broer is helemaal eenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Prins Filip is een troonopvolger, en dat is een totaal incompente mongool.
Inderdaad. Wat heeft die man nu weer verkeerd gedaan? Hij was Duitser?quote:
Ik denk van welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.
Hoeft niet hoor, een vorst kan ook eerder doodgaan...als zijn die Oranje behoorlijk bikkels qua leeftijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.
Waarom?quote:
Hoeft niet. En al die verkiezingen zijn niet gratis, om maar niet te zeggen dat presidenten al niet eens partij-onafhankelijk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En dan kun je na 4 jaar gewoon een nieuwe kiezen. Bij een koning zit je er 30 jaar aan vast.
Werd tijd... 3 maanden lang doodgegooid met dit gedoe.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie dag, maar ik ben blij dat het erop zit....
En als hij niet zijn hele leven hiervoor zou zijn voorbereid?quote:
Klopt. Dan zou het een populistische blaaskaak worden. Wilders o.i.d.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou Willem-Alexander geen schijn van kans maken.
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Werd tijd... 3 maanden lang doodgegooid met dit gedoe.
Omdat we nu ook en masse achter hem staanquote:
Ja joh. Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.
Daar kies je dan zelf voor. Ik heb er weinig van meegekregen en vond het, met het weinige wát ik gezien heb, een prima dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vooral de voorbereiding vond ik vermoeiend.
Dat vond ik (als ongeveer enige) dus niet. Ben niet zo voor eigenrichtingquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef tralalala het volgende:
Bernard was alleen al baas omdat hij die boete betaalde voor die jongen die een dief greep en een gebroken neus sloeg en daardoor een boete kreeg.
Zuipen was ook wel vermoeiend moet ik zeggen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Wat heb je allemaal gedaan?Of was het zuipen vooral zwaar.
Koning(in) brengt het land zoveel op qua werk uit het buitenland. Een president kost klauwen met geld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet. En al die verkiezingen zijn niet gratis, om maar niet te zeggen dat presidenten al niet eens partij-onafhankelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |