Precies.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze hadden haar ook gewoon moeten laten staan. Had geen haan naar gekraaid.
Ik denk dat v. Rossem er deels mee eens is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer komt van Rossem in actie? Maak ze af.
En ze worden net zo snel weer weggehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een pre is, iedere gladiool kan zo'n pagina maken.
Van Rossem is wat genuanceerder i.t.t. die gekkies.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat v. Rossem er deels mee eens is.
Die is het gewoon eens en kan op een fatsoenlijke manier zijn mening brengen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat v. Rossem er deels mee eens is.
Natuurlijk...ze heeft nu haar publiciteit waar ze niet vies van is.quote:
Zou ze momenteel bovenop Willem liggen denk je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe zou je nou zo een schatje als Maxima niet als koningin willen?
[ afbeelding ]
Van der Hoek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is de achternaam van Joanna?
Van mij welquote:
Aandachtshoerquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klopt, en zijn argumenten zijn beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van Rossem is wat genuanceerder i.t.t. die gekkies.
Maar hij denkt wel zelf en rationeel na, dus hij is republikein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van Rossem is wat genuanceerder i.t.t. die gekkies.
van der Hoekquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben al 36 uur wakker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een prachtig verhaal.... slaapverwekkend.
Zet haar erin en laat haar daar staan.quote:
Niet beter, de man heeft argumenten, de rest niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, en zijn argumenten zijn beter.
Die is zo ruig als de deurmat.quote:
Een historicus die deze dag niet volgt, lever je titel in please.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, en zijn argumenten zijn beter.
Ik ben er ook een, maar ik wil niet in verband worden gebracht met die gekkies zoals Joanna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef MilaNL het volgende:
Maar hij denkt wel zelf en rationeel na, dus hij is republikein.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Als je alle Chinezen aftrekt, heb je blaren op je hand.
De man is niet bij zijn hoofdquote:
Dank, maar was een inkoppertjequote:
Klopt, zo had ik het moeten zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet beter, de man heeft argumenten, de rest niet.
Ze ligt al gespreid.quote:
Historie, die kijken terug, kan morgen ook nog welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een historicus die deze dag niet volgt, lever je titel in please.
Hij heeft een vloot.quote:
We vragen hem over 30 jaar nog wel eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Historie, die kijken terug, kan morgen ook nog wel
Ookquote:
als iedereen quote heeft de mod nog werk te doen straksquote:
Claudiaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
Poll: Monarchie of Republiek?
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jammer dat het anoniem is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Johan Derksen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Roken op TV, zou je nu eens moeten flikken
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een beetje tegenstrijdig he dus misschien ben je wel de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef thettes het volgende:
Ben ik nu de enige die geen hekel heeft aan de Oranjes, ook geen praktische problemen ziet aan een constitutionele monarchie, zelfs gisteravond en vandaag in oranje in Amsterdam aan het feesten was, maar toch principieel republikein is?
Die houding van 'het gaat toch goed zo en ze zijn zo lief' van figuren als Barend of de Breij vind ik daarom echt ergerlijk. Dat is wel waar, maar dat is toch niet het punt?
Interview waar Claus was die zat te dampen als een grote.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Roken op TV, zou je nu eens moeten flikken
Mag toch hopen dat ongeveer 95% van de feestende mensen in Amsterdam er hetzelfde over voelen. Behalve die gekkies die gaan janken op de dam dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef thettes het volgende:
Ben ik nu de enige die geen hekel heeft aan de Oranjes, ook geen praktische problemen ziet aan een constitutionele monarchie, zelfs gisteravond en vandaag in oranje in Amsterdam aan het feesten was, maar toch principieel republikein is?
Die houding van 'het gaat toch goed zo en ze zijn zo lief' van figuren als Barend of de Breij vind ik daarom echt ergerlijk. Dat is wel waar, maar dat is toch niet het punt?
nee, de illuminatiquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die linkse rakkers denken dat Joanna voor de AIVD werkt
Google even op Martin Vrijland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er weinig argumenten tegen de monarchie zijn, behalve het principiële.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is een beetje tegenstrijdig he dus misschien ben je wel de enige
Vandaar dat ze opgepakt werd zonder dat ze de knuppels gebruiktequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zou ik ook niet doen. Ook al was ik het met haar eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
van Rossem neemt het niet echt op voor Joanna he
Godverdommetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:44:24#MarianneThieme valt me elke keer weer op als scherpzinnig, goed kamerlid... Jammer dat ze niet bij een grote partij zit. #PenW reageer retweet
Ze is wel een stereotype waarvan je je kan afvragen of het echt bestaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je je aan haar zijde schaart ben je bij voorbaat al verloren... Ook al heet je Maarten van Rossem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Peter R is ook niet lekker in zijn kersenpitquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Godverdommetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:44:24#MarianneThieme valt me elke keer weer op als scherpzinnig, goed kamerlid... Jammer dat ze niet bij een grote partij zit. #PenW reageer retweet
omdat ze op haar achterhoofd gevallen is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hij wil nog een beetje naam houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hij zoekt zeker nog een fuckbuddyquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Welke respectabele republikein wil zich associëren met Joanna en die gekkies?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Zij kan het kraken van een pand van 5 ton aan de gracht in Amsterdam nog goed praten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze is wel een stereotype waarvan je je kan afvragen of het echt bestaat.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
omdat ze op haar achterhoofd gevallen is.
Van Rossem is er voor de feitelijke juistheid van de historie
Een nieuwe buitenvrouw.quote:
Op Fok! zijn mensen anti alles. Voornamelijk omdat je hier niks hoeft te onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een hoop republikeinen op Fok!..
Doet me zeer..
Waarom? Die gast kan nog geen Ferrari verkopen. Met zijn charme van een paashaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een enge gevaarlijke man is die Buma toch.
Onzin. Zou nooit op hem stemmen, maar je lult nu uit je nek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een enge gevaarlijke man is die Buma toch.
Jammer dat je je mening stoelt op aannamesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Fok! zijn mensen anti alles. Voornamelijk omdat je hier niks hoeft te onderbouwen.
Zo durf ik hier ook te stellen dat Sonja Barend blond haar heeft.
dat ze maar snel kindertjes moest krijgen van een fatsoenlijke manquote:
Ik ook, lekker jonge koninginquote:
gheghe ;Dquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat ze maar snel kindertjes moest krijgen van een fatsoenlijke man
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Amalia moet eerst nog wat afvallen voordat ze aan de man gaat.
Lijkt me wel he.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Altijd al afgevraagd:
Stel er belt een gek dat er een bom in de studio ligt, zullen ze dan live ontruimen?
quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)st_taverne._lul.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
Welke boy was dat nou die de eed aflegde maar eerst zijn jasje ging knopen?
Geitenneuker?quote:
quote:
Starten ze een filmpje in/beeld op zwart he ei. Je zult niet opeens iedereen zien rennen nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Altijd al afgevraagd:
Stel er belt een gek dat er een bom in de studio ligt, zullen ze dan live ontruimen?
Negen. Als hij over 30 jaar aftreed is ze dus niet eens zo heel jong.quote:
quote:
In dat geval geen probleem, krijgen we zo'n tafereel als met rafael en sylvie en die andere 2.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en jij 2 dikke lippen met kroes haar
Quizmaster: "Deze man is overduidelijk Mozart, nou is de vraag als volgt..."quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en jij 2 dikke lippen met kroes haar
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Negen. Als hij over 30 jaar aftreed is ze dus niet eens zo heel jong.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Rustig aan he. GGMM een beetje pesten is leuk, maar we moeten hem niet tot suicidale gedachtes stuwen he.
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
Achja, laten we zeggen dat ze op haar 40e koning wordt. Dat is inderdaad niet jong.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Negen. Als hij over 30 jaar aftreed is ze dus niet eens zo heel jong.
charles is al gepensioneerd voordat ie uberhaupt aan de beurt komtquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
*Rickazio.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quizmaster: "Deze man is overduidelijk Mozart, nou is de vraag als volgt..."
Rikazio: 'uh.. MOZART!!'.
.. She's a man baby!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, laten we zeggen dat ze op haar 40e koning wordt. Dat is inderdaad niet jong.
Wel (voor een koning(in))quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, laten we zeggen dat ze op haar 40e koning wordt. Dat is inderdaad niet jong.
Het was een variant op het Wilhelmusquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quizmaster: "Deze man is overduidelijk Mozart, nou is de vraag als volgt..."
Rikazio: 'uh.. MOZART!!'.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
charles is al gepensioneerd voordat ie uberhaupt aan de beurt komt
echniquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 9 minuten laatste Koninginnedag.
Die man kan bijna pensioen aan gaan vragen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ach, Joffrey was ook nog een puber. En kijk eens hoe goed dat gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk naar charles.
Weet ik niet. WA was de een na oudste, en hij is 46.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens. Maar wel sneu voor hemquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Charles mag overslaan als het aan mij ligt eigenlijk.
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopenquote:
Dat is hij aankomende november al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik leef ook wel met hem mee ja, maar tegen de tijd dat hij koning wordt heeft ie nog een jaar of 5quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hah jah, vraag me af of dat mogelijk isquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Charles mag overslaan als het aan mij ligt eigenlijk.
joah hij is al 65 las ik vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Die man kan bijna pensioen aan gaan vragen.
Sorryquote:
Als ik Amalia vandaag zag is ze nu al op weg om slim en wijs genoeg te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopen
Ja, maar gelukkig is het in NL nu al een tijdje traditie om het gezin ff uit de luwte te houden gelukkig.. De koning(in) zou anders zijn/haar kinderen amper zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopen
Dat kan wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Nee, 14 november 1948 geboren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
joah hij is al 65 las ik vandaag
quote:
Okaaaaaayquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wil ik niet nog een keer van jou zien meneertje!
Dat heet een president.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
quote:
Appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Als je dit echt gelooftquote:
Nu niet nee, maar het zou wel weer kunnen voorkomen omdat het overerfelijk is. Niet dat het wat uitmaakt omdat ze geen invloed meer hebben op het landelijke bestuur, maar wel een discussie waard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig is het in NL nu al een tijdje traditie om het gezin ff uit de luwte te houden gelukkig.. De koning(in) zou anders zijn/haar kinderen amper zien
Geen, duurt nog steeds overtuigend voortquote:
Ik weet niet eens wie dat is, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die Joffrey anders maar een rare koning hoor...
Die zou zo van een FOK'er kunnen zijn.twitter:WinnyfredDenise twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:53:31Na afloop neemt Jeroen #Joanna mee naar zijn uitwoonboot. #penw reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Dit is dus die wispelturigheid waar hij het over had. In 10 minuten kan een stemmer al worden overgehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Dit niet wetenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is, dus dat valt wel mee.
Kan ze niet van het Waterlooplein rechtstreeks naar Casa Rosso lopen? De aandachtshoer..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
Joanna heeft nog niet genoeg aandacht gehad, zal morgen wel in DWDD zitten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die Joffrey anders maar een rare koning hoor...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die zou zo van een FOK'er kunnen zijn.twitter:WinnyfredDenise twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:53:31Na afloop neemt Jeroen #Joanna mee naar zijn uitwoonboot. #penw reageer retweet
Ja. Britse koningshuis doet niet aan abdicatiequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
Moet zij niet gewoon dood voordat er een nieuwe komt? Ik dacht dat dat gewoon de wet was daar. Of kan ze wel zelf er mee op houden?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Real Madrid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar zal toch het journaal over gaan?
64 dan, 99% v/d 64ers zijn net zo goed al gepensioneerdquote:
quote:
Sowieso het weer van morgen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De komende paar dagen is dat makkelijk in te vullen ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kan wel maar is niet gebruikelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Britse koningshuis doet niet aan abdicatie
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geledenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pciesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja Maarten, of je hebt een President die te graag aan vrouwelijke stagiaires zit met sigaren etc.
Dan heb je anno 2013 ook de poppen aan het dansen hier.
80% vond Bernhard een held.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
En vergeet vooral Claus ook nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
Alsnog een totaal andere tijd dan nu.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
nd prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang gele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |