echniquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 9 minuten laatste Koninginnedag.
Die man kan bijna pensioen aan gaan vragen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
charles is al gepensioneerd voordat ie uberhaupt aan de beurt komt
Ach, Joffrey was ook nog een puber. En kijk eens hoe goed dat gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
Kijk naar charles.
Weet ik niet. WA was de een na oudste, en hij is 46.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
Eens. Maar wel sneu voor hemquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Charles mag overslaan als het aan mij ligt eigenlijk.
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopenquote:
Dat is hij aankomende november al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik leef ook wel met hem mee ja, maar tegen de tijd dat hij koning wordt heeft ie nog een jaar of 5quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hah jah, vraag me af of dat mogelijk isquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Charles mag overslaan als het aan mij ligt eigenlijk.
joah hij is al 65 las ik vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Die man kan bijna pensioen aan gaan vragen.
Sorryquote:
Als ik Amalia vandaag zag is ze nu al op weg om slim en wijs genoeg te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopen
Ja, maar gelukkig is het in NL nu al een tijdje traditie om het gezin ff uit de luwte te houden gelukkig.. De koning(in) zou anders zijn/haar kinderen amper zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopen
Dat kan wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Nee, 14 november 1948 geboren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
joah hij is al 65 las ik vandaag
quote:
Okaaaaaayquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wil ik niet nog een keer van jou zien meneertje!
Dat heet een president.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
quote:
Appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Als je dit echt gelooftquote:
Nu niet nee, maar het zou wel weer kunnen voorkomen omdat het overerfelijk is. Niet dat het wat uitmaakt omdat ze geen invloed meer hebben op het landelijke bestuur, maar wel een discussie waard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig is het in NL nu al een tijdje traditie om het gezin ff uit de luwte te houden gelukkig.. De koning(in) zou anders zijn/haar kinderen amper zien
Geen, duurt nog steeds overtuigend voortquote:
Ik weet niet eens wie dat is, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die Joffrey anders maar een rare koning hoor...
Die zou zo van een FOK'er kunnen zijn.twitter:WinnyfredDenise twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:53:31Na afloop neemt Jeroen #Joanna mee naar zijn uitwoonboot. #penw reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Dit is dus die wispelturigheid waar hij het over had. In 10 minuten kan een stemmer al worden overgehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Dit niet wetenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is, dus dat valt wel mee.
Kan ze niet van het Waterlooplein rechtstreeks naar Casa Rosso lopen? De aandachtshoer..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
Joanna heeft nog niet genoeg aandacht gehad, zal morgen wel in DWDD zitten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die Joffrey anders maar een rare koning hoor...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die zou zo van een FOK'er kunnen zijn.twitter:WinnyfredDenise twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:53:31Na afloop neemt Jeroen #Joanna mee naar zijn uitwoonboot. #penw reageer retweet
Ja. Britse koningshuis doet niet aan abdicatiequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
Moet zij niet gewoon dood voordat er een nieuwe komt? Ik dacht dat dat gewoon de wet was daar. Of kan ze wel zelf er mee op houden?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Real Madrid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar zal toch het journaal over gaan?
64 dan, 99% v/d 64ers zijn net zo goed al gepensioneerdquote:
quote:
Sowieso het weer van morgen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De komende paar dagen is dat makkelijk in te vullen ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kan wel maar is niet gebruikelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Britse koningshuis doet niet aan abdicatie
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geledenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pciesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja Maarten, of je hebt een President die te graag aan vrouwelijke stagiaires zit met sigaren etc.
Dan heb je anno 2013 ook de poppen aan het dansen hier.
80% vond Bernhard een held.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
En vergeet vooral Claus ook nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vind prins Bernard erg in de buurt komen en niet eens zolang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |