Als je dit echt gelooftquote:
Nu niet nee, maar het zou wel weer kunnen voorkomen omdat het overerfelijk is. Niet dat het wat uitmaakt omdat ze geen invloed meer hebben op het landelijke bestuur, maar wel een discussie waard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat maakt het nou uit of de koningen een eeuw geleden of meer een ramp waren? Dat kan nu echt niet meer voorkomen
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig is het in NL nu al een tijdje traditie om het gezin ff uit de luwte te houden gelukkig.. De koning(in) zou anders zijn/haar kinderen amper zien
Geen, duurt nog steeds overtuigend voortquote:
Ik weet niet eens wie dat is, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die Joffrey anders maar een rare koning hoor...
Die zou zo van een FOK'er kunnen zijn.twitter:WinnyfredDenise twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:53:31Na afloop neemt Jeroen #Joanna mee naar zijn uitwoonboot. #penw reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
Dit is dus die wispelturigheid waar hij het over had. In 10 minuten kan een stemmer al worden overgehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Loop-y het volgende:
Van Rossem heeft wel een punt
Misschien moeten we onze koning kiezen in de toekomst
Dit niet wetenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is, dus dat valt wel mee.
Kan ze niet van het Waterlooplein rechtstreeks naar Casa Rosso lopen? De aandachtshoer..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
Joanna heeft nog niet genoeg aandacht gehad, zal morgen wel in DWDD zitten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die Joffrey anders maar een rare koning hoor...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die zou zo van een FOK'er kunnen zijn.twitter:WinnyfredDenise twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:53:31Na afloop neemt Jeroen #Joanna mee naar zijn uitwoonboot. #penw reageer retweet
Ja. Britse koningshuis doet niet aan abdicatiequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
Moet zij niet gewoon dood voordat er een nieuwe komt? Ik dacht dat dat gewoon de wet was daar. Of kan ze wel zelf er mee op houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |