echniquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 9 minuten laatste Koninginnedag.
Die man kan bijna pensioen aan gaan vragen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
charles is al gepensioneerd voordat ie uberhaupt aan de beurt komt
Ach, Joffrey was ook nog een puber. En kijk eens hoe goed dat gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
Kijk naar charles.
Weet ik niet. WA was de een na oudste, en hij is 46.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
Eens. Maar wel sneu voor hemquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Charles mag overslaan als het aan mij ligt eigenlijk.
Misschien in vergelijking met andere koningen, maar je bent dan toch wel slim en wijs genoeg is te hopenquote:
Dat is hij aankomende november al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik leef ook wel met hem mee ja, maar tegen de tijd dat hij koning wordt heeft ie nog een jaar of 5quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hah jah, vraag me af of dat mogelijk isquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Charles mag overslaan als het aan mij ligt eigenlijk.
joah hij is al 65 las ik vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Die man kan bijna pensioen aan gaan vragen.
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |