quote:
Starten ze een filmpje in/beeld op zwart he ei. Je zult niet opeens iedereen zien rennen nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Altijd al afgevraagd:
Stel er belt een gek dat er een bom in de studio ligt, zullen ze dan live ontruimen?
Negen. Als hij over 30 jaar aftreed is ze dus niet eens zo heel jong.quote:
quote:
In dat geval geen probleem, krijgen we zo'n tafereel als met rafael en sylvie en die andere 2.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en jij 2 dikke lippen met kroes haar
Quizmaster: "Deze man is overduidelijk Mozart, nou is de vraag als volgt..."quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en jij 2 dikke lippen met kroes haar
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Negen. Als hij over 30 jaar aftreed is ze dus niet eens zo heel jong.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Rustig aan he. GGMM een beetje pesten is leuk, maar we moeten hem niet tot suicidale gedachtes stuwen he.
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
Achja, laten we zeggen dat ze op haar 40e koning wordt. Dat is inderdaad niet jong.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Negen. Als hij over 30 jaar aftreed is ze dus niet eens zo heel jong.
charles is al gepensioneerd voordat ie uberhaupt aan de beurt komtquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
39 is jong volgens mij om koningin te worden hoor.
*Rickazio.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quizmaster: "Deze man is overduidelijk Mozart, nou is de vraag als volgt..."
Rikazio: 'uh.. MOZART!!'.
.. She's a man baby!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, laten we zeggen dat ze op haar 40e koning wordt. Dat is inderdaad niet jong.
Wel (voor een koning(in))quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, laten we zeggen dat ze op haar 40e koning wordt. Dat is inderdaad niet jong.
Het was een variant op het Wilhelmusquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quizmaster: "Deze man is overduidelijk Mozart, nou is de vraag als volgt..."
Rikazio: 'uh.. MOZART!!'.
Zie mijn editquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
charles is al gepensioneerd voordat ie uberhaupt aan de beurt komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |