Ookquote:
als iedereen quote heeft de mod nog werk te doen straksquote:
Claudiaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
Poll: Monarchie of Republiek?
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jammer dat het anoniem is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Johan Derksen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Roken op TV, zou je nu eens moeten flikken
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een beetje tegenstrijdig he dus misschien ben je wel de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef thettes het volgende:
Ben ik nu de enige die geen hekel heeft aan de Oranjes, ook geen praktische problemen ziet aan een constitutionele monarchie, zelfs gisteravond en vandaag in oranje in Amsterdam aan het feesten was, maar toch principieel republikein is?
Die houding van 'het gaat toch goed zo en ze zijn zo lief' van figuren als Barend of de Breij vind ik daarom echt ergerlijk. Dat is wel waar, maar dat is toch niet het punt?
Interview waar Claus was die zat te dampen als een grote.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Roken op TV, zou je nu eens moeten flikken
Mag toch hopen dat ongeveer 95% van de feestende mensen in Amsterdam er hetzelfde over voelen. Behalve die gekkies die gaan janken op de dam dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef thettes het volgende:
Ben ik nu de enige die geen hekel heeft aan de Oranjes, ook geen praktische problemen ziet aan een constitutionele monarchie, zelfs gisteravond en vandaag in oranje in Amsterdam aan het feesten was, maar toch principieel republikein is?
Die houding van 'het gaat toch goed zo en ze zijn zo lief' van figuren als Barend of de Breij vind ik daarom echt ergerlijk. Dat is wel waar, maar dat is toch niet het punt?
nee, de illuminatiquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die linkse rakkers denken dat Joanna voor de AIVD werkt
Google even op Martin Vrijland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er weinig argumenten tegen de monarchie zijn, behalve het principiële.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is een beetje tegenstrijdig he dus misschien ben je wel de enige
Vandaar dat ze opgepakt werd zonder dat ze de knuppels gebruiktequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zou ik ook niet doen. Ook al was ik het met haar eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
van Rossem neemt het niet echt op voor Joanna he
Godverdommetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:44:24#MarianneThieme valt me elke keer weer op als scherpzinnig, goed kamerlid... Jammer dat ze niet bij een grote partij zit. #PenW reageer retweet
Ze is wel een stereotype waarvan je je kan afvragen of het echt bestaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je je aan haar zijde schaart ben je bij voorbaat al verloren... Ook al heet je Maarten van Rossem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Peter R is ook niet lekker in zijn kersenpitquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Godverdommetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:44:24#MarianneThieme valt me elke keer weer op als scherpzinnig, goed kamerlid... Jammer dat ze niet bij een grote partij zit. #PenW reageer retweet
omdat ze op haar achterhoofd gevallen is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hij wil nog een beetje naam houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hij zoekt zeker nog een fuckbuddyquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Welke respectabele republikein wil zich associëren met Joanna en die gekkies?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Zij kan het kraken van een pand van 5 ton aan de gracht in Amsterdam nog goed praten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze is wel een stereotype waarvan je je kan afvragen of het echt bestaat.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
omdat ze op haar achterhoofd gevallen is.
Van Rossem is er voor de feitelijke juistheid van de historie
Een nieuwe buitenvrouw.quote:
Op Fok! zijn mensen anti alles. Voornamelijk omdat je hier niks hoeft te onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een hoop republikeinen op Fok!..
Doet me zeer..
Waarom? Die gast kan nog geen Ferrari verkopen. Met zijn charme van een paashaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een enge gevaarlijke man is die Buma toch.
Onzin. Zou nooit op hem stemmen, maar je lult nu uit je nek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een enge gevaarlijke man is die Buma toch.
Jammer dat je je mening stoelt op aannamesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Fok! zijn mensen anti alles. Voornamelijk omdat je hier niks hoeft te onderbouwen.
Zo durf ik hier ook te stellen dat Sonja Barend blond haar heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |