Precies.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze hadden haar ook gewoon moeten laten staan. Had geen haan naar gekraaid.
Ik denk dat v. Rossem er deels mee eens is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer komt van Rossem in actie? Maak ze af.
En ze worden net zo snel weer weggehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou een pre is, iedere gladiool kan zo'n pagina maken.
Van Rossem is wat genuanceerder i.t.t. die gekkies.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat v. Rossem er deels mee eens is.
Die is het gewoon eens en kan op een fatsoenlijke manier zijn mening brengen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat v. Rossem er deels mee eens is.
Natuurlijk...ze heeft nu haar publiciteit waar ze niet vies van is.quote:
Zou ze momenteel bovenop Willem liggen denk je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe zou je nou zo een schatje als Maxima niet als koningin willen?
[ afbeelding ]
Van der Hoek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is de achternaam van Joanna?
Van mij welquote:
Aandachtshoerquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klopt, en zijn argumenten zijn beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van Rossem is wat genuanceerder i.t.t. die gekkies.
Maar hij denkt wel zelf en rationeel na, dus hij is republikein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van Rossem is wat genuanceerder i.t.t. die gekkies.
van der Hoekquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben al 36 uur wakker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een prachtig verhaal.... slaapverwekkend.
Zet haar erin en laat haar daar staan.quote:
Niet beter, de man heeft argumenten, de rest niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, en zijn argumenten zijn beter.
Die is zo ruig als de deurmat.quote:
Een historicus die deze dag niet volgt, lever je titel in please.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, en zijn argumenten zijn beter.
Ik ben er ook een, maar ik wil niet in verband worden gebracht met die gekkies zoals Joanna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef MilaNL het volgende:
Maar hij denkt wel zelf en rationeel na, dus hij is republikein.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Als je alle Chinezen aftrekt, heb je blaren op je hand.
De man is niet bij zijn hoofdquote:
Dank, maar was een inkoppertjequote:
Klopt, zo had ik het moeten zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet beter, de man heeft argumenten, de rest niet.
Ze ligt al gespreid.quote:
Historie, die kijken terug, kan morgen ook nog welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een historicus die deze dag niet volgt, lever je titel in please.
Hij heeft een vloot.quote:
We vragen hem over 30 jaar nog wel eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Historie, die kijken terug, kan morgen ook nog wel
Ookquote:
als iedereen quote heeft de mod nog werk te doen straksquote:
Claudiaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
Poll: Monarchie of Republiek?
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jammer dat het anoniem is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Johan Derksen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Roken op TV, zou je nu eens moeten flikken
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
P&W kijkerspoll
• Monarchie
• Republiek
• Boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een beetje tegenstrijdig he dus misschien ben je wel de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef thettes het volgende:
Ben ik nu de enige die geen hekel heeft aan de Oranjes, ook geen praktische problemen ziet aan een constitutionele monarchie, zelfs gisteravond en vandaag in oranje in Amsterdam aan het feesten was, maar toch principieel republikein is?
Die houding van 'het gaat toch goed zo en ze zijn zo lief' van figuren als Barend of de Breij vind ik daarom echt ergerlijk. Dat is wel waar, maar dat is toch niet het punt?
Interview waar Claus was die zat te dampen als een grote.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:42 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Roken op TV, zou je nu eens moeten flikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |