Hij zoekt zeker nog een fuckbuddyquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Godverdommetwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:44:24#MarianneThieme valt me elke keer weer op als scherpzinnig, goed kamerlid... Jammer dat ze niet bij een grote partij zit. #PenW reageer retweet
Welke respectabele republikein wil zich associëren met Joanna en die gekkies?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
van Rossem neemt het niet echt op voor Joanna he
Zij kan het kraken van een pand van 5 ton aan de gracht in Amsterdam nog goed praten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:45 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze is wel een stereotype waarvan je je kan afvragen of het echt bestaat.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
omdat ze op haar achterhoofd gevallen is.
Van Rossem is er voor de feitelijke juistheid van de historie
Een nieuwe buitenvrouw.quote:
Op Fok! zijn mensen anti alles. Voornamelijk omdat je hier niks hoeft te onderbouwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een hoop republikeinen op Fok!..
Doet me zeer..
Waarom? Die gast kan nog geen Ferrari verkopen. Met zijn charme van een paashaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een enge gevaarlijke man is die Buma toch.
Onzin. Zou nooit op hem stemmen, maar je lult nu uit je nek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een enge gevaarlijke man is die Buma toch.
Jammer dat je je mening stoelt op aannamesquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Fok! zijn mensen anti alles. Voornamelijk omdat je hier niks hoeft te onderbouwen.
Zo durf ik hier ook te stellen dat Sonja Barend blond haar heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |