Heeft ie idd goed gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]en echte liefde met Bea, dat bleek vandaag maar weer.
[..]
Hij was dan ook alleen maar ingehuurd om wat nazaten op de wereld te zetten(koningshuis bestaande uit 2 single vrouwen(moeder en dochter) is een beetje link), voor de rest mocht hij doen wat hij wilde.....en dat deed hij dan ook.
Daar kies jezelf voor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.
En nee, ik blijf wel het nieuws, dwdd en p&w volgen, dus ja, ik kies er zelf voor.
Dan is het duidelijk je eigen keuze.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja we zullen de komende dagen doodgegooid worden met de herhalingen, en dat vind ik vermoeiend.
En nee, ik blijf wel het nieuws, dwdd en p&w volgen, dus ja, ik kies er zelf voor.
Waarom ben jij blauw en ik zwart?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom ben ik nog steeds oranje terwijl de rest al zwart is?
Ik eis dat dit rechtgezet wordt.
Dag van de Arbeid.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vind ik Maxima en Willem-Alexander ook zo mooi.. Zag je vandaag ook weer.. Lief met een duimpje over een vinger aaien, trotse blikken.. Ik vind dacht echt heeeeeel mooi![]()
![]()
![]()
Is wat je er zelf van maakt.quote:
Bij mij niet. Het zal wel komen door je moddereter schap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
Ook daar kies jezelf voor, maar mooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na zondag alleen maar de beelden van de huldiging van Ajax. Tot dan overleef ik het wel
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranje
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rest? Jij hebt een voorproefje, iedereen is nog oranje
quote:
QFTWquote:
Ze zijn echt verliefd, dat zie je gewoon aan zequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vind ik Maxima en Willem-Alexander ook zo mooi.. Zag je vandaag ook weer.. Lief met een duimpje over een vinger aaien, trotse blikken.. Ik vind dacht echt heeeeeel mooi![]()
![]()
![]()
En hij wist er nog mee weg te komen ook...tot het een beetje teveel begon op te vallen halverwege de jaren 70.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heeft ie idd goed gebruik van gemaakt
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranjequote:
Druk maar eens F5.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranje
Niet als je op F5 drukt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier heb je me, ik kan niet screensaven. maar bij mij is iedereen gelijk, oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |