http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=CJrraxeGScgquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg zin om te dansen op het intro.
Hij is van jou hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef Taurus het volgende:
Zo. Dat is geen verkeerde mission commander.
Volgens mij niet, hij luistert althans niet naar mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef Taurus het volgende:
Zo. Dat is geen verkeerde mission commander.
Ze is gepakt door Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Joanna is gepakt door een persoonsverwisseling.
Aldus de politie.
Eigen schuld van de penose danquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Jammer dat ze zoveel aandacht krijgt, precies wat ze wil.
Op dodenherdenking? Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg nou maar dat zondag de Ajax huldiging op het Museumplein is. GODVERDOMME! Dan krijg je respect anders...
Ja, maar hier kan ze weinig aan doen. Ze brengen het constant weer ter sprake.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Die is hetzelfde als Tinco iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Eberhard kan ook wel een emotion chart gebruiken.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Eberhard kan ook wel een emotion chart gebruiken.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Man man man, wat een ophef om de arrestatie van een omhooggevallen studentenmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |