Ik voel me ietswat verveeldquote:Op zondag 28 april 2013 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Vertel het aan Gary en de rest van FOK!!
Ik weet niet waarom, maar de laatste dagen heb ik weer zin in blowen gekregen (en heb altijd wiet in huis liggen).quote:
Omdat het vet nice is natuurlijk makker'quote:Op zondag 28 april 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar de laatste dagen heb ik weer zin in blowen gekregen (en heb altijd wiet in huis liggen).
Half uurtje terug ook al wat gerookt.
jaloersquote:Op zondag 28 april 2013 19:39 schreef theKiD het volgende:
Voel me goedZin in de komende paar vrije dagen
Daarom heb ik standaard reservebrood in de vriezer en cupasoup in huisquote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
Moe brak kapot, maar verder prima. Wel even een oplossing nog zien te bedenken voor het probleem dat heet "geen eten in huis hebben", hele dag niks gegeten omdat ik toch wel vrij misselijk was, nu wil ik eten, is er niks.
HTC One natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Luxuria het volgende:
Goed!
- Lekker aan het werk, zo meteen naar huis en snel eten en douchen en dan op naar Utrecht voor Queensnight![]()
- Gisteren een nieuwe telefoon besteld, kan niet wachten tot hij bezorgd wordt!
Ook nog echt de HTC One X!quote:Op maandag 29 april 2013 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC One natuurlijk
OT: voel me goed, vanavond wel ff een goed gesprek met iemand en morgen Queensday
Met die blonde jongen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Nerveus voor mijn date morgen, en het is nog wel een bios date. Damn
Nee een ander blonde.quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Met die blonde jongen?of is dat niks meer geworden?
zit je op vechtsport dan??quote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben kapot, wel trots op mezelf, voor de 3e keer van iemand gehoord of ik wou overwegen om aan kickboks wedstrijden mee te doen
Fysio kan je ook heen gaan, die weten het soms beter dan een ha.quote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef Muisraket het volgende:
Toch iets bezorgder over mijn knie, maar ik vind het altijd zo stom om voor dingen naar de huisarts te gaan, tenzij ik 100% zeker weet dat het ernstig is of ik er medicatie voor moet krijgen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was ook net wakker voor de balkonscene , wat ontzettend ontroerend . Ma Beatrix trots op haar zoon en dan ook de 3 prinsesjes. Dat vind ik nog het leukste we hebben nu 3 prinsesjes die we gaan zien opgroeien .
Waar woon je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Reis je helemaal naar je vrienden toe, op uitnodiging, 150km verderop. Is het ineens van 'uitgaan' met 9man, naar 'terras' met 5 man. En van die 5 hebben 2 meiden last van hoofdpijn, dus wsl gebeurt er vanavond geen ene kut. Ik ga denk ik maar eens wat leukere vrienden zoeken die wel iets uit hun leven willen halenword hier gek van.
Komt goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu weer even kutIk mis haar en dat wil ik niet. Zou boos op d'r moeten zijn, zo frustrerend...
Prinses Ariane vond het "de W van Willem"- stukje wel leuk, zo te zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef dawg het volgende:
plaatsvervangende schaamte voor het net ten gehore gebrachte koningslied. mijn god wat een wansmakelijk gedrocht.
ze weet nog niet beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prinses Ariane vond het "de W van Willem"- stukje wel leuk, zo te zien.
Wat is er met je oma, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Beetje leeg. Op zich prima dag gehad, dus probeer me daarop te focussen. Maar ja, anders voorgesteld, zorgen om m'n oma... Meh
Al enige tijd ernstig ziek, in het afgelopen half jaar al vier keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Eerste drie opnames waren gerelateerd aan het bekende probleem, maar nu is er iets potentieel levensbedreigends bovenop gekomen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Catnip het volgende:
[..]
Wat is er met je oma, als ik vragen mag?
Wat erg!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Al enige tijd ernstig ziek, in het afgelopen half jaar al vier keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Eerste drie opnames waren gerelateerd aan het bekende probleem, maar nu is er iets potentieel levensbedreigends bovenop gekomen...
Sterkte Yukiquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Beetje leeg. Op zich prima dag gehad, dus probeer me daarop te focussen. Maar ja, anders voorgesteld, zorgen om m'n oma... Meh
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef FAUSTI het volgende:
Ben een negervriendje en negervriendjes moeten doodJe voorouders komen uit India zak hooi. Schijthekel aan racisten dus erger mij kapot.
Check .. Im with u man ..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kut. Alles is schijn en ik zou onderhand eens beter moeten weten. Time to wake the fuck up.
Ik pak ze wel, ze spartelen nog maar ben er klaar mee. Dit incident gaat gevolgen hebben maar dat leest men wel in de krant. Zoals altijd ben zelf maar een simpele arme boer die niets kan uitrichten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
Dooddoener en weet je zelf ook wel maar niks van aantrekken. Kutmensen
Awquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Yuki het volgende:
Thanks allemaal
Envoor Minthy, Hungry_Joe en Perzephone
Plannen vielen een beetje in het water helaas, maar heb het uiteindelijk wel naar m'n zin gehad jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aw
Toch nog een leuke avond kunnen plannen?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Dat zegt niets.quote:
Is je dm-box al vol?quote:
Zou me niet eens verbazen. Gelukkig ben je een vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoeft ook nietHaha
Ik ben al stil.
Je hebt tegenwoordig opblaaspoppen voor vrouwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb geen relatie en gezien ik niet rondneuk, snak ik nu naar helemaal goed uitgewoond worden, ja? Goed. Genoeg.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig opblaaspoppen voor vrouwen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het is dat, of jezelf in slaap masturberen.
Vertel jij mij maar waarom ik me zo voel om nog ot te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig he? Ik weet al hoe dat komt
Ga maar naar de kroeg, daar zijn genoeg mannen die je dat wel even willen vertellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertel jij mij maar waarom ik me zo voel om nog ot te zijn.
Ik doe dat nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga maar naar de kroeg, daar zijn genoeg mannen die je dat wel even willen vertellen.
Wat een lap tekstquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe dat nietZaterdag kreeg ik dat verzoek ook. Tis niet mijn ding.
Laat mij gewoon m'n seksuele frustratie hier uiten, zonder erop aangevallen of what ever te worden. Ik ben botergeil, thats it. Ik ben niet op zoek, want als ik wel op zoek was had ik dit gevoel niet. Mijn vrienden/familie kunnen 't niet meer aanhoren, dus dan zo.
Ja? Oke.
blaasontsteking is een rampquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ondanks een - volgens mij - beginnende blaasontstekingwel een leuke avond gehad
.
Nu warm worden en slapen!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
door al die tekst krijg ik zin om te neuken![]()
Leuk is anders, maar kan wel wat ergers bedenken. Morgen toch maar even huisarts bellen, want ik drink me vandaag een ongeluk aan vieze cranberrytheequote:
Ik kan me niet veel ergers bedenkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar kan wel wat ergers bedenken. Morgen toch maar even huisarts bellen, want ik drink me vandaag een ongeluk aan vieze cranberrythee.
Ik genoegquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel ergers bedenken
Ok nou gelukkigquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik genoegmaar goed, het is nu ook nog een beginnende blaasontsteking volgens mij, dus maar even snel de kop indrukken voordat ik dat óók ga vinden
quote:
Ben 't helaas toch wel een paar uurtjes met je eens geweest vanochtend K.A.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lapohunter![]()
OT: wel ok, ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen
Klote hequote:Op woensdag 1 mei 2013 12:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ben 't helaas toch wel een paar uurtjes met je eens geweest vanochtend K.A.. Mén, was vergeten wat voor pijn 't kan geven...het is nu gelukkig weer te doen dankzij antibiotica-troep en weer ruimte om verder over wat dingen na te denken/te twijfelen.
Watskegebeurd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Godverdomme kutwijf![]()
![]()
De liefde kan me gestolen worden. Flikker toch op. Verliefdheid is alleen maar kut.
Dit is zo herkenbaar!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Ethylaminelle het volgende:
Erg verward. Zo stom als je niet weet (oke stiekem eigenlijk wel) wat het slimst is om te doen. Of je weet het wel maar je wil het niet weten.
Omtrent?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hmm toch weer harder aan het twijfelen, had op mee duidelijkheid gehoopt
Pff sterkte, stadsgenootquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Blijkbaar toch niks dan, stom van me.
Ik verneuk alles tegenwoordig met mijn kinderachtige gedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Wat je post is wel herkenbaar voor mij af en toe, al zal het vast ergens anders over gaanquote:
Hartverwarmend is dat hequote:Op donderdag 2 mei 2013 01:48 schreef Andromache het volgende:
koud en verbitterd. ik moest telkens enorm zuchten bij knuffelende stelletjes om me heen op Koninginnedag.
LEKKER VROEGquote:
quote:
Hahaha. Ik herken mij hier ook helemaal in. Moet andere vrienden maken, heb wel mensen maar die zijn allemaal zo enorm rustig en huisje, boompje, beestje type en ik dus niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef Plums het volgende:
[..]Ik ken het gevoel.
OT: ja ook eenzaam. Moet meer vrienden maken. Maar ik ben zo socially awkward. En ik ben blij dat ik mezelf heb ingeschreven voor een dagje proefstuderen. Nu nog gaan en leuk overkomen en een leuke dag hebben en dan ben ik heel trots op mezelf. Gelukkig kan ik mezelf een maand mentaal voorbereiden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed gesprek gehad. Ik krijg toch geen antwoord meer van haar. Dat ze mijn mail negeert zegt al genoeg: die is gewoon klaar met me. Dan maar geen uitleg van haar kant. Knop gaat nu om. Tijd voor leuke dingen, nieuwe impulsen en nieuwe kansen. Baard eraf gehaald. Time for change
Bedanktquote:
Zie je wel dat je het kanquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed gesprek gehad. Ik krijg toch geen antwoord meer van haar. Dat ze mijn mail negeert zegt al genoeg: die is gewoon klaar met me. Dan maar geen uitleg van haar kant. Knop gaat nu om. Tijd voor leuke dingen, nieuwe impulsen en nieuwe kansen. Baard eraf gehaald. Time for change
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kan
OT: geïrriteerd, rot paypal, laat me mijn zaken doen![]()
*AJ geeft een linker directe, rechter hoek en een rechter lowkick.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moet sporten, maar ik wil niet, wie schopt me ff die bureaustoel uit?
Zeg zo niet hequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
*AJ geeft een linker directe, rechter hoek en een rechter lowkick.
OT: alles gaat fout vandaag, meh
Hij moet nog wel kunnen staan om te gaan sporten hèquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
*AJ geeft een linker directe, rechter hoek en een rechter lowkick.
OT: alles gaat fout vandaag, meh
Me 3quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij moet nog wel kunnen staan om te gaan sporten hè![]()
Sleep mij meteen ook even mee, ik ben dicht aan het groeien
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij moet nog wel kunnen staan om te gaan sporten hè![]()
Sleep mij meteen ook even mee, ik ben dicht aan het groeien
Luie takquote:
Komt goed!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
De zoveelste avond op rij dat het voor school niet wil lukken en de zoveelste bijhorende jankbui. Ik vind het niet leuk meer.
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
De zoveelste avond op rij dat het voor school niet wil lukken en de zoveelste bijhorende jankbui. Ik vind het niet leuk meer.
Sorry, was de afgelopen dagen druk, maar wat is het hele verhaal?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet het... Ik heb echter geen zin om nog een jaar door te gaan met studeren (inclusief alle kosten), ik wil in juli afstuderen. Zit er al middenin, hoef nog maar een paar dingetjes. Daarna die burn out en de rest van de zooiquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt goed!Niet te veel hooi op je vork. First things first: eerst die burn-out verwerken.
M'n nichtje haal ik in de ochtend op, ze blijft hier logeren voor het eerst. Daar heb ik zin in, één van de weinige zaken die me nog op de been houdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Morgen weer een nieuwe dag.
Komt wel goed, lekker slapen en morgen een nieuwe dag.quote:
Klaar ermee zei ik toch?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zo, weer thuis en klaar ermee! Ergens blij dat ik dit weer kan 'afstrepen' en dat ik mijn grens redelijk in de gaten heb gehouden, nadat ik hem flink heb overschreden![]()
.
En die dingen moet je nu je kracht uit putten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het... Ik heb echter geen zin om nog een jaar door te gaan met studeren (inclusief alle kosten), ik wil in juli afstuderen. Zit er al middenin, hoef nog maar een paar dingetjes. Daarna die burn out en de rest van de zooi
[..]
M'n nichtje haal ik in de ochtend op, ze blijft hier logeren voor het eerst. Daar heb ik zin in, één van de weinige zaken die me nog op de been houden![]()
Dank heren
Korte versie: begin januari nam jeugdliefde na 7 jaar contact met me op. Dit werd leuker en intiemer. We werden verliefd, toen afgesproken, romantisch weekend gehad, daarna nog een keer ontmoet, zouden elkaar weer zien in de meivakantie...tot het omslagpunt twee weken geleden. Op die vrijdag leek er niks aan de hand, maar twee dagen later was het voorbij. Ze vond me 'minder leuk' en ze wist niet of ze me wel kon zien in de vakantie en gebruikte de drukte op school enzo als excuus. Ik wist eigenlijk wel voldoendequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sorry, was de afgelopen dagen druk, maar wat is het hele verhaal?
Was je misschien gewoon een rebound voor haar?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Korte versie: begin januari nam jeugdliefde na 7 jaar contact met me op. Dit werd leuker en intiemer. We werden verliefd, toen afgesproken, romantisch weekend gehad, daarna nog een keer ontmoet, zouden elkaar weer zien in de meivakantie...tot het omslagpunt twee weken geleden. Op die vrijdag leek er niks aan de hand, maar twee dagen later was het voorbij. Ze vond me 'minder leuk' en ze wist niet of ze me wel kon zien in de vakantie en gebruikte de drukte op school enzo als excuus. Ik wist eigenlijk wel voldoendeIn een impuls en uit zelfbescherming haar van Whatsapp en Facebook gegooid en alle foto's e.d. verwijderd. Paar dagen later haar een uitgebreide mail gestuurd om verduidelijking te krijgen. Nu zo'n anderhalve week later nog steeds geen antwoord. Het is dus gewoon klaar
Wat het meeste pijn doet is de onverwachte omslag. Zag het totaal niet aankomen...
Die gedachte ging inderdaad ook al door m'n hoofd, samen met nog vele anderen. Ik weet het niet, alleen zij weet het. Maar ik ga niet als een schoothondje achter haar aan. Een tweede keer mailen bijv. zou ook geen zin hebben. Dan had ze de eerste wel beantwoord. Negeren is haar antwoord. Ik wil ook verder, dus ik laat het gewoon rusten en richt me op leuke dingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Was je misschien gewoon een rebound voor haar?
OT: Wel oke. Probeer de paniek te onderdrukken, wat aardig lukt.
Zit momenteel in hetzelfde schuitje, alleen een paar weken verder. Inderdaad gewoon doorgaan en de verwachtingen wat betreft haar op een nulpunt houden. Zo word je ook niet teleurgesteld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die gedachte ging inderdaad ook al door m'n hoofd, samen met nog vele anderen. Ik weet het niet, alleen zij weet het. Maar ik ga niet als een schoothondje achter haar aan. Een tweede keer mailen bijv. zou ook geen zin hebben. Dan had ze de eerste wel beantwoord. Negeren is haar antwoord. Ik wil ook verder, dus ik laat het gewoon rusten en richt me op leuke dingen![]()
OT: wel goed. Heerlijk weer![]()
Leuk is zeker anders. En dit is voor mij ook niet de eerste keer dat er een spontaan een einde aan komt. Dus ik ben het 'gewend'. Baal alleen wel flink dat het zo moet. Maar goed, er zal vast wel iemand voor me rondlopen ergensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zit momenteel in hetzelfde schuitje, alleen een paar weken verder. Inderdaad gewoon doorgaan en de verwachtingen wat betreft haar op een nulpunt houden. Zo word je ook niet teleurgesteld.
Leuk is anders, maar wel het beste. Good luck
OT: stage zoeken vlot maar niettijd begint echt te dringen.
Aaah zonde!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Net 2 weken mijn telefoon terug na 3 maanden gezeur met de provider. Laat ik mijn telefoon buiten vallen. Scherm kapot. Kan wel janken
Ik kan nooit begrijpen dat mensen hun telefoon buiten laten vallen. Ik heb mijn telefoon nu al 3 jaar en hij is nog nooit gevallen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Net 2 weken mijn telefoon terug na 3 maanden gezeur met de provider. Laat ik mijn telefoon buiten vallen. Scherm kapot. Kan wel janken
Ik heb hem ook nog niet eerder laten vallen en dit was ook gewoon heel lullig gegaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik kan nooit begrijpen dat mensen hun telefoon buiten laten vallen. Ik heb mijn telefoon nu al 3 jaar en hij is nog nooit gevallen.
Niet lullig bedoelt hoor en zeker kut voor je![]()
Lol ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet eerder laten vallen en dit was ook gewoon heel lullig gegaan.Ik zat in de tuin, een onbekende bonkte vrij hard op het raam aan de voorkant van het huis en mijn hond rent als een gek naar binnen. Daar schrok ik van en ik sprong op en daarbij viel mijn telefoon dus.
Niet eens van zo hoog, 30 cm ofzo
En dat snap ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |