Vertel jij mij maar waarom ik me zo voel om nog ot te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig he? Ik weet al hoe dat komt
Ga maar naar de kroeg, daar zijn genoeg mannen die je dat wel even willen vertellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertel jij mij maar waarom ik me zo voel om nog ot te zijn.
Ik doe dat nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga maar naar de kroeg, daar zijn genoeg mannen die je dat wel even willen vertellen.
Wat een lap tekstquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe dat nietZaterdag kreeg ik dat verzoek ook. Tis niet mijn ding.
Laat mij gewoon m'n seksuele frustratie hier uiten, zonder erop aangevallen of what ever te worden. Ik ben botergeil, thats it. Ik ben niet op zoek, want als ik wel op zoek was had ik dit gevoel niet. Mijn vrienden/familie kunnen 't niet meer aanhoren, dus dan zo.
Ja? Oke.
blaasontsteking is een rampquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ondanks een - volgens mij - beginnende blaasontstekingwel een leuke avond gehad
.
Nu warm worden en slapen!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
door al die tekst krijg ik zin om te neuken![]()
Leuk is anders, maar kan wel wat ergers bedenken. Morgen toch maar even huisarts bellen, want ik drink me vandaag een ongeluk aan vieze cranberrytheequote:
Ik kan me niet veel ergers bedenkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar kan wel wat ergers bedenken. Morgen toch maar even huisarts bellen, want ik drink me vandaag een ongeluk aan vieze cranberrythee.
Ik genoegquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel ergers bedenken
Ok nou gelukkigquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik genoegmaar goed, het is nu ook nog een beginnende blaasontsteking volgens mij, dus maar even snel de kop indrukken voordat ik dat óók ga vinden
quote:
Ben 't helaas toch wel een paar uurtjes met je eens geweest vanochtend K.A.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lapohunter![]()
OT: wel ok, ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen
Klote hequote:Op woensdag 1 mei 2013 12:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ben 't helaas toch wel een paar uurtjes met je eens geweest vanochtend K.A.. Mén, was vergeten wat voor pijn 't kan geven...het is nu gelukkig weer te doen dankzij antibiotica-troep en weer ruimte om verder over wat dingen na te denken/te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |