Zie je wel dat je het kanquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed gesprek gehad. Ik krijg toch geen antwoord meer van haar. Dat ze mijn mail negeert zegt al genoeg: die is gewoon klaar met me. Dan maar geen uitleg van haar kant. Knop gaat nu om. Tijd voor leuke dingen, nieuwe impulsen en nieuwe kansen. Baard eraf gehaald. Time for change
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kan
OT: geïrriteerd, rot paypal, laat me mijn zaken doen![]()
*AJ geeft een linker directe, rechter hoek en een rechter lowkick.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moet sporten, maar ik wil niet, wie schopt me ff die bureaustoel uit?
Zeg zo niet hequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
*AJ geeft een linker directe, rechter hoek en een rechter lowkick.
OT: alles gaat fout vandaag, meh
Hij moet nog wel kunnen staan om te gaan sporten hèquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
*AJ geeft een linker directe, rechter hoek en een rechter lowkick.
OT: alles gaat fout vandaag, meh
Me 3quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij moet nog wel kunnen staan om te gaan sporten hè![]()
Sleep mij meteen ook even mee, ik ben dicht aan het groeien
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hij moet nog wel kunnen staan om te gaan sporten hè![]()
Sleep mij meteen ook even mee, ik ben dicht aan het groeien
Luie takquote:
Komt goed!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
De zoveelste avond op rij dat het voor school niet wil lukken en de zoveelste bijhorende jankbui. Ik vind het niet leuk meer.
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
De zoveelste avond op rij dat het voor school niet wil lukken en de zoveelste bijhorende jankbui. Ik vind het niet leuk meer.
Sorry, was de afgelopen dagen druk, maar wat is het hele verhaal?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed gesprek gehad. Ik krijg toch geen antwoord meer van haar. Dat ze mijn mail negeert zegt al genoeg: die is gewoon klaar met me. Dan maar geen uitleg van haar kant. Knop gaat nu om. Tijd voor leuke dingen, nieuwe impulsen en nieuwe kansen. Baard eraf gehaald. Time for change
Ik weet het... Ik heb echter geen zin om nog een jaar door te gaan met studeren (inclusief alle kosten), ik wil in juli afstuderen. Zit er al middenin, hoef nog maar een paar dingetjes. Daarna die burn out en de rest van de zooiquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt goed!Niet te veel hooi op je vork. First things first: eerst die burn-out verwerken.
M'n nichtje haal ik in de ochtend op, ze blijft hier logeren voor het eerst. Daar heb ik zin in, één van de weinige zaken die me nog op de been houdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Morgen weer een nieuwe dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |