Hartverwarmend is dat hequote:Op donderdag 2 mei 2013 01:48 schreef Andromache het volgende:
koud en verbitterd. ik moest telkens enorm zuchten bij knuffelende stelletjes om me heen op Koninginnedag.
LEKKER VROEGquote:
quote:
Hahaha. Ik herken mij hier ook helemaal in. Moet andere vrienden maken, heb wel mensen maar die zijn allemaal zo enorm rustig en huisje, boompje, beestje type en ik dus niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef Plums het volgende:
[..]Ik ken het gevoel.
OT: ja ook eenzaam. Moet meer vrienden maken. Maar ik ben zo socially awkward. En ik ben blij dat ik mezelf heb ingeschreven voor een dagje proefstuderen. Nu nog gaan en leuk overkomen en een leuke dag hebben en dan ben ik heel trots op mezelf. Gelukkig kan ik mezelf een maand mentaal voorbereiden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed gesprek gehad. Ik krijg toch geen antwoord meer van haar. Dat ze mijn mail negeert zegt al genoeg: die is gewoon klaar met me. Dan maar geen uitleg van haar kant. Knop gaat nu om. Tijd voor leuke dingen, nieuwe impulsen en nieuwe kansen. Baard eraf gehaald. Time for change
Bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |