Ook nog echt de HTC One X!quote:Op maandag 29 april 2013 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC One natuurlijk
OT: voel me goed, vanavond wel ff een goed gesprek met iemand en morgen Queensday
Met die blonde jongen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Nerveus voor mijn date morgen, en het is nog wel een bios date. Damn
Nee een ander blonde.quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Met die blonde jongen?of is dat niks meer geworden?
zit je op vechtsport dan??quote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben kapot, wel trots op mezelf, voor de 3e keer van iemand gehoord of ik wou overwegen om aan kickboks wedstrijden mee te doen
Fysio kan je ook heen gaan, die weten het soms beter dan een ha.quote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef Muisraket het volgende:
Toch iets bezorgder over mijn knie, maar ik vind het altijd zo stom om voor dingen naar de huisarts te gaan, tenzij ik 100% zeker weet dat het ernstig is of ik er medicatie voor moet krijgen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was ook net wakker voor de balkonscene , wat ontzettend ontroerend . Ma Beatrix trots op haar zoon en dan ook de 3 prinsesjes. Dat vind ik nog het leukste we hebben nu 3 prinsesjes die we gaan zien opgroeien .
Waar woon je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Reis je helemaal naar je vrienden toe, op uitnodiging, 150km verderop. Is het ineens van 'uitgaan' met 9man, naar 'terras' met 5 man. En van die 5 hebben 2 meiden last van hoofdpijn, dus wsl gebeurt er vanavond geen ene kut. Ik ga denk ik maar eens wat leukere vrienden zoeken die wel iets uit hun leven willen halenword hier gek van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |