Komt goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu weer even kutIk mis haar en dat wil ik niet. Zou boos op d'r moeten zijn, zo frustrerend...
Prinses Ariane vond het "de W van Willem"- stukje wel leuk, zo te zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef dawg het volgende:
plaatsvervangende schaamte voor het net ten gehore gebrachte koningslied. mijn god wat een wansmakelijk gedrocht.
ze weet nog niet beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prinses Ariane vond het "de W van Willem"- stukje wel leuk, zo te zien.
Wat is er met je oma, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Beetje leeg. Op zich prima dag gehad, dus probeer me daarop te focussen. Maar ja, anders voorgesteld, zorgen om m'n oma... Meh
Al enige tijd ernstig ziek, in het afgelopen half jaar al vier keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Eerste drie opnames waren gerelateerd aan het bekende probleem, maar nu is er iets potentieel levensbedreigends bovenop gekomen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Catnip het volgende:
[..]
Wat is er met je oma, als ik vragen mag?
Wat erg!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Al enige tijd ernstig ziek, in het afgelopen half jaar al vier keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Eerste drie opnames waren gerelateerd aan het bekende probleem, maar nu is er iets potentieel levensbedreigends bovenop gekomen...
Sterkte Yukiquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Beetje leeg. Op zich prima dag gehad, dus probeer me daarop te focussen. Maar ja, anders voorgesteld, zorgen om m'n oma... Meh
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef FAUSTI het volgende:
Ben een negervriendje en negervriendjes moeten doodJe voorouders komen uit India zak hooi. Schijthekel aan racisten dus erger mij kapot.
Check .. Im with u man ..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kut. Alles is schijn en ik zou onderhand eens beter moeten weten. Time to wake the fuck up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |