Ik voel me ietswat verveeldquote:Op zondag 28 april 2013 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Vertel het aan Gary en de rest van FOK!!
Ik weet niet waarom, maar de laatste dagen heb ik weer zin in blowen gekregen (en heb altijd wiet in huis liggen).quote:
Omdat het vet nice is natuurlijk makker'quote:Op zondag 28 april 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar de laatste dagen heb ik weer zin in blowen gekregen (en heb altijd wiet in huis liggen).
Half uurtje terug ook al wat gerookt.
jaloersquote:Op zondag 28 april 2013 19:39 schreef theKiD het volgende:
Voel me goedZin in de komende paar vrije dagen
Daarom heb ik standaard reservebrood in de vriezer en cupasoup in huisquote:Op zondag 28 april 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
Moe brak kapot, maar verder prima. Wel even een oplossing nog zien te bedenken voor het probleem dat heet "geen eten in huis hebben", hele dag niks gegeten omdat ik toch wel vrij misselijk was, nu wil ik eten, is er niks.
HTC One natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Luxuria het volgende:
Goed!
- Lekker aan het werk, zo meteen naar huis en snel eten en douchen en dan op naar Utrecht voor Queensnight![]()
- Gisteren een nieuwe telefoon besteld, kan niet wachten tot hij bezorgd wordt!
Ook nog echt de HTC One X!quote:Op maandag 29 april 2013 15:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HTC One natuurlijk
OT: voel me goed, vanavond wel ff een goed gesprek met iemand en morgen Queensday
Met die blonde jongen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Nerveus voor mijn date morgen, en het is nog wel een bios date. Damn
Nee een ander blonde.quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Met die blonde jongen?of is dat niks meer geworden?
zit je op vechtsport dan??quote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben kapot, wel trots op mezelf, voor de 3e keer van iemand gehoord of ik wou overwegen om aan kickboks wedstrijden mee te doen
Fysio kan je ook heen gaan, die weten het soms beter dan een ha.quote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef Muisraket het volgende:
Toch iets bezorgder over mijn knie, maar ik vind het altijd zo stom om voor dingen naar de huisarts te gaan, tenzij ik 100% zeker weet dat het ernstig is of ik er medicatie voor moet krijgen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was ook net wakker voor de balkonscene , wat ontzettend ontroerend . Ma Beatrix trots op haar zoon en dan ook de 3 prinsesjes. Dat vind ik nog het leukste we hebben nu 3 prinsesjes die we gaan zien opgroeien .
Waar woon je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Reis je helemaal naar je vrienden toe, op uitnodiging, 150km verderop. Is het ineens van 'uitgaan' met 9man, naar 'terras' met 5 man. En van die 5 hebben 2 meiden last van hoofdpijn, dus wsl gebeurt er vanavond geen ene kut. Ik ga denk ik maar eens wat leukere vrienden zoeken die wel iets uit hun leven willen halenword hier gek van.
Komt goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu weer even kutIk mis haar en dat wil ik niet. Zou boos op d'r moeten zijn, zo frustrerend...
Prinses Ariane vond het "de W van Willem"- stukje wel leuk, zo te zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef dawg het volgende:
plaatsvervangende schaamte voor het net ten gehore gebrachte koningslied. mijn god wat een wansmakelijk gedrocht.
ze weet nog niet beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prinses Ariane vond het "de W van Willem"- stukje wel leuk, zo te zien.
Wat is er met je oma, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Beetje leeg. Op zich prima dag gehad, dus probeer me daarop te focussen. Maar ja, anders voorgesteld, zorgen om m'n oma... Meh
Al enige tijd ernstig ziek, in het afgelopen half jaar al vier keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Eerste drie opnames waren gerelateerd aan het bekende probleem, maar nu is er iets potentieel levensbedreigends bovenop gekomen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef Catnip het volgende:
[..]
Wat is er met je oma, als ik vragen mag?
Wat erg!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Al enige tijd ernstig ziek, in het afgelopen half jaar al vier keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Eerste drie opnames waren gerelateerd aan het bekende probleem, maar nu is er iets potentieel levensbedreigends bovenop gekomen...
Sterkte Yukiquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Yuki het volgende:
Beetje leeg. Op zich prima dag gehad, dus probeer me daarop te focussen. Maar ja, anders voorgesteld, zorgen om m'n oma... Meh
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef FAUSTI het volgende:
Ben een negervriendje en negervriendjes moeten doodJe voorouders komen uit India zak hooi. Schijthekel aan racisten dus erger mij kapot.
Check .. Im with u man ..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kut. Alles is schijn en ik zou onderhand eens beter moeten weten. Time to wake the fuck up.
Ik pak ze wel, ze spartelen nog maar ben er klaar mee. Dit incident gaat gevolgen hebben maar dat leest men wel in de krant. Zoals altijd ben zelf maar een simpele arme boer die niets kan uitrichten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:36 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
Dooddoener en weet je zelf ook wel maar niks van aantrekken. Kutmensen
Awquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Yuki het volgende:
Thanks allemaal
Envoor Minthy, Hungry_Joe en Perzephone
Plannen vielen een beetje in het water helaas, maar heb het uiteindelijk wel naar m'n zin gehad jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Aw
Toch nog een leuke avond kunnen plannen?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Dat zegt niets.quote:
Is je dm-box al vol?quote:
Zou me niet eens verbazen. Gelukkig ben je een vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoeft ook nietHaha
Ik ben al stil.
Je hebt tegenwoordig opblaaspoppen voor vrouwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb geen relatie en gezien ik niet rondneuk, snak ik nu naar helemaal goed uitgewoond worden, ja? Goed. Genoeg.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig opblaaspoppen voor vrouwen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het is dat, of jezelf in slaap masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |