is ze veelste strak voorquote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
De W van wolvendagen, drie vingers in haar kut.
Ze is tien geworden in plaats van twintig?quote:
negertien.quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is tien geworden in plaats van twintig?
3 vingers in de kut wie wil'em?quote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
De W van wolvendagen, drie vingers in haar kut.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is tien geworden in plaats van twintig?
de stamppot van wd eten klinkt zo raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sliertjes en bonkjesquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef Silentalarm het volgende:
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOER!GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die S nog
![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Maar je zou er verder niets op tegen hebben.quote:
klopt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je zou er verder niets op tegen hebben.
Ik weet helemaal niet of ze lekkere stampot maakt dus ik weet ook niet of ik er wat op tegen heb.quote:
eten natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
hebben we het nou daadwerkelijk over stamppot eten of is dit weer zon synoniem voor viezeligheid?
3 vingers in de lucht voor viezigheid.quote:Op maandag 22 april 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
hebben we het nou daadwerkelijk over stamppot eten of is dit weer zon synoniem voor viezeligheid?
STAMPOT!quote:Op maandag 22 april 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit hier dus te denken he. Als je de 3 vingers in de lucht voor Willem zou doen terwijl je een handstand maakt heb je drie vingers in de lucht voor Maxima.quote:Op maandag 22 april 2013 16:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
3 vingers in de lucht voor viezigheid.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit hier dus te denken he. Als je de 3 vingers in de lucht voor Willem zou doen terwijl je een handstand maakt heb je drie vingers in de lucht voor Maxima.
Doe maar eens een handstand met 3 vingers in de lucht.quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit hier dus te denken he. Als je de 3 vingers in de lucht voor Willem zou doen terwijl je een handstand maakt heb je drie vingers in de lucht voor Maxima.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
een echte baas heeft maar 1 hand nodig... anders was het een handenstandquote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe maar eens een handstand met 3 vingers in de lucht.
Ik stap zo de trein in, en mocht ik een condoekoe tegenkomen dan vraag ik hem de handstand te doen met 1 hand.quote:Op maandag 22 april 2013 16:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een echte baas heeft maar 1 hand nodig... anders was het een handenstand
Met 3 vingers in de lucht!quote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik stap zo de trein zien, en mocht ik een condoekoe tegenkomen dan vraag ik hem de handstand te doen met 1 hand.
gewoon met hand leunend tegen het bagagerek staanquote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik stap zo de trein zien, en mocht ik een condoekoe tegenkomen dan vraag ik hem de handstand te doen met 1 hand.
Een wattes?quote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie al zoeen kankersteentje gekocht van Frans?
wutquote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie al zoeen kankersteentje gekocht van Frans?
middelste van CB¿quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Van wie zijn deze UI's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bovenste krioro?quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Van wie zijn deze UI's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens pics¿quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
Zou die pretentieuze RedRydingHoed best wel uit elkaar trekken.
Ik ben er niet zo'n fan zijn. Dat pretentieuze vind ik fucking hinderlijk. En als je de 300 filters die over de foto's heen zitten verwijdert, de laag make-up weghaalt, en niet de beste foto van de 600 uitkiest is ze ook een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
LIF outfits topic of haar website, rotreidinghood.com. (rot = red)quote:
Kan ik me wel in vinden man, is inderdaad niet allemaal naturel. Maar juist dat pretentieuze maakt mij echt woest. Soort van positieve wurgneigigen. Zou haar vakkundig demonteren waar haar vriend bij is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo'n fan zijn. Dat pretentieuze vind ik fucking hinderlijk. En als je de 300 filters die over de foto's heen zitten verwijderd, de laag make-up weghaalt, en niet de beste foto van de 600 uitkiest is ze ook een stuk minder aantrekkelijk.
Pretentieus inderdaad, precies het goede woordquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
Bohquote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pretentieus inderdaad, precies het goede woord. En zou daarom juist niet.
Doe mij maar chicks met zo'n stijl:
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat soort types vallen eigenlijk altijd tegen de volgende ochtend.quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo'n fan zijn. Dat pretentieuze vind ik fucking hinderlijk. En als je de 300 filters die over de foto's heen zitten verwijdert, de laag make-up weghaalt, en niet de beste foto van de 600 uitkiest is ze ook een stuk minder aantrekkelijk.
Dat soort types vallen sowieso tegen als je ze normaal op straat zou tegenkomen, zou niet eens omkijkenquote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mee eens. Dat soort types vallen eigenlijk altijd tegen de volgende ochtend.
Lazarus in de kroeg kan nog wel.quote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze vallen sowieso tegen als je ze normaal op straat zou tegenkomen, zou niet eens omkijken.
Deze.quote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort types vallen sowieso tegen als je ze normaal op straat zou tegenkomen, zou niet eens omkijken.
Kutnewbie.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Van wie zijn deze UI's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lazarus in de kroeg kon een van de 18 jarige vriendinnetjes van mijn zusje ook, dus dat zegt niet zoveelquote:
is je zusje ook 18 trouwens?quote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lazarus in de kroeg kon een van de 18 jarige vriendinnetjes van mijn zusje ook, dus dat zegt niet zoveel
Wou net zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lazarus in de kroeg kan sowieso alles met een V op hun ID.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lazarus in de kroeg kan sowieso alles met een V op hun ID.
Billiequote:
pyperquote:
Begin er ook niet aan. Het is een beetje op het niveau van al die liedjes voor goede doelen enzo, en dan nog even met een heel slecht rapstuk er doorheen gemixt. Daarnaast lijkt de tekst geschreven te zijn door een moeder voor haar kind, niet door een volk voor hun koningquote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
Heb heel dat koningslied nog nooit gehoord.
Ik heb hem laatst enigszins onder dwang gehoord en het is nog slechter dan slecht. Totaal onsamenhangend en geen idee waar het eigenlijk over gaatquote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Begin er ook niet aan. Het is een beetje op het niveau van al die liedjes voor goede doelen enzo, en dan nog even met een heel slecht rapstuk er doorheen gemixt. Daarnaast lijkt de tekst geschreven te zijn door een moeder voor haar kind, niet door een volk voor hun koning
Ja daarom, dat zag ik al van mijlenver aankomen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Begin er ook niet aan. Het is een beetje op het niveau van al die liedjes voor goede doelen enzo, en dan nog even met een heel slecht rapstuk er doorheen gemixt. Daarnaast lijkt de tekst geschreven te zijn door een moeder voor haar kind, niet door een volk voor hun koning
quote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
de koffie was up, so we went to the clubquote:Op maandag 22 april 2013 17:35 schreef Salatrel het volgende:
van de regen in de drup wanneer tyft willem weer up
Ik ben nu bijna bang om te vragen wat voor werk je doetquote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef Salatrel het volgende:
zaterdag was ik aan het werk en stond die show van paul de leeuw aan op de tv en toen kwam die op met ruth jacott en toen zongen ze hun stukje
So so special.quote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
ik werk bijna niet... ik heb dan ook geen arbeidscontract maar een aanwezigheidsovereenkomstquote:Op maandag 22 april 2013 17:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna bang om te vragen wat voor werk je doet
quote:
Ali B was er zelf ook niet over te spreken.quote:Op maandag 22 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu even doorheen geskipt, was wel luisterbaar tot ze die hippe stukken erin gingen gooien.
Ali B is dan zelf ook van het niveau Tros mega muziek festijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ali B was er zelf ook niet over te spreken.
Ik ging door deze post na zitten denken over wat Ali B ook alweer beroemd gemaakt heeft, en nu zit ik met Leipe Mocro Flavour in m'n hoofdquote:Op maandag 22 april 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ali B was er zelf ook niet over te spreken.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ging door deze post na zitten denken over wat Ali B ook alweer beroemd gemaakt heeft, en nu zit ik met Leipe Mocro Flavour in m'n hoofd
Ik vraag me altijd af of hij zich niet schaamt, die jongen heeft toch geen street cred meer over.quote:
Arme John, die wordt nu vast gedood door boze twitteraars.quote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ast-koningslied.html
Whehehe.
twitter:wol twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:46:21Volgens Joop vd Ende is 40% van de Nederlanders tegen het lied. Maar 60% voor. Geen idee waar die enquete vandaan komt. Maar we gaan door. reageer retweet
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die vind ik niet super. Daarom luisterde ik deze maar weer.![]()
Ally's street credquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een hosslurrr sinds de eerste Snicker in m'n mouw.
Wel geld. Voor 10k per uur zou ik het verzameld werk van Argo zelfs voordragen op de Dam.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of hij zich niet schaamt, die jongen heeft toch geen street cred meer over.
Waarom zou ik jou versieren, ik laat jou je kontje fieren (?)quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef aight1 het volgende:
kijk Ali B m'n neef is hier en jij doet mee op jouw manier
disgunbegood.gifquote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Salatrel het volgende:
LIF / welke winkel in ede schiet bij baby oorbellen ?
pakt u vast popcorn
pieren volgens mij.quote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou versieren, ik laat jou je kontje fieren (?)
Bel Partysquad en m'n vrienden, Yes-R heeft weer wat te vieren
Boek een hotel, zo snel, die chick die je bij hebt die wil ik ook wel
En oh hell eenmaal op de dansvloer, let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Godver, uit m'n hoofd ook gewoon
Yang's street credquote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En oh hell eenmaal op de dansvloer, let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Fas' street credquote:
Hoe geeft de tekst van Rampeneren kennen je street cred?quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Yang's street cred
[..]
Fas' street cred
deze lesbo is straatquote:
Sarcasme.quote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe geeft de tekst van Rampeneren kennen je street cred?Nummers van Kempi uit je kop kennen ofzo, oke, maar Yes-R en Ali B.....
Pssh, ik heb stiekem ook best street cred heurquote:Op maandag 22 april 2013 18:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Sarcasme.
Over Ally niet, dat is m'n down ass chick.
Ik kende hem ook nog helemaalquote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In welke kroeg was je dat ze dit draaiden?quote:Op maandag 22 april 2013 18:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook nog helemaal. Was zaterdag in de kroeg, met pijn in mn hart meegezongen
Oh ergens in Eindje gewoonquote:Op maandag 22 april 2013 18:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In welke kroeg was je dat ze dit draaiden?
Hij heeft juist street cred man, what you know about that?quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of hij zich niet schaamt, die jongen heeft toch geen street cred meer over.
Jongen kom niet praten, ik heb meer street cred dan Yes-R en Ali B bij elkaar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft juist street cred man, what you know about that?
Pieren, oftewel je kontje naar achteren duwen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
Lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen kom niet praten, ik heb meer street cred dan Yes-R en Ali B bij elkaar.
En meer dan iedereen uit Oud-Zuid bij elkaar vermenigvuldigd met 4.quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen kom niet praten, ik heb meer street cred dan Yes-R en Ali B bij elkaar.
Mensen met een zachte G neem ik bij voorbaat al niet serieusquote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
En meer dan iedereen uit Oud-Zuid bij elkaar vermenigvuldigd met 4.
Maar dat heb zelfs ik al.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
En meer dan iedereen uit Oud-Zuid bij elkaar vermenigvuldigd met 4.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met een zachte G neem ik bij voorbaat al niet serieus.
quote:
#quote:
Noem één Amsterdamse rapper die harder is dan Fresku.quote:
'3 vingers in de lucht, de W van Willem.'quote:
Osdorp Posse, De Jeugd van Tegenwoordig, Flinke Namen, The Opposites, D-Men, Keizer, Lange Frans & Baas B, Appa, Sjaak, Red Light Boogie (aka SugaCane), Negativ, Darryl, Yes-R, Badboy Taya, Reejon, THC (Tuindorp Hustler Click), Dret & Krulle, Zwart Licht, Gikkels, Surya, Mo & Brakko, Kiddo Cee, Regga, Jayh.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Noem één Amsterdamse rapper die harder is dan Fresku.
#loldatisniemand
Als je ook maar denkt dat één van hun beter is dan Fresku is er echt iets mis met je muziekniveauquote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Osdorp Posse, De Jeugd van Tegenwoordig, Flinke Namen, The Opposites, D-Men, Keizer, Lange Frans & Baas B, Appa, Sjaak, Red Light Boogie (aka SugaCane), Negativ, Darryl, Yes-R, Badboy Taya, Reejon, THC (Tuindorp Hustler Click), Dret & Krulle, Zwart Licht, Gikkels, Surya, Mo & Brakko, Kiddo Cee, Regga, Jayh.
sry 4 having a life xxquote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
OH SHIT AIGHT IS STIL.
[ afbeelding ]
'T interesseart mah niequote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als je ook maar denkt dat één van hun beter is dan Fresku is er echt iets mis met je muziekniveau
zitten goede tussen. Elke heeft zn eigen kwaliteiten.quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als je ook maar denkt dat één van hun beter is dan Fresku is er echt iets mis met je muziekniveau
Oke da's waarquote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yeah right.
53979 (gemiddeld 37 per dag)
HEILOquote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef krioro het volgende:
D-men komen uit Diemen hoor skkl. En The Opposites ook uit een of ander durp. De rest weet ik niet allemaal.
D-Men bestaat uit bijv. Nega, die komt uit A'dam Oost. En Diemen behoort sowieso tot Stadsregio Amsterdamquote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef krioro het volgende:
D-men komen uit Diemen hoor skkl. En The Opposites ook uit een of ander durp. De rest weet ik niet allemaal.
Shitquote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je groepje zal maar uit Culemborg komen.... C-men
Nega is dan ook meteen wel de enige baas in D-men, wat een stelletje kneuzen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
D-Men bestaat uit bijv. Nega, die komt uit A'dam Oost. En Diemen behoort sowieso tot Stadsregio Amsterdam.
Heb die namen ook maar van http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_hip_hop, ga niet zelf typen natuurlijk.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Spotten met dWc's muzieksmaak/niveau.
Red Light Boogie.quote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Osdorp Posse, De Jeugd van Tegenwoordig, Flinke Namen, The Opposites, D-Men, Keizer, Lange Frans & Baas B, Appa, Sjaak, Red Light Boogie (aka SugaCane), Negativ, Darryl, Yes-R, Badboy Taya, Reejon, THC (Tuindorp Hustler Click), Dret & Krulle, Zwart Licht, Gikkels, Surya, Mo & Brakko, Kiddo Cee, Regga, Jayh.
Nooit, m'n hele klas, m'n hele buurt, m'n hele provincie luisterde de Straatremixes van D-Men in de 4e klas manquote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nega is dan ook meteen wel de enige baas in D-men, wat een stelletje kneuzen.
quote:
Oh dus toen moest jij ook wel, meeloperquote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, m'n hele klas, m'n hele buurt, m'n hele provincie luisterde de Straatremixes van D-Men in de 4e klas man!
quote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Red Light Boogie.
Dret & Krulle.
Zwart Licht.
Gikkels.
De rest is ietsie minder. Fresku blijft 1 op 't moment, anders Opgezwolle.
Ik was early adopter man.quote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dus toen moest jij ook wel, meeloper.
Geen mach & jesse?quote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Always got your back.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Simpele beat, lelijk accent, doorgesnoven papi. Gestopt na 20 sec.quote:
Dan mag je niet oordelen, het is een synergiek geheel. Bouwt op. Bovendien brengen ze een MESSAGE.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Simpele beat, lelijk accent, doorgesnoven papi. Gestopt na 20 sec.
Opgezwollequote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Na Opgezwolle ben ik sowieso gestopt met het actief volgen van de Nederlandse scene, dooie shit. Heel af en toe komt er iets leuks, maar het is vergane glorie.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je groepje zal maar uit Culemborg komen.... C-men
Ja dag, "Stadsregio Amsterdam", 't is gewoon een andere gemeente.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
D-Men bestaat uit bijv. Nega, die komt uit A'dam Oost. En Diemen behoort sowieso tot Stadsregio Amsterdam.
Heb die namen ook maar van http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_hip_hop, ga niet zelf typen natuurlijk.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
D-men, wat een stelletje kneuzen.
Kwam jij niet uit het Noorden van het land? Die mensen hebben sowieso geen verstand van hiphop.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan mag je niet oordelen, het is een synergiek geheel. Bouwt op. Bovendien brengen ze een MESSAGE.
Denken dat je aan Jumi's muzieksmaak kan tippenquote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Spotten met dWc's muzieksmaak/niveau.
Jeuzusquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Noorden van het land? Die mensen hebben sowieso geen verstand van hiphop.
Deze vrouw.quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Noorden van het land? Die mensen hebben sowieso geen verstand van hiphop.
Good enough for me...quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gezien aan jouw vorige post ben jij een uitzondering op de regel
Dat waren pas tijden inderdaad, echt al sinds Verre Oosten ongeveer die hard fan gewordenquote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Opgezwolle![]()
Eigen Wereld![]()
Bijna sterven in een moshpit bij hun show op je 15de
Haha, provinciale haat, gotta love itquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef krioro het volgende:
Ja dag, "Stadsregio Amsterdam", 't is gewoon een andere gemeente.
Raymzterquote:
Sowiesoquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden inderdaad, echt al sinds Verre Oosten ongeveer die hard fan geworden.
[..]
Haha, provinciale haat, gotta love it.
[..]
Raymzter! Ken je deze? Vind ik echt één van de betere Nederlandstalige rapnummers OOIT
.
De tijd dat Verre Oosten nog kapot gedraaid werd op The Boxquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden inderdaad, echt al sinds Verre Oosten ongeveer die hard fan geworden.
[..]
[..]
Raymzter! Ken je deze? Vind ik echt één van de betere Nederlandstalige rapnummers OOIT
.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso
Samen met
Vechten op het schoolplein
Welnee, ik haat niet op Amsterdam. Alleen op dorpelingen uit de buurt van Amsterdam die net doen alsof ze Amsterdammers zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon ook net buiten Amsterdam en doe alsof ik een Amsterdammer ben, haat je me nu?quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, ik haat niet op Amsterdam. Alleen op dorpelingen uit de buurt van Amsterdam die net doen alsof ze Amsterdammers zijn.
fakerquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik woon ook net buiten Amsterdam en doe alsof ik een Amsterdammer ben, haat je me nu?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsregio_Amsterdamquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, ik haat niet op Amsterdam. Alleen op dorpelingen uit de buurt van Amsterdam die net doen alsof ze Amsterdammers zijn.
Als ik verraad waar ik woon dan kunnen ze me vinden weetje, gewoon A'dam zeggen is veiligerquote:
Boks.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik hou van je man, dat is m'n favo nummer van Raymzter alleen.
Oh dan ben ik wel een Amsterdammerquote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsregio_Amsterdam
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal desgewenst Amsterdammers. Randstedelingen united.
Dat nummer vind ik average, hij heeft veel meer betere nummers. En dat album idd, dat nummer Mafia Musicquote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks.
Vind jij, gezien je ricky ross wel chill vind, nummers als Yachtclub ook vet? En sowieso dat album.. Deeper than rap?
Pretentieuze hipsterpraatquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die zich vernoemen naar hun stad, gemeente of land.Ik ben gewoon een wereldburger.
Nee, ik doel op een bepaald soort mensen waar jij niet onder valt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik woon ook net buiten Amsterdam en doe alsof ik een Amsterdammer ben, haat je me nu?
Als jij die lutsers je broeders wil noemen, be my guest.quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsregio_Amsterdam
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal desgewenst Amsterdammers. Randstedelingen united.
Geen idee wat haar muzieksmaak zou zijn, boeit mij werkelijk ook geen fuck. Heb sowieso wel een betere.quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Denken dat je aan Jumi's muzieksmaak kan tippen!
Uit welke stad kom jij dan?quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik doel op een bepaald soort mensen waar jij niet onder valt.
[..]
Als jij die lutsers je broeders wil noemen, be my guest.
Mijn stad heeft meer inwoners dan al die durpen in je lijst (waar Amsterdam dus niet bij hoort natuurlijk).
En mijn piemel heeft meer centimeters dan alle haren op je hoofd bij elkaar opgeteld, wat is je punt?quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
Mijn stad heeft meer inwoners dan al die durpen in je lijst (waar Amsterdam dus niet bij hoort natuurlijk).
I can vouch for thatquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb sowieso wel een betere.
Tilburg.quote:
Dat mensen uit die durpen niet moeten doen alsof ze uit een fatsoenlijke stad komen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En mijn piemel heeft meer centimeters dan alle haren op je hoofd bij elkaar opgeteld, wat is je punt?
Sws mensen die blind geilen op de plek waar ze wonen en haten op andere plekken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Denk mijn meest gedraaide album na murda muzik van mobb deep.quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik average, hij heeft veel meer betere nummers. En dat album idd, dat nummer Mafia Music!
quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat je overal ter wereld gesandwiched wordt?
Krio is Lambikquote:Op maandag 22 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En mijn piemel heeft meer centimeters dan alle haren op je hoofd bij elkaar opgeteld, wat is je punt?
[..]
I can vouch for that.
Achja, 't interesseart mah nie, Oud-Zuid ging het over, de place to bequote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
Dat mensen uit die durpen niet moeten doen alsof ze uit een fatsoenlijke stad komen.
Bawsquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk mijn meest gedraaide album na murda muzik van mobb deep.
Fuck noquote:Op maandag 22 april 2013 08:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je die maar niet gaat afknijpen tot 11kW. Heb 2 jaar 25 kW gereden zodra je rond de 100 op snelweg rijd houd je geen trekkracht meer over.
Kon evengoed nog - indien weg lang genoeg was - 220 halen.
Zo dom die beperkingen, met 220 kan je je ook wel aardig om een boom vouwen.
Joh, laat die kerel nou denken dat hij ergens verstand van heeft, anders blijft er helemaal geen zelfvertrouwen meer over.quote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck noDie 11kW is echt te achterlijk voor woorden man, fucking 1,92 bij 96kg op een motortje van nauwelijks 30% zwaarder dan ik zelf.
Meisje, ik viel hem niet aan hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, laat die kerel nou denken dat hij ergens verstand van heeft, anders blijft er helemaal geen zelfvertrouwen meer over.
Nu heb je Chai's zelfvertrouwen gekrenkt omdat ze dacht dat ze ergens verstand van had.quote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meisje, ik viel hem niet aan hoor.
Jij kent Dimadinges duidelijk niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu heb je Chai's zelfvertrouwen gekrenkt omdat ze dacht dat ze ergens verstand van had.
Dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meisje, ik viel hem niet aan hoor.
Vrouwen en verstandquote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu heb je Chai's zelfvertrouwen gekrenkt omdat ze dacht dat ze ergens verstand van had.
Hardopquote:
Je dacht dat ik Dima uitfoeterde maar ik had het tegen de regering, pannenkoek.quote:
Prachtwijf is t toch ook. Zachte lippen heeft ze ook.quote:Op maandag 22 april 2013 08:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Succes, m'n zusje is al onderweg!
Zij had je toch een keer gespot tijdens de introdag en meldde in Fernandes dat ze je had gezien?quote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prachtwijf is t toch ook. Zachte lippen heeft ze ook.
ECHT EHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja klopt, why?quote:Op maandag 22 april 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij had je toch een keer gespot tijdens de introdag en meldde in Fernandes dat ze je had gezien?![]()
We groeten elkaar altijd op de gang.quote:Je kan het inmiddels al beter vinden met je klasgenote?
Gladde aalquote:Op maandag 22 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ter verificatie zodat de zin erna sence zou maken.
quote:
Ik kijk z'n filmpjes ja, al is het nu gewoon vaak te overdreven, en die chibois die hij traint interesseren mah ook nie.quote:
Pic?quote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram die met een Gucci dufflebag aan kwam zetten in de rechtzaal! #swag
Haha shit, ik heb deze cd echt grijsgedraaid.quote:
Zal jou eens grijsdraaien als een van de beste.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shit, ik heb deze cd echt grijsgedraaid.Green Lights was echt een van de beste.
Zal jou eens manieren bijbrengen, boefje.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens grijsdraaien als een van de beste.
Heb ik al hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens manieren bijbrengen, boefje.
Dat laat je anders niet zien.quote:
Oh?quote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat laat je anders niet zien.
inb4 'dat moet je verdiend hebben en dat heb jij niet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 22 april 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh?Ja, precies, dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram die met een Gucci dufflebag aan kwam zetten in de rechtzaal! #swag
cash heeft ie toch genoeg verzameld door de jaren heenquote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter was hij zo de rechtszaal uitgelopen.
Volgens mij was dat de grap juist.quote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
cash heeft ie toch genoeg verzameld door de jaren heen
En genoeg dames aan zijn lans geregenquote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
cash heeft ie toch genoeg verzameld door de jaren heen
quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter was hij zo de rechtszaal uitgelopen.
Beetje te veel hooi op z'n vork genomen, zoals ze dat bij jullie zo mooi zeggen.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje te veel hooi op z'n vork genomen, zoals ze dat bij jullie zo mooi zeggen.
Maar jij communiceert ook enkel en alleen via FOK!quote:
Betekent niet dat mijn oren niet werken.quote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Hij heeft z'n kaarten overspeeld, maar hij RTL liet meteen weten dat hij bij ze terechtkon. Vind het wel jammer voor 'm, maar volgens mij hoeft men geen medelijden met hem te hebben verder.
[..]
Maar jij communiceert ook enkel en alleen via FOK!
SLINKS DIT.quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Betekent niet dat mijn oren niet werken.
Zijn response jegens TheRage191.quote:Op maandag 22 april 2013 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]Moest lachen.
[..]
Ik kijk z'n filmpjes ja, al is het nu gewoon vaak te overdreven, en die chibois die hij traint interesseren mah ook nie.
200 reps.quote:Op maandag 22 april 2013 19:31 schreef krioro het volgende:
Deze man however(UB tenminste)
100% natty, all hard work and dedication el oh el.
wowquote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij communiceert ook enkel en alleen via FOK!
wil je er over praten? Kom maar eens bij sally op schoot zittenquote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin een beetje gepest te worden hier, zoveel haat de laatste tijd.
Ja.quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je er over praten? Kom maar eens bij sally op schoot zitten
Oeps, moest mijn moeders vriend zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben gestopt met lezen bij mijn vriend maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt
wat een betaquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Ik had vandaag ruzie met mijn vriend en hij reageerde het af op een boom> gebroken hand. Komt hij (die smeerlap) aan met zijn smsjes. "Jaaa, Chai is niet goed, ze spoort niet, ze is altijd gek als het blad aan de bomen komt (dat heeft m'n zus namelijk, maar ik heb dat dus écht niet ), ze was gister ook al chagrijnig, ze moet werk zoeken, ze is lui, ze is dik (vooral dit mag ik ongeveer 15 keer op een dag horen) ze moet vaker buiten komen".
Oke, het klopt, ik ben steviger (:')) dan de gemiddelde mensen, maar volgens mij is jouw zoon MODDERVET en gaat die snachts eruit op stiekem te snoepen en geld te jatten. Let daar maar eens op ipv de hand boven dat kutjonk te houden.
Ja, ik kom niet buiten aangezien ik dan tegen jou aan moet kijken en ik liever binnen zet ivm overgevoeligheid van de zon.
Nee, ik ga geen werk zoeken. Ik red me prima zo. Ik heb achterstanden van school dankzij mijn werk (ik werkte toen teveel en kon niks doen aan school) dus nee. Dat kan gewoon niet.
Ja, het klopt dat ik gister chagrijnig was gister. Maar dat was jouw schuld, smeerlap.
wijoow dikke sherlock hierzoquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Vriend van m'n moeder
Found it. Bedankt, Chai.
inb4 'zal jou eens serieus nemen'quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme waarom neem ik mensen hier ook nog serieus
gvd CY, minder goed gelovig zijn, weet je nog?quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En jouw moeder pikt het dat die sukkel je dikt noemt en zo over je praat?
Ik weet het ik weet het, het spijt me ik doe m'n bestquote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd CY, minder goed gelovig zijn, weet je nog?
Sorryquote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme waarom neem ik mensen hier ook nog serieus
Gelukkig heb je wat zelfspot.quote:
Ik dacht wel even van wat krijgen we nou danquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Salatrel het volgende:
Nouja op hetzelfde niveau als veer staan is nou niet echt een opluchting waard
quote:
Inderdaad. Voor het eerst een type drugs nemen voordat je een toets hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Salatrel het volgende:
Nouja op hetzelfde niveau als veer staan is nou niet echt een opluchting waard
Houd wel van je hoor, mooierd.quote:
Drugs ook echtquote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor het eerst een type drugs nemen voordat je een toets hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Houd wel van je hoor, mooierd.
Link naar bronquote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor het eerst een type drugs nemen voordat je een toets hebt.
Goedquote:
Oh maar dan had je het ook wel gewoon goed voorbereid toch?quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
GoedKreeg de meeste complimenten (samen met nog 1 meisje) van m'n hele groep
Gvdquote:
Mwah, het was een presentatie over ons onderzoek, waar ik heel veel voor had gedaan en aan gewerkt enzo. Dat scheelt wel. Maar meestal sta ik te trillen als een rietje en ga ik snel praten of met bibber stem. Nu helemaal geen last vanquote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar dan had je het ook wel gewoon goed voorbereid toch?
Hier ergens:quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GvdIk heb vannacht ook zitten leren aan de speed, en een uur voor mijn praktijktoets nog een katsdikke lijn naar binnen gesmeten
Toets gehaald met een 7
Haha.quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GvdIk heb vannacht ook zitten leren aan de speed, en een uur voor mijn praktijktoets nog een katsdikke lijn naar binnen gesmeten
Toets gehaald met een 7
Hahahaha, KK gast!quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Toets gehaald met een 7
Heb nu twee keer een verslag aan de pep gemaakt en dit was m'n eerste toets aan de pep.quote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.Jij hebt altijd deze dilemma's, niet?
Kun je beter anabolen nemen.
M'n klasgenoot op wie ik de toets uitvoerde merkte na de toets op dat ik wel erg fanatiek op m'n kauwgum aan het kauwen was. If he only knew.quote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahahaha, KK gast!Baas, respect.
CB op pep:quote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nu twee keer een verslag aan de pep gemaakt en dit was m'n eerste toets aan de pep.
Altijd weer uitstellen en dan te vermoeid zijn om nog fatsoenlijk te kunnen leren.
Met verslagen typen ben ik dan zo kk productive.quote:
Ik vond je wel gezellig gisteravond.quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met verslagen typen ben ik dan zo kk productive.Alleen als ik een nak te veel neem raak ik te praterig, zit ik in een keer half FOK! vol te posten terwijl ik probeer te studeren
dosering is pittig swa.
Was het ook lekker voor jou ja?quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vond je wel gezellig gisteravond.
Zelfs de buren hebben een sigaretje gerookt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was het ook lekker voor jou ja?
Kwam net Henk de buurman tegen voor de deur, hij gaf me een goedkeurende knipoog.quote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zelfs de buren hebben een sigaretje gerookt.
1.75 ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
holy crap, hoe hoog zou dat zijn!
Shit man.quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met verslagen typen ben ik dan zo kk productive.Alleen als ik een nak te veel neem raak ik te praterig, zit ik in een keer half FOK! vol te posten terwijl ik probeer te studeren
dosering is pittig swa.
schofthoogte 2m20 lees ik op wikipedia, op deze foto lijkt het wel 3 meter.quote:
Ik ken iemand die bij de McDonalds werkt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Shit man.Ik kende ook een jongen die altijd pep snoof wanneer hij moest leren. Hij is nu dood.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de McDonalds werkt.
het is m'n vader.
Het mannetje heeft een schofthoogte van 180 tot 220 centimeter, het vrouwtje een schoft van 150 tot 170 centimeterquote:Op maandag 22 april 2013 20:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
schofthoogte 2m20 lees ik op wikipedia, op deze foto lijkt het wel 3 meter.
ik ken iemand, die IS een schoft van 1m75.quote:Op maandag 22 april 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het mannetje heeft een schofthoogte van 180 tot 220 centimeter, het vrouwtje een schoft van 150 tot 170 centimeter
had gekund.
Ja ik vind Chris ook een schoftquote:Op maandag 22 april 2013 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ken iemand, die IS een schoft van 1m75.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de McDonalds werkt.
Warme ziel gekregen :$quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef Garisson72 het volgende:
Die Porsche is ook zo ver mogelijk doorgereden, lekker provocerend.
Pure lobiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |