is ze veelste strak voorquote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
De W van wolvendagen, drie vingers in haar kut.
Ze is tien geworden in plaats van twintig?quote:
negertien.quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is tien geworden in plaats van twintig?
3 vingers in de kut wie wil'em?quote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
De W van wolvendagen, drie vingers in haar kut.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is tien geworden in plaats van twintig?
de stamppot van wd eten klinkt zo raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sliertjes en bonkjesquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef Silentalarm het volgende:
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOER!GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die S nog
![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Maar je zou er verder niets op tegen hebben.quote:
klopt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je zou er verder niets op tegen hebben.
Ik weet helemaal niet of ze lekkere stampot maakt dus ik weet ook niet of ik er wat op tegen heb.quote:
eten natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
hebben we het nou daadwerkelijk over stamppot eten of is dit weer zon synoniem voor viezeligheid?
3 vingers in de lucht voor viezigheid.quote:Op maandag 22 april 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
hebben we het nou daadwerkelijk over stamppot eten of is dit weer zon synoniem voor viezeligheid?
STAMPOT!quote:Op maandag 22 april 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit hier dus te denken he. Als je de 3 vingers in de lucht voor Willem zou doen terwijl je een handstand maakt heb je drie vingers in de lucht voor Maxima.quote:Op maandag 22 april 2013 16:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
3 vingers in de lucht voor viezigheid.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit hier dus te denken he. Als je de 3 vingers in de lucht voor Willem zou doen terwijl je een handstand maakt heb je drie vingers in de lucht voor Maxima.
Doe maar eens een handstand met 3 vingers in de lucht.quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit hier dus te denken he. Als je de 3 vingers in de lucht voor Willem zou doen terwijl je een handstand maakt heb je drie vingers in de lucht voor Maxima.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
een echte baas heeft maar 1 hand nodig... anders was het een handenstandquote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe maar eens een handstand met 3 vingers in de lucht.
Ik stap zo de trein in, en mocht ik een condoekoe tegenkomen dan vraag ik hem de handstand te doen met 1 hand.quote:Op maandag 22 april 2013 16:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een echte baas heeft maar 1 hand nodig... anders was het een handenstand
Met 3 vingers in de lucht!quote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik stap zo de trein zien, en mocht ik een condoekoe tegenkomen dan vraag ik hem de handstand te doen met 1 hand.
gewoon met hand leunend tegen het bagagerek staanquote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik stap zo de trein zien, en mocht ik een condoekoe tegenkomen dan vraag ik hem de handstand te doen met 1 hand.
Een wattes?quote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie al zoeen kankersteentje gekocht van Frans?
wutquote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie al zoeen kankersteentje gekocht van Frans?
middelste van CB¿quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Van wie zijn deze UI's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bovenste krioro?quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Van wie zijn deze UI's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens pics¿quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
Zou die pretentieuze RedRydingHoed best wel uit elkaar trekken.
Ik ben er niet zo'n fan zijn. Dat pretentieuze vind ik fucking hinderlijk. En als je de 300 filters die over de foto's heen zitten verwijdert, de laag make-up weghaalt, en niet de beste foto van de 600 uitkiest is ze ook een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
LIF outfits topic of haar website, rotreidinghood.com. (rot = red)quote:
Kan ik me wel in vinden man, is inderdaad niet allemaal naturel. Maar juist dat pretentieuze maakt mij echt woest. Soort van positieve wurgneigigen. Zou haar vakkundig demonteren waar haar vriend bij is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo'n fan zijn. Dat pretentieuze vind ik fucking hinderlijk. En als je de 300 filters die over de foto's heen zitten verwijderd, de laag make-up weghaalt, en niet de beste foto van de 600 uitkiest is ze ook een stuk minder aantrekkelijk.
Pretentieus inderdaad, precies het goede woordquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Panzermaus het volgende:
Bohquote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pretentieus inderdaad, precies het goede woord. En zou daarom juist niet.
Doe mij maar chicks met zo'n stijl:
[ afbeelding ]
Mee eens. Dat soort types vallen eigenlijk altijd tegen de volgende ochtend.quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo'n fan zijn. Dat pretentieuze vind ik fucking hinderlijk. En als je de 300 filters die over de foto's heen zitten verwijdert, de laag make-up weghaalt, en niet de beste foto van de 600 uitkiest is ze ook een stuk minder aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |