Betekent niet dat mijn oren niet werken.quote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Hij heeft z'n kaarten overspeeld, maar hij RTL liet meteen weten dat hij bij ze terechtkon. Vind het wel jammer voor 'm, maar volgens mij hoeft men geen medelijden met hem te hebben verder.
[..]
Maar jij communiceert ook enkel en alleen via FOK!
SLINKS DIT.quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Betekent niet dat mijn oren niet werken.
Zijn response jegens TheRage191.quote:Op maandag 22 april 2013 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]Moest lachen.
[..]
Ik kijk z'n filmpjes ja, al is het nu gewoon vaak te overdreven, en die chibois die hij traint interesseren mah ook nie.
200 reps.quote:Op maandag 22 april 2013 19:31 schreef krioro het volgende:
Deze man however(UB tenminste)
100% natty, all hard work and dedication el oh el.
wowquote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij communiceert ook enkel en alleen via FOK!
wil je er over praten? Kom maar eens bij sally op schoot zittenquote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin een beetje gepest te worden hier, zoveel haat de laatste tijd.
Ja.quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je er over praten? Kom maar eens bij sally op schoot zitten
Oeps, moest mijn moeders vriend zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben gestopt met lezen bij mijn vriend maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt
wat een betaquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Ik had vandaag ruzie met mijn vriend en hij reageerde het af op een boom> gebroken hand. Komt hij (die smeerlap) aan met zijn smsjes. "Jaaa, Chai is niet goed, ze spoort niet, ze is altijd gek als het blad aan de bomen komt (dat heeft m'n zus namelijk, maar ik heb dat dus écht niet ), ze was gister ook al chagrijnig, ze moet werk zoeken, ze is lui, ze is dik (vooral dit mag ik ongeveer 15 keer op een dag horen) ze moet vaker buiten komen".
Oke, het klopt, ik ben steviger (:')) dan de gemiddelde mensen, maar volgens mij is jouw zoon MODDERVET en gaat die snachts eruit op stiekem te snoepen en geld te jatten. Let daar maar eens op ipv de hand boven dat kutjonk te houden.
Ja, ik kom niet buiten aangezien ik dan tegen jou aan moet kijken en ik liever binnen zet ivm overgevoeligheid van de zon.
Nee, ik ga geen werk zoeken. Ik red me prima zo. Ik heb achterstanden van school dankzij mijn werk (ik werkte toen teveel en kon niks doen aan school) dus nee. Dat kan gewoon niet.
Ja, het klopt dat ik gister chagrijnig was gister. Maar dat was jouw schuld, smeerlap.
wijoow dikke sherlock hierzoquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
KLB / Vriend van m'n moeder
Found it. Bedankt, Chai.
inb4 'zal jou eens serieus nemen'quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme waarom neem ik mensen hier ook nog serieus
gvd CY, minder goed gelovig zijn, weet je nog?quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En jouw moeder pikt het dat die sukkel je dikt noemt en zo over je praat?
Ik weet het ik weet het, het spijt me ik doe m'n bestquote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd CY, minder goed gelovig zijn, weet je nog?
Sorryquote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef CristinaYang het volgende:
Verdomme waarom neem ik mensen hier ook nog serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |