M'n moeder heeft sinds 3,5 jaar een vriend (hij had toen nog een vrouw toen ze iets kregen, de smeerlap). En mijn moeder heeft 5 kinderen waarvan er inmiddels 4 niet/nauwelijks meer bij haar komen dankzij hem. Alleen ik kom er nog (en mijn zusje heel soms), maar ik denk dat dit weekend de laatste keer was. Volgens iedereen komt het door hem omdat hij loopt te stoken maar nee mevrouw is verliefd en ziet dat niet en raakt al haar kinderen kwijt door die flapdrol.
Ik had vandaag ruzie met mijn vriend en hij reageerde het af op een boom> gebroken hand. Komt hij (die smeerlap) aan met zijn smsjes. "Jaaa, M. (ik dus) is niet goed, ze spoort niet, ze is altijd gek als het blad aan de bomen komt (dat heeft m'n andere zus namelijk, maar ik heb dat dus écht niet

), ze was gister ook al chagrijnig, ze moet werk zoeken, ze is lui, ze is dik (vooral dit mag ik ongeveer 15 keer op een dag horen) ze moet vaker buiten komen".
Oke, het klopt, ik ben steviger (:')) dan de gemiddelde mensen, maar volgens mij is jouw zoon MODDERVET en gaat die snachts eruit op stiekem te snoepen en geld te jatten. Let daar maar eens op ipv de hand boven dat kutjonk te houden.
Ja, ik kom niet buiten aangezien ik dan tegen jou aan moet kijken en ik liever binnen zet ivm overgevoeligheid van de zon.
Nee, ik ga geen werk zoeken. Ik red me prima zo. Ik heb achterstanden van school dankzij mijn werk (ik werkte toen teveel en kon niks doen aan school) dus nee. Dat kan gewoon niet.
Ja, het klopt dat ik gister chagrijnig was gister. Maar dat was jouw schuld, smeerlap.
Als ik bij jullie kom dan hoeft de tv niet aan te blijven staan op meiden van holland terwijl mijn zusje van 16 erbij zit. gatverdamme. Dan ben ik gauw weg. Ja logisch dat ik dan chagrijnig ben.
Laat hem verdomme met zijn eigen bemoeien, bah. wat een debiel.
-Frustratie modus uit, moest even afreageren maar wist niet waar en niemand snapt me toch thuis-
Verder ben ik heel lief hoor.

Alleen trek het soms gewoon niet meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mokkels op 22-04-2013 20:04:21 ]