Krio is Lambikquote:Op maandag 22 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En mijn piemel heeft meer centimeters dan alle haren op je hoofd bij elkaar opgeteld, wat is je punt?
[..]
I can vouch for that.
Achja, 't interesseart mah nie, Oud-Zuid ging het over, de place to bequote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef krioro het volgende:
Dat mensen uit die durpen niet moeten doen alsof ze uit een fatsoenlijke stad komen.
Bawsquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk mijn meest gedraaide album na murda muzik van mobb deep.
Fuck noquote:Op maandag 22 april 2013 08:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je die maar niet gaat afknijpen tot 11kW. Heb 2 jaar 25 kW gereden zodra je rond de 100 op snelweg rijd houd je geen trekkracht meer over.
Kon evengoed nog - indien weg lang genoeg was - 220 halen.
Zo dom die beperkingen, met 220 kan je je ook wel aardig om een boom vouwen.
Joh, laat die kerel nou denken dat hij ergens verstand van heeft, anders blijft er helemaal geen zelfvertrouwen meer over.quote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck noDie 11kW is echt te achterlijk voor woorden man, fucking 1,92 bij 96kg op een motortje van nauwelijks 30% zwaarder dan ik zelf.
Meisje, ik viel hem niet aan hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, laat die kerel nou denken dat hij ergens verstand van heeft, anders blijft er helemaal geen zelfvertrouwen meer over.
Nu heb je Chai's zelfvertrouwen gekrenkt omdat ze dacht dat ze ergens verstand van had.quote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meisje, ik viel hem niet aan hoor.
Jij kent Dimadinges duidelijk niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu heb je Chai's zelfvertrouwen gekrenkt omdat ze dacht dat ze ergens verstand van had.
Dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meisje, ik viel hem niet aan hoor.
Vrouwen en verstandquote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu heb je Chai's zelfvertrouwen gekrenkt omdat ze dacht dat ze ergens verstand van had.
Hardopquote:
Je dacht dat ik Dima uitfoeterde maar ik had het tegen de regering, pannenkoek.quote:
Prachtwijf is t toch ook. Zachte lippen heeft ze ook.quote:Op maandag 22 april 2013 08:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Succes, m'n zusje is al onderweg!
Zij had je toch een keer gespot tijdens de introdag en meldde in Fernandes dat ze je had gezien?quote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prachtwijf is t toch ook. Zachte lippen heeft ze ook.
ECHT EHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja klopt, why?quote:Op maandag 22 april 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij had je toch een keer gespot tijdens de introdag en meldde in Fernandes dat ze je had gezien?![]()
We groeten elkaar altijd op de gang.quote:Je kan het inmiddels al beter vinden met je klasgenote?
Gladde aalquote:Op maandag 22 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ter verificatie zodat de zin erna sence zou maken.
quote:
Ik kijk z'n filmpjes ja, al is het nu gewoon vaak te overdreven, en die chibois die hij traint interesseren mah ook nie.quote:
Pic?quote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram die met een Gucci dufflebag aan kwam zetten in de rechtzaal! #swag
Haha shit, ik heb deze cd echt grijsgedraaid.quote:
Zal jou eens grijsdraaien als een van de beste.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shit, ik heb deze cd echt grijsgedraaid.Green Lights was echt een van de beste.
Zal jou eens manieren bijbrengen, boefje.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens grijsdraaien als een van de beste.
Heb ik al hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens manieren bijbrengen, boefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |