Gladde aalquote:Op maandag 22 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ter verificatie zodat de zin erna sence zou maken.
quote:
Ik kijk z'n filmpjes ja, al is het nu gewoon vaak te overdreven, en die chibois die hij traint interesseren mah ook nie.quote:
Pic?quote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram die met een Gucci dufflebag aan kwam zetten in de rechtzaal! #swag
Haha shit, ik heb deze cd echt grijsgedraaid.quote:
Zal jou eens grijsdraaien als een van de beste.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shit, ik heb deze cd echt grijsgedraaid.Green Lights was echt een van de beste.
Zal jou eens manieren bijbrengen, boefje.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens grijsdraaien als een van de beste.
Heb ik al hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens manieren bijbrengen, boefje.
Dat laat je anders niet zien.quote:
Oh?quote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat laat je anders niet zien.
inb4 'dat moet je verdiend hebben en dat heb jij niet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 22 april 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh?Ja, precies, dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram die met een Gucci dufflebag aan kwam zetten in de rechtzaal! #swag
cash heeft ie toch genoeg verzameld door de jaren heenquote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter was hij zo de rechtszaal uitgelopen.
Volgens mij was dat de grap juist.quote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
cash heeft ie toch genoeg verzameld door de jaren heen
En genoeg dames aan zijn lans geregenquote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
cash heeft ie toch genoeg verzameld door de jaren heen
quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter was hij zo de rechtszaal uitgelopen.
Beetje te veel hooi op z'n vork genomen, zoals ze dat bij jullie zo mooi zeggen.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje te veel hooi op z'n vork genomen, zoals ze dat bij jullie zo mooi zeggen.
Maar jij communiceert ook enkel en alleen via FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |