SHM?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef aight1 het volgende:
zou ik opblijven om laatste show SHM ooit te kijken
In dat geval: nee.quote:
Heb je seizoen 3 al gezien? De eerste afleveringen zijn awesome! Jammer dat het nu weer een beetje afzakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:33 schreef aight1 het volgende:
huuu ik ben een zombie ik ga je doodmaken buuuu huuu wuuuuuuu
Ik heb 1 en 2 ook niet gezienquote:Op zondag 24 maart 2013 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je seizoen 3 al gezien? De eerste afleveringen zijn awesome! Jammer dat het nu weer een beetje afzakt.
Ja heb ooit stukje gezienquote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat het saai is?
Zombies
Dead Set (TV mini-series 2008– ) - IMDbquote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat het saai is?
Zombies
Klopt, tot seizoen drie. De eerste 10 zijn echt geweldig!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
Alleen S01E01 van The Walking Dead is goed, daarna zakt het af naar niveautje Goede Tijden.
Thanks, ga ik morgen naar kijken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dead Set (TV mini-series 2008– ) - IMDb
Deze is wel echt goed, heb je die gezien?
Lijkt me echt tof om in zo'n situatie te zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja heb ooit stukje gezien
en ik hou niet van zombiesdie zijn nep
.
Las wel dat ze vanaf volgend seizoen er weer meer tempo in willen gooien en het duisterder gaan maken, daar hoop ik dan maar op. Wat meer die comicsfeer.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, tot seizoen drie. De eerste 10 zijn echt geweldig!
Maar nu weer niveau gtst
You won't regret itquote:
Ja dat dan weer welquote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof om in zo'n situatie te zitten.
Gelijk naar een van die kleinste Waddeneilandenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welhoewel ik waarschijnlijk als eerste gekilled word
Altijd aan mijn zijde blijven dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welhoewel ik waarschijnlijk als eerste gekilled word
Liever gewoon naar Canarisch eiland ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 23:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelijk naar een van die kleinste Waddeneilanden!
LOL SUCCES MAATquote:Op zondag 24 maart 2013 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Liever gewoon naar Canarisch Eiland ofzo
Als jij voldoende kennis van schepen hebt wel, anders is het zelfmoordquote:
kom uit een familie met een scheepsbouwgeschiedenisquote:Op zondag 24 maart 2013 23:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als jij voldoende kennis van schepen hebt wel, anders is het zelfmoord.
ja hallooooo SPOILER ALERTquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Aflevering van vorige zondag was echt dramatisch(net gekeken).
Echt de halve aflevering hoe die governour achter dat blonde wijf aan zat. En dan zo heel slecht 10 zombies op die gast "maar we laten niet zien of tie dood gaat!" en jahoor dan zo heel nep net bij de gevangenis is tie er ineens weer.
nee ik kijk nietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Spoiler van vorige zondag? Hou de serie gewoon bij dan.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom uit een familie met een scheepsbouwgeschiedenis
Damn sonquote:Op zondag 24 maart 2013 23:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wy op het vliegdekschip dat ons in veiligheid brengt
De trackingskills van The Governorquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Echt de halve aflevering hoe die governour achter dat blonde wijf aan zat. En dan zo heel slecht 10 zombies op die gast "maar we laten niet zien of tie dood gaat!" en jahoor dan zo heel nep net bij de gevangenis is tie er ineens weer.
Sowieso alle afleveringen met die andrea zijn tergend saai. Naief dom wijf op gtst niveau ja.
Darryl moeten we hebben met zijn kruisboog.
Andrea had hem toen in bed al neer moeten steken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso alle afleveringen met die andrea zijn tergend saai. Naief dom wijf op gtst niveau ja.
Darryl moeten we hebben met zijn kruisboog.
Haha dat ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De trackingskills van The Governor! Gewoon altijd weten waar die gekke Andrea is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon te slecht. Vorige aflevering: het wordt oorlog!!
En nu echt een tergend saaie kut aflevering.
dromen over treinenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:59 schreef Salatrel het volgende:
zo lekker vroeg thuis vandaag. wat ga ik nu de rest van de avond doen?
wel blij dat die boekenweekgeschenk onzin weer achter de rug is
doet 'ie het niet :S?quote:
alsof je je dromen zelf kan bepalenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is mijn werk niet mijn hobby![]()
mensen die dromen over werk
Slaat gewoon nergens op. De aflevering van 3 weken terug was ook al enorm saai.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Andrea had hem toen in bed al neer moeten steken.
Hoe hij ook wist dat zij in dat gebouw en bij de gevangenis was
Nu wel, xxx Jacques.quote:
Moest huilen toen Mirusia deze zong bij concert van André Rieu.quote:
Niets mooiers dan een perfecte sopraan.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest huilen toen Mirusia deze zong bij concert van André Rieu.
Twee perfecte sopranenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niets mooiers dan een perfecte sopraan.
Moest lachen, maar oneens.quote:
Ahw.quote:
Goedemorgen kuttekopquote:
Gewoon even aan je borsten en kont zitten, daar word je weer vrolijk vanquote:
Nee, ik ben pas weer enigszins vrolijk als het half 2 is geworden.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon even aan je borsten en kont zitten, daar word je weer vrolijk van.
Zal ik je knock-out slaan en om half 2 weer bijbrengen, of moet je iets doen in de tussentijd?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas weer enigszins vrolijk als het half 2 is geworden.
Vrouwen (K.O) slaanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik je knock-out slaan en om half 2 weer bijbrengen, of moet je iets doen in de tussentijd?
Ik moet iets doen, dat is het probleem helaasquote:Op maandag 25 maart 2013 09:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik je knock-out slaan en om half 2 weer bijbrengen, of moet je iets doen in de tussentijd?
Hebben we het net een heel topic over rape play gehad, komt hij aanzettenquote:
Komt goed bb, voor die examens van laatst was je ook zenuwachtig en dat ging prima.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moet iets doen, dat is het probleem helaasHeb de belangrijkste presentatie van mijn hele opleiding dus ben kapot zenuwachtig. Ik heb zo'n bloedje hekel aan dit soort dingen en helemaal als het dan zo belangrijk is nog
Moet een uur lang met mijn groepje staan en ben pas als 4e aan de beurt
Heb zelfs een pilletje genomen net om rustig te worden
'supquote:
Veerquote:
sapiensquote:
Kan mij dat verotte alsof ik hier constant ben ofso gvdquote:Op maandag 25 maart 2013 09:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hebben we het net een heel topic over rape play gehad, komt hij aanzetten.
[..]
Komt goed bb, voor die examens van laatst was je ook zenuwachtig en dat ging prima.
Ja klopt, maar dat ging over een iets makkelijker onderwerp en was voor alleen mijn docente, dit is voor een hele klas (die ik amper ken)quote:Op maandag 25 maart 2013 09:30 schreef Gorzalka het volgende:
Komt goed bb, voor die examens van laatst was je ook zenuwachtig en dat ging prima.
quote:
hij is gewoon 2nutz voor deze wereld whaha :pquote:
Weet je wat goed helpt?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb oxazepam genomenHopen dat dat werkt
Vast weer een vrouw.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb oxazepam genomenHopen dat dat werkt
Ja i know, te treurig voor woorden, maar ik weet wel weer hoe ik daar straks voor die klas sta man shitttquote:
Ah kom op je wilde een vies grapje maken en nu krabbel je terug he.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee om heel eerlijk te zijn.
Hou je muil dan. Ik vertrouw op het oxazepammetje. ER IS NOG HOOPquote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee om heel eerlijk te zijn.
haha ;dquote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
hij is gewoon 2nutz voor deze wereld whaha :p
Wat nu weer?quote:
Ik wilde een grapje maken waardoor ik een ban krijg, dus daarom kan ik het niet maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah kom op je wilde een vies grapje maken en nu krabbel je terug he.
Oh jammer.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken waardoor ik een ban krijg, dus daarom kan ik het niet maken.
Nee, laat mij gewoon.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je muil dan. Ik vertrouw op het oxazepammetje. ER IS NOG HOOP
Zit hier ook een verhaal/nieuwsbericht bij?quote:
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit hier ook een verhaal/nieuwsbericht bij?shit
quote:VeerEli's zenuwen werden haar teveel.
Valeriaan word je rustig van.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga mijn nest maar eens uit, en klaarmaken. Tot laters als ik het overleef
/dramaqueen uit
Soort van compliment, je denkt dat ik rijk genoeg ben voor zo'n autoquote:
Doe eerst maar eens iets op wf.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga mijn nest maar eens uit, en klaarmaken. Tot laters als ik het overleef
/dramaqueen uit
Succesquote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef VeerEli het volgende:
/dramaqueen uit
Jij eerder dan de rest hier denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soort van compliment, je denkt dat ik rijk genoeg ben voor zo'n auto.
Nope, dat heb ik ooit al eens ergens anders voor geprobeerd, dat had geen effect op me. Dus deze keer maar oxazepam geprobeerd, nou zal het zienquote:
Keiharde seks voordat je gaat helpt ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik ooit al eens ergens anders voor geprobeerd, dat had geen effect op me. Dus deze keer maar oxazepam geprobeerd, nou zal het zien
No bf around. Zat er aan te denken een joint te roken vooraf, maar dat vond ik toch wat te risky dus dan dit maar geprobeerdquote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Keiharde seks voordat je gaat helpt ook.
Neemt iemand het toevallig op?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No bf around. Zat er aan te denken een joint te roken vooraf, maar dat vond ik toch wat te risky dus dan dit maar geprobeerdhet schijnt wel voor examens gebruikt te worden enzo. Als ik er maar niet te vaag van wordt...
Oke, vaag. Doei!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik ooit al eens ergens anders voor geprobeerd, dat had geen effect op me. Dus deze keer maar oxazepam geprobeerd, nou zal het zien
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No bf around. Zat er aan te denken een joint te roken vooraf, maar dat vond ik toch wat te risky dus dan dit maar geprobeerdhet schijnt wel voor examens gebruikt te worden enzo. Als ik er maar niet te vaag van wordt...
ja bedankt, ik nu ookquote:
Polen hé.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Gorzalka het volgende:
Echt het domste idee ooit, voor het eerst een random drug gebruiken voordat je iets belangrijks moet doen.
Hihi.quote:
Veer smoked wel vaker volgens mij hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Gorzalka het volgende:
Echt het domste idee ooit, voor het eerst een random drug gebruiken voordat je iets belangrijks moet doen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:43 schreef BobbyB het volgende:
Zo voelde ik me ook vanochtend
[ afbeelding ]
Echt zo.quote:
Ze heeft er Oxazepam ingemikt, hè. Volgens mij is dat redelijk zwaar spul.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer smoked wel vaker volgens mij hoor.
shuffelenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SHUFFLE BOT = GOD
ALL HAIL SHUFFLE BOT
Ja, klopt iddquote:Op maandag 25 maart 2013 09:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo.
[..]
Ze heeft er Oxazepam ingemikt, hè. Volgens mij is dat redelijk zwaar spul.
ben ik wel een beetje ontgroeid om dat te dragen. Zou heel misschien wel kopen als die achterlijke vleermuizen er niet opstondenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
V&A / [TK] Element Hoodie, Trui @ Bam Margera Maat L
Lekker in slapen :$quote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef wise het volgende:
[..]
ben ik wel een beetje ontgroeid om dat te dragen. Zou heel misschien wel kopen als die achterlijke vleermuizen er niet opstonden
Een trui aan in bed ligt toch helemaal niet lekker?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lekker in slapen :$
Ik had vannacht ook een trui aan in bed, het is moeilijk koud in mijn kamer.
Als je gewend bent aan de rock & roll levensstijl van op banken slapen is een trui in bed luxequote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een trui aan in bed ligt toch helemaal niet lekker?Slaap al drie dagen met een kruik bij m'n poten omdat ze anders niet warm te krijgen zijn.
nee, een kruik is lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een trui aan in bed ligt toch helemaal niet lekker?Slaap al drie dagen met een kruik bij m'n poten omdat ze anders niet warm te krijgen zijn.
trui > kruik.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je gewend bent aan de rock & roll levensstijl van op banken slapen is een trui in bed luxe.
So so badass.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je gewend bent aan de rock & roll levensstijl van op banken slapen is een trui in bed luxe.
Kan begrijpen dat jij met je slappe fikken zo'n kruik niet fatsoenlijk dicht kunt krijgen, maar daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
nee, een kruik is lekker, dalijk gaat tie open en lig je met 3de graadsbrandwonden in bed
watquote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Chloroform het volgende:
Kan begrijpen dat jij met je slappe fikken zo'n kruik niet fatsoenlijk dicht kunt krijgen, maar daar heb ik geen last van.
quote:
Net zoals jouw mosseltje niet zomaar opengaat :$?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No but srsly, zo'n ding gaat echt niet zomaar open hoor. :$:$
...quote:Op maandag 25 maart 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net zoals jouw mosseltje niet zomaar opengaat :$?
Oh, nu heb ik het weer gedaan zeker?quote:
Pls stahp.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Je kind oplaten groeien bij lesbo'sja als je gelijk wil dat het een homo gaat worden moet je dat vooral doen
Zulke mensen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef Chloroform het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sbische-ouders.dhtml
Huifkar tyde
Matige troll.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Je kind oplaten groeien bij lesbo'sja als je gelijk wil dat het een homo gaat worden moet je dat vooral doen
Beter dan permanente beschadiging oplopen wanneer je heteroseksuele ouders scheiden als je 8 bent.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Nee hoor bby.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik het weer gedaan zeker?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beter dan permanente beschadiging oplopen wanneer je heteroseksuele ouders scheiden als je 8 bent.
Nee, niet beter. Dat kind gaat afgemaakt worden op het schoolplein met twee moedersquote:Op maandag 25 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beter dan permanente beschadiging oplopen wanneer je heteroseksuele ouders scheiden als je 8 bent.
Nee lijkt me logisch. Kind werd gewoon slecht verzorgd.quote:
Zag er aardig jeugdfrustratiesachtig uit, hèquote:
"Ik ga het tegen mama zeggen hoor!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet beter. Dat kind gaat afgemaakt worden op het schoolplein met twee moeders
Oké.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee lijkt me logisch. Kind werd gewoon slecht verzorgd.
Nogal ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zag er aardig jeugdfrustratiesachtig uit, hè?
Maar nee.
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slaap al drie dagen met een kruik bij m'n poten omdat ze anders niet warm te krijgen zijn.
Doe niet zo, Yuri.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ik ga het tegen mama zeggen hoor!!!!"
-"Ohja? Welke? Bwahhahahahaha"
"![]()
![]()
![]()
"
Verder niets zeggen jonge.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef Gorzalka het volgende:
Om de TT te eren, dit nummer zit in de aflevering van vandaag:
is gewoon oxazepam, wordt vaker gebruikt voor examenstress dus zie niet in wat er mis aan kan zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Gorzalka het volgende:
Wat is er jochie :S?quote:
Omdat je niet weet hoe je erop reageert.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
is gewoon oxazepam, wordt vaker gebruikt voor examenstress dus zie niet in wat er mis aan kan zijn
Oh, ja, was ik ook niet van planquote:
Altijd hetzelfde met die Zweden Irakezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eringsfraudeur.dhtml
Zulke mensen.
Helpt niet. Ook al geprobeerd om m'n voeten te hullen in zo'n fleecedekentje, maar ook dat helpt niet. Hard knock life man.quote:
Nee ach heb hem om 9 uur ingenomen en lijk er vrij weinig van te merken. Misschien wat sloom en begin nu lacherig te worden, maar dat komt door de zenuwen, denk ik?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe je erop reageert.
Was ook niet serieus, dat is echt onmogelijk voor mij om te slapen met sokken aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helpt niet. Ook al geprobeerd om m'n voeten te hullen in zo'n fleecedekentje, maar ook dat helpt niet. Hard knock life man.
dan kun je alle moslimkinderen wel uit huis plaatsenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee lijkt me logisch. Kind werd gewoon slecht verzorgd.
sta je daar met een lachkick voor de klasquote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ach heb hem om 9 uur ingenomen en lijk er vrij weinig van te merken. Misschien wat sloom en begin nu lacherig te worden, maar dat komt door de zenuwen, denk ik?
OH SHI-quote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kun je alle moslimkinderen wel uit huis plaatsen
Nou ja, dat is nog altijd beter dan dat ik dichtklap en geen zinnig woord meer weet uit te brengenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sta je daar met een lachkick voor de klas
Volgens mij heb jij dat al van jezelf inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nog altijd beter dan dat ik dichtklap en geen zinnig woord meer weet uit te brengen![]()
En het is geloof ik ook geen effect van oxazepam dus het zal wel aan mijzelf liggen denk ik
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al van jezelf inderdaad.
wat? dat ze geen zinnig woord weet uit te brengen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al van jezelf inderdaad.
Nee dat ik zo achterlijk melig ben om niks denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat? dat ze geen zinnig woord weet uit te brengen?
fixedquote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kun je alle moslimkinderen wel uit het land plaatsen
Dat zijn jouw woorden.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat? dat ze geen zinnig woord weet uit te brengen?
Ja is goed! Die laatste show heb ik nog steeds niet goed gezien. Wel stukjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef VeerEli het volgende:
Oh laat even weten hoe die was, vond z'n laatste show nogal tegenvallen namelijk
i knowquote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No but srsly, zo'n ding gaat echt niet zomaar open hoor. :$:$
Volgens mij ben je gewoon achterlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dat ik zo achterlijk melig ben om niks denk ik
Recensies lezenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
Valentino (2013)
lees dat maar, scheelt je weer 10 euro
Wil je erover praten?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef aight1 het volgende:
tt is nu wel van toepassing op mn huidige staat
Zaten ook hele leuke stukken tussen hoor, maar het geheel vond ik tegenvallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed! Die laatste show heb ik nog steeds niet goed gezien. Wel stukjes.
Ja ik heb het idee dat het komt sinds ik in deze SC ben gekomen, eigenlijkquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Waarom allemaal zo hatelijk naar elkaar? Ik wil meer liefde in deze SC
Behalve tegen 2NutZ.
Ja toen is het bij mij ook mis gegaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zaten ook hele leuke stukken tussen hoor, maar het geheel vond ik tegenvallen.
[..]
Ja ik heb het idee dat het komt sinds ik in deze SC ben gekomen, eigenlijk
Ik zal eens wat liefde in jouw SC stoppen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Waarom allemaal zo hatelijk naar elkaar? Ik wil meer liefde in deze SC
Behalve tegen 2NutZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Oh wij gaan meestal naar de laatste voorstelling dan is er bijna niemand in de zaal. Vorige week naar Oz. Er waren precies 2 andere mensen. Heerlijk die rust.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal eens wat liefde in jouw SC stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Ligt in ieder geval niet aan mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat het komt sinds ik in deze SC ben gekomen, eigenlijk
Nou ik moest slapen gisterenquote:
Doe normaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent deel van de SC dus ja, het ligt ook aan jou
fokkers vragen toch altijd om een samenvatting van de OP? xDquote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat ik eerst de reacties gelezen heb.
eh is dit een review of een samenvatting? volgens mij staat het complete verhaal erin (nu wou ik deze film toch al niet zien, maar misschien een paar spoiler tags voor degene die hem wel willen zien?)
loooool wat is dit voor kutreview? je geeft gewoon een opsomming van wat er gebeurt in de film????
Ja daaaaag en succesquote:
en een paintquote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fokkers vragen toch altijd om een samenvatting van de OP? xD
Dat is wel vervelend ja, echter is 4,5 uur nog best wel wat.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nou ik moest slapen gisteren
maar het lukte niet
en toen was het half 3 ofzo
en toen ging de wekker om 7 uur
en toen was ik een zombie
sowieso naar een nederlandse film gaan in de biosquote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat ik eerst de reacties gelezen heb.
eh is dit een review of een samenvatting? volgens mij staat het complete verhaal erin (nu wou ik deze film toch al niet zien, maar misschien een paar spoiler tags voor degene die hem wel willen zien?)
loooool wat is dit voor kutreview? je geeft gewoon een opsomming van wat er gebeurt in de film????
Ach het is een film zonder Atsma. Zo slecht kan ie niet zijn dan. Daarbij, ik vond De Verbouwing ook wel goed. Voor een NL Thriller dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso naar een nederlandse film gaan in de bios. Wees blij dat hij een samenvatting geeft bobby
Opzichquote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, echter is 4,5 uur nog best wel wat.
Oké.quote:
Eerst boodschappen doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik eerst gaan schoonmaken of eerst boodschappen gaan doen?
Ohh life's struggles.
Wat ben je schattig als je probeert te haten.quote:
Shit.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je probeert te haten.
Hoewel, laatst De Marathon gezien, die was best aardig.quote:
quote:
Pardon?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen vandaliseren jou? Makkelijk slachtoffer weet je.
Vasje terug?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen vandaliseren jou? Makkelijk slachtoffer weet je.
Ik vind Komt Een Vrouw Bij De Dokter stiekem wel mooi.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoewel, laatst De Marathon gezien, die was best aardig.
Ik vond hem niet slecht maar omdat het toen zo'n ontzettende hype was vond ik hem wel tegenvallen. Iets met te hoge verwachtingen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Komt Een Vrouw Bij De Dokter stiekem wel mooi..
mweh. Ik vond het weer zo'n staaltje onvervalst Nederlandsch overacteren.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja nee dat niet, was er van het weekend ook niet veel, maar las dat je weg was en dat vond ik niet tofquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mweh. Ik vond het weer zo'n staaltje onvervalst Nederlandsch overacteren.
Heb je het boek ook gelezen? Die vond ik wel leuk, de film niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoe liep het af? moest ze het zelf opruimen?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, daarom wilde ik de film zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je het boek ook gelezen? Die vond ik wel leuk, de film niet.
Niet op zijn schoenen gelet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, daarom wilde ik de film zien.
Die laarsjes van Barry.![]()
Er word ook meteen vanalles gespeculeerd johquote:Op maandag 25 maart 2013 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee dat niet, was er van het weekend ook niet veel, maar las dat je weg was en dat vond ik niet tof
Nee.quote:
Houd je bek eens.quote:
Dat je gewoon je bek moet houden, chopstick suey.quote:
Ik praat heel erg graag, gaat hem niet worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je gewoon je bek moet houden, chopstick suey.
Je kon tot voor kort nog geen volzin produceren man. Gekkie.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik praat heel erg graag, gaat hem niet worden.
heb je gesherlockt ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er word ook meteen vanalles gespeculeerd joh
Ik ben geëvolueerd, sindsdien ben ik niet meer te houden.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kon tot voor kort nog geen volzin produceren man. Gekkie.
hou je van geel ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijkdat gele linkje daar onderaan de pagina roept me gewoon.
Triest.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijkdat gele linkje daar onderaan de pagina roept me gewoon.
Merk het.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geëvolueerd, sindsdien ben ik niet meer te houden.
quote:
dollars?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee meer van groen ifyouknowwhatimean.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |