Dat zijn jouw woorden.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat? dat ze geen zinnig woord weet uit te brengen?
Ja is goed! Die laatste show heb ik nog steeds niet goed gezien. Wel stukjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef VeerEli het volgende:
Oh laat even weten hoe die was, vond z'n laatste show nogal tegenvallen namelijk
i knowquote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No but srsly, zo'n ding gaat echt niet zomaar open hoor. :$:$
Volgens mij ben je gewoon achterlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dat ik zo achterlijk melig ben om niks denk ik
Recensies lezenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
Valentino (2013)
lees dat maar, scheelt je weer 10 euro
Wil je erover praten?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef aight1 het volgende:
tt is nu wel van toepassing op mn huidige staat
Zaten ook hele leuke stukken tussen hoor, maar het geheel vond ik tegenvallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed! Die laatste show heb ik nog steeds niet goed gezien. Wel stukjes.
Ja ik heb het idee dat het komt sinds ik in deze SC ben gekomen, eigenlijkquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Waarom allemaal zo hatelijk naar elkaar? Ik wil meer liefde in deze SC
Behalve tegen 2NutZ.
Ja toen is het bij mij ook mis gegaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zaten ook hele leuke stukken tussen hoor, maar het geheel vond ik tegenvallen.
[..]
Ja ik heb het idee dat het komt sinds ik in deze SC ben gekomen, eigenlijk
Ik zal eens wat liefde in jouw SC stoppen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Waarom allemaal zo hatelijk naar elkaar? Ik wil meer liefde in deze SC
Behalve tegen 2NutZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Oh wij gaan meestal naar de laatste voorstelling dan is er bijna niemand in de zaal. Vorige week naar Oz. Er waren precies 2 andere mensen. Heerlijk die rust.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal eens wat liefde in jouw SC stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
Ligt in ieder geval niet aan mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat het komt sinds ik in deze SC ben gekomen, eigenlijk
Nou ik moest slapen gisterenquote:
Doe normaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent deel van de SC dus ja, het ligt ook aan jou
fokkers vragen toch altijd om een samenvatting van de OP? xDquote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat ik eerst de reacties gelezen heb.
eh is dit een review of een samenvatting? volgens mij staat het complete verhaal erin (nu wou ik deze film toch al niet zien, maar misschien een paar spoiler tags voor degene die hem wel willen zien?)
loooool wat is dit voor kutreview? je geeft gewoon een opsomming van wat er gebeurt in de film????
Ja daaaaag en succesquote:
en een paintquote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fokkers vragen toch altijd om een samenvatting van de OP? xD
Dat is wel vervelend ja, echter is 4,5 uur nog best wel wat.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nou ik moest slapen gisteren
maar het lukte niet
en toen was het half 3 ofzo
en toen ging de wekker om 7 uur
en toen was ik een zombie
sowieso naar een nederlandse film gaan in de biosquote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat ik eerst de reacties gelezen heb.
eh is dit een review of een samenvatting? volgens mij staat het complete verhaal erin (nu wou ik deze film toch al niet zien, maar misschien een paar spoiler tags voor degene die hem wel willen zien?)
loooool wat is dit voor kutreview? je geeft gewoon een opsomming van wat er gebeurt in de film????
Ach het is een film zonder Atsma. Zo slecht kan ie niet zijn dan. Daarbij, ik vond De Verbouwing ook wel goed. Voor een NL Thriller dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso naar een nederlandse film gaan in de bios. Wees blij dat hij een samenvatting geeft bobby
Opzichquote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, echter is 4,5 uur nog best wel wat.
Oké.quote:
Eerst boodschappen doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik eerst gaan schoonmaken of eerst boodschappen gaan doen?
Ohh life's struggles.
Wat ben je schattig als je probeert te haten.quote:
Shit.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je probeert te haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |