Ik wilde een grapje maken waardoor ik een ban krijg, dus daarom kan ik het niet maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah kom op je wilde een vies grapje maken en nu krabbel je terug he.
Oh jammer.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken waardoor ik een ban krijg, dus daarom kan ik het niet maken.
Nee, laat mij gewoon.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je muil dan. Ik vertrouw op het oxazepammetje. ER IS NOG HOOP
Zit hier ook een verhaal/nieuwsbericht bij?quote:
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit hier ook een verhaal/nieuwsbericht bij?shit
quote:VeerEli's zenuwen werden haar teveel.
Valeriaan word je rustig van.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga mijn nest maar eens uit, en klaarmaken. Tot laters als ik het overleef
/dramaqueen uit
Soort van compliment, je denkt dat ik rijk genoeg ben voor zo'n autoquote:
Doe eerst maar eens iets op wf.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga mijn nest maar eens uit, en klaarmaken. Tot laters als ik het overleef
/dramaqueen uit
Succesquote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef VeerEli het volgende:
/dramaqueen uit
Jij eerder dan de rest hier denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Soort van compliment, je denkt dat ik rijk genoeg ben voor zo'n auto.
Nope, dat heb ik ooit al eens ergens anders voor geprobeerd, dat had geen effect op me. Dus deze keer maar oxazepam geprobeerd, nou zal het zienquote:
Keiharde seks voordat je gaat helpt ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik ooit al eens ergens anders voor geprobeerd, dat had geen effect op me. Dus deze keer maar oxazepam geprobeerd, nou zal het zien
No bf around. Zat er aan te denken een joint te roken vooraf, maar dat vond ik toch wat te risky dus dan dit maar geprobeerdquote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Keiharde seks voordat je gaat helpt ook.
Neemt iemand het toevallig op?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No bf around. Zat er aan te denken een joint te roken vooraf, maar dat vond ik toch wat te risky dus dan dit maar geprobeerdhet schijnt wel voor examens gebruikt te worden enzo. Als ik er maar niet te vaag van wordt...
Oke, vaag. Doei!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik ooit al eens ergens anders voor geprobeerd, dat had geen effect op me. Dus deze keer maar oxazepam geprobeerd, nou zal het zien
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No bf around. Zat er aan te denken een joint te roken vooraf, maar dat vond ik toch wat te risky dus dan dit maar geprobeerdhet schijnt wel voor examens gebruikt te worden enzo. Als ik er maar niet te vaag van wordt...
Polen hé.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Gorzalka het volgende:
Echt het domste idee ooit, voor het eerst een random drug gebruiken voordat je iets belangrijks moet doen.
Hihi.quote:
Veer smoked wel vaker volgens mij hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Gorzalka het volgende:
Echt het domste idee ooit, voor het eerst een random drug gebruiken voordat je iets belangrijks moet doen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:43 schreef BobbyB het volgende:
Zo voelde ik me ook vanochtend
[ afbeelding ]
Echt zo.quote:
Ze heeft er Oxazepam ingemikt, hè. Volgens mij is dat redelijk zwaar spul.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer smoked wel vaker volgens mij hoor.
shuffelenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SHUFFLE BOT = GOD
ALL HAIL SHUFFLE BOT
Ja, klopt iddquote:Op maandag 25 maart 2013 09:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo.
[..]
Ze heeft er Oxazepam ingemikt, hè. Volgens mij is dat redelijk zwaar spul.
ben ik wel een beetje ontgroeid om dat te dragen. Zou heel misschien wel kopen als die achterlijke vleermuizen er niet opstondenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
V&A / [TK] Element Hoodie, Trui @ Bam Margera Maat L
Lekker in slapen :$quote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef wise het volgende:
[..]
ben ik wel een beetje ontgroeid om dat te dragen. Zou heel misschien wel kopen als die achterlijke vleermuizen er niet opstonden
Een trui aan in bed ligt toch helemaal niet lekker?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lekker in slapen :$
Ik had vannacht ook een trui aan in bed, het is moeilijk koud in mijn kamer.
Als je gewend bent aan de rock & roll levensstijl van op banken slapen is een trui in bed luxequote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een trui aan in bed ligt toch helemaal niet lekker?Slaap al drie dagen met een kruik bij m'n poten omdat ze anders niet warm te krijgen zijn.
nee, een kruik is lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een trui aan in bed ligt toch helemaal niet lekker?Slaap al drie dagen met een kruik bij m'n poten omdat ze anders niet warm te krijgen zijn.
trui > kruik.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je gewend bent aan de rock & roll levensstijl van op banken slapen is een trui in bed luxe.
So so badass.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je gewend bent aan de rock & roll levensstijl van op banken slapen is een trui in bed luxe.
Kan begrijpen dat jij met je slappe fikken zo'n kruik niet fatsoenlijk dicht kunt krijgen, maar daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
nee, een kruik is lekker, dalijk gaat tie open en lig je met 3de graadsbrandwonden in bed
watquote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Chloroform het volgende:
Kan begrijpen dat jij met je slappe fikken zo'n kruik niet fatsoenlijk dicht kunt krijgen, maar daar heb ik geen last van.
quote:
Net zoals jouw mosseltje niet zomaar opengaat :$?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
No but srsly, zo'n ding gaat echt niet zomaar open hoor. :$:$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |