...quote:Op maandag 25 maart 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net zoals jouw mosseltje niet zomaar opengaat :$?
Oh, nu heb ik het weer gedaan zeker?quote:
Pls stahp.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Je kind oplaten groeien bij lesbo'sja als je gelijk wil dat het een homo gaat worden moet je dat vooral doen
Zulke mensen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef Chloroform het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sbische-ouders.dhtml
Huifkar tyde
Matige troll.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Je kind oplaten groeien bij lesbo'sja als je gelijk wil dat het een homo gaat worden moet je dat vooral doen
Beter dan permanente beschadiging oplopen wanneer je heteroseksuele ouders scheiden als je 8 bent.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Nee hoor bby.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik het weer gedaan zeker?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beter dan permanente beschadiging oplopen wanneer je heteroseksuele ouders scheiden als je 8 bent.
Nee, niet beter. Dat kind gaat afgemaakt worden op het schoolplein met twee moedersquote:Op maandag 25 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beter dan permanente beschadiging oplopen wanneer je heteroseksuele ouders scheiden als je 8 bent.
Nee lijkt me logisch. Kind werd gewoon slecht verzorgd.quote:
Zag er aardig jeugdfrustratiesachtig uit, hèquote:
"Ik ga het tegen mama zeggen hoor!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet beter. Dat kind gaat afgemaakt worden op het schoolplein met twee moeders
Oké.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee lijkt me logisch. Kind werd gewoon slecht verzorgd.
Nogal ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zag er aardig jeugdfrustratiesachtig uit, hè?
Maar nee.
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slaap al drie dagen met een kruik bij m'n poten omdat ze anders niet warm te krijgen zijn.
Doe niet zo, Yuri.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ik ga het tegen mama zeggen hoor!!!!"
-"Ohja? Welke? Bwahhahahahaha"
"![]()
![]()
![]()
"
Verder niets zeggen jonge.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef Gorzalka het volgende:
Om de TT te eren, dit nummer zit in de aflevering van vandaag:
is gewoon oxazepam, wordt vaker gebruikt voor examenstress dus zie niet in wat er mis aan kan zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Gorzalka het volgende:
Echt het domste idee ooit, voor het eerst een random drug gebruiken voordat je iets belangrijks moet doen.
Wat is er jochie :S?quote:
Omdat je niet weet hoe je erop reageert.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
is gewoon oxazepam, wordt vaker gebruikt voor examenstress dus zie niet in wat er mis aan kan zijn
Oh, ja, was ik ook niet van planquote:
Altijd hetzelfde met die Zweden Irakezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eringsfraudeur.dhtml
Zulke mensen.
Helpt niet. Ook al geprobeerd om m'n voeten te hullen in zo'n fleecedekentje, maar ook dat helpt niet. Hard knock life man.quote:
Nee ach heb hem om 9 uur ingenomen en lijk er vrij weinig van te merken. Misschien wat sloom en begin nu lacherig te worden, maar dat komt door de zenuwen, denk ik?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe je erop reageert.
Was ook niet serieus, dat is echt onmogelijk voor mij om te slapen met sokken aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helpt niet. Ook al geprobeerd om m'n voeten te hullen in zo'n fleecedekentje, maar ook dat helpt niet. Hard knock life man.
dan kun je alle moslimkinderen wel uit huis plaatsenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee lijkt me logisch. Kind werd gewoon slecht verzorgd.
sta je daar met een lachkick voor de klasquote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ach heb hem om 9 uur ingenomen en lijk er vrij weinig van te merken. Misschien wat sloom en begin nu lacherig te worden, maar dat komt door de zenuwen, denk ik?
OH SHI-quote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kun je alle moslimkinderen wel uit huis plaatsen
Nou ja, dat is nog altijd beter dan dat ik dichtklap en geen zinnig woord meer weet uit te brengenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sta je daar met een lachkick voor de klas
Volgens mij heb jij dat al van jezelf inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja, dat is nog altijd beter dan dat ik dichtklap en geen zinnig woord meer weet uit te brengen![]()
En het is geloof ik ook geen effect van oxazepam dus het zal wel aan mijzelf liggen denk ik
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al van jezelf inderdaad.
wat? dat ze geen zinnig woord weet uit te brengen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al van jezelf inderdaad.
Nee dat ik zo achterlijk melig ben om niks denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat? dat ze geen zinnig woord weet uit te brengen?
fixedquote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kun je alle moslimkinderen wel uit het land plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |