SHM?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef aight1 het volgende:
zou ik opblijven om laatste show SHM ooit te kijken
In dat geval: nee.quote:
Heb je seizoen 3 al gezien? De eerste afleveringen zijn awesome! Jammer dat het nu weer een beetje afzakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:33 schreef aight1 het volgende:
huuu ik ben een zombie ik ga je doodmaken buuuu huuu wuuuuuuu
Ik heb 1 en 2 ook niet gezienquote:Op zondag 24 maart 2013 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je seizoen 3 al gezien? De eerste afleveringen zijn awesome! Jammer dat het nu weer een beetje afzakt.
Ja heb ooit stukje gezienquote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat het saai is?
Zombies
Dead Set (TV mini-series 2008– ) - IMDbquote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat het saai is?
Zombies
Klopt, tot seizoen drie. De eerste 10 zijn echt geweldig!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
Alleen S01E01 van The Walking Dead is goed, daarna zakt het af naar niveautje Goede Tijden.
Thanks, ga ik morgen naar kijken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dead Set (TV mini-series 2008– ) - IMDb
Deze is wel echt goed, heb je die gezien?
Lijkt me echt tof om in zo'n situatie te zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja heb ooit stukje gezien
en ik hou niet van zombiesdie zijn nep
.
Las wel dat ze vanaf volgend seizoen er weer meer tempo in willen gooien en het duisterder gaan maken, daar hoop ik dan maar op. Wat meer die comicsfeer.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, tot seizoen drie. De eerste 10 zijn echt geweldig!
Maar nu weer niveau gtst
You won't regret itquote:
Ja dat dan weer welquote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof om in zo'n situatie te zitten.
Gelijk naar een van die kleinste Waddeneilandenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welhoewel ik waarschijnlijk als eerste gekilled word
Altijd aan mijn zijde blijven dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welhoewel ik waarschijnlijk als eerste gekilled word
Liever gewoon naar Canarisch eiland ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 23:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelijk naar een van die kleinste Waddeneilanden!
LOL SUCCES MAATquote:Op zondag 24 maart 2013 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Liever gewoon naar Canarisch Eiland ofzo
Als jij voldoende kennis van schepen hebt wel, anders is het zelfmoordquote:
kom uit een familie met een scheepsbouwgeschiedenisquote:Op zondag 24 maart 2013 23:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als jij voldoende kennis van schepen hebt wel, anders is het zelfmoord.
ja hallooooo SPOILER ALERTquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Aflevering van vorige zondag was echt dramatisch(net gekeken).
Echt de halve aflevering hoe die governour achter dat blonde wijf aan zat. En dan zo heel slecht 10 zombies op die gast "maar we laten niet zien of tie dood gaat!" en jahoor dan zo heel nep net bij de gevangenis is tie er ineens weer.
nee ik kijk nietquote:Op zondag 24 maart 2013 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Spoiler van vorige zondag? Hou de serie gewoon bij dan.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
kom uit een familie met een scheepsbouwgeschiedenis
Damn sonquote:Op zondag 24 maart 2013 23:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wy op het vliegdekschip dat ons in veiligheid brengt
De trackingskills van The Governorquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Echt de halve aflevering hoe die governour achter dat blonde wijf aan zat. En dan zo heel slecht 10 zombies op die gast "maar we laten niet zien of tie dood gaat!" en jahoor dan zo heel nep net bij de gevangenis is tie er ineens weer.
Sowieso alle afleveringen met die andrea zijn tergend saai. Naief dom wijf op gtst niveau ja.
Darryl moeten we hebben met zijn kruisboog.
Andrea had hem toen in bed al neer moeten steken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso alle afleveringen met die andrea zijn tergend saai. Naief dom wijf op gtst niveau ja.
Darryl moeten we hebben met zijn kruisboog.
Haha dat ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De trackingskills van The Governor! Gewoon altijd weten waar die gekke Andrea is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon te slecht. Vorige aflevering: het wordt oorlog!!
En nu echt een tergend saaie kut aflevering.
dromen over treinenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:59 schreef Salatrel het volgende:
zo lekker vroeg thuis vandaag. wat ga ik nu de rest van de avond doen?
wel blij dat die boekenweekgeschenk onzin weer achter de rug is
doet 'ie het niet :S?quote:
alsof je je dromen zelf kan bepalenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is mijn werk niet mijn hobby![]()
mensen die dromen over werk
Slaat gewoon nergens op. De aflevering van 3 weken terug was ook al enorm saai.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Andrea had hem toen in bed al neer moeten steken.
Hoe hij ook wist dat zij in dat gebouw en bij de gevangenis was
Nu wel, xxx Jacques.quote:
Moest huilen toen Mirusia deze zong bij concert van André Rieu.quote:
Niets mooiers dan een perfecte sopraan.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest huilen toen Mirusia deze zong bij concert van André Rieu.
Twee perfecte sopranenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niets mooiers dan een perfecte sopraan.
Moest lachen, maar oneens.quote:
Ahw.quote:
Goedemorgen kuttekopquote:
Gewoon even aan je borsten en kont zitten, daar word je weer vrolijk vanquote:
Nee, ik ben pas weer enigszins vrolijk als het half 2 is geworden.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon even aan je borsten en kont zitten, daar word je weer vrolijk van.
Zal ik je knock-out slaan en om half 2 weer bijbrengen, of moet je iets doen in de tussentijd?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas weer enigszins vrolijk als het half 2 is geworden.
Vrouwen (K.O) slaanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik je knock-out slaan en om half 2 weer bijbrengen, of moet je iets doen in de tussentijd?
Ik moet iets doen, dat is het probleem helaasquote:Op maandag 25 maart 2013 09:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik je knock-out slaan en om half 2 weer bijbrengen, of moet je iets doen in de tussentijd?
Hebben we het net een heel topic over rape play gehad, komt hij aanzettenquote:
Komt goed bb, voor die examens van laatst was je ook zenuwachtig en dat ging prima.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moet iets doen, dat is het probleem helaasHeb de belangrijkste presentatie van mijn hele opleiding dus ben kapot zenuwachtig. Ik heb zo'n bloedje hekel aan dit soort dingen en helemaal als het dan zo belangrijk is nog
Moet een uur lang met mijn groepje staan en ben pas als 4e aan de beurt
Heb zelfs een pilletje genomen net om rustig te worden
'supquote:
Veerquote:
sapiensquote:
Kan mij dat verotte alsof ik hier constant ben ofso gvdquote:Op maandag 25 maart 2013 09:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hebben we het net een heel topic over rape play gehad, komt hij aanzetten.
[..]
Komt goed bb, voor die examens van laatst was je ook zenuwachtig en dat ging prima.
Ja klopt, maar dat ging over een iets makkelijker onderwerp en was voor alleen mijn docente, dit is voor een hele klas (die ik amper ken)quote:Op maandag 25 maart 2013 09:30 schreef Gorzalka het volgende:
Komt goed bb, voor die examens van laatst was je ook zenuwachtig en dat ging prima.
quote:
hij is gewoon 2nutz voor deze wereld whaha :pquote:
Weet je wat goed helpt?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb oxazepam genomenHopen dat dat werkt
Vast weer een vrouw.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb oxazepam genomenHopen dat dat werkt
Ja i know, te treurig voor woorden, maar ik weet wel weer hoe ik daar straks voor die klas sta man shitttquote:
Ah kom op je wilde een vies grapje maken en nu krabbel je terug he.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee om heel eerlijk te zijn.
Hou je muil dan. Ik vertrouw op het oxazepammetje. ER IS NOG HOOPquote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee om heel eerlijk te zijn.
haha ;dquote:Op maandag 25 maart 2013 09:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
hij is gewoon 2nutz voor deze wereld whaha :p
Wat nu weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |