Hoe geeft de tekst van Rampeneren kennen je street cred?quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Yang's street cred
[..]
Fas' street cred
deze lesbo is straatquote:
Sarcasme.quote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe geeft de tekst van Rampeneren kennen je street cred?Nummers van Kempi uit je kop kennen ofzo, oke, maar Yes-R en Ali B.....
Pssh, ik heb stiekem ook best street cred heurquote:Op maandag 22 april 2013 18:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Sarcasme.
Over Ally niet, dat is m'n down ass chick.
Ik kende hem ook nog helemaalquote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou versieren, ik laat jou je kontje fieren (?)
Bel Partysquad en m'n vrienden, Yes-R heeft weer wat te vieren
Boek een hotel, zo snel, die chick die je bij hebt die wil ik ook wel
En oh hell eenmaal op de dansvloer, let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Godver, uit m'n hoofd ook gewoon
In welke kroeg was je dat ze dit draaiden?quote:Op maandag 22 april 2013 18:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik kende hem ook nog helemaal. Was zaterdag in de kroeg, met pijn in mn hart meegezongen
Oh ergens in Eindje gewoonquote:Op maandag 22 april 2013 18:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In welke kroeg was je dat ze dit draaiden?
Hij heeft juist street cred man, what you know about that?quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of hij zich niet schaamt, die jongen heeft toch geen street cred meer over.
Jongen kom niet praten, ik heb meer street cred dan Yes-R en Ali B bij elkaar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft juist street cred man, what you know about that?
Pieren, oftewel je kontje naar achteren duwen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
Waarom zou ik jou versieren, ik laat jou je kontje fieren (?)
Lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen kom niet praten, ik heb meer street cred dan Yes-R en Ali B bij elkaar.
En meer dan iedereen uit Oud-Zuid bij elkaar vermenigvuldigd met 4.quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen kom niet praten, ik heb meer street cred dan Yes-R en Ali B bij elkaar.
Mensen met een zachte G neem ik bij voorbaat al niet serieusquote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
En meer dan iedereen uit Oud-Zuid bij elkaar vermenigvuldigd met 4.
Maar dat heb zelfs ik al.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
En meer dan iedereen uit Oud-Zuid bij elkaar vermenigvuldigd met 4.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met een zachte G neem ik bij voorbaat al niet serieus.
quote:
#quote:
Noem één Amsterdamse rapper die harder is dan Fresku.quote:
'3 vingers in de lucht, de W van Willem.'quote:
Osdorp Posse, De Jeugd van Tegenwoordig, Flinke Namen, The Opposites, D-Men, Keizer, Lange Frans & Baas B, Appa, Sjaak, Red Light Boogie (aka SugaCane), Negativ, Darryl, Yes-R, Badboy Taya, Reejon, THC (Tuindorp Hustler Click), Dret & Krulle, Zwart Licht, Gikkels, Surya, Mo & Brakko, Kiddo Cee, Regga, Jayh.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Noem één Amsterdamse rapper die harder is dan Fresku.
#loldatisniemand
Als je ook maar denkt dat één van hun beter is dan Fresku is er echt iets mis met je muziekniveauquote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Osdorp Posse, De Jeugd van Tegenwoordig, Flinke Namen, The Opposites, D-Men, Keizer, Lange Frans & Baas B, Appa, Sjaak, Red Light Boogie (aka SugaCane), Negativ, Darryl, Yes-R, Badboy Taya, Reejon, THC (Tuindorp Hustler Click), Dret & Krulle, Zwart Licht, Gikkels, Surya, Mo & Brakko, Kiddo Cee, Regga, Jayh.
sry 4 having a life xxquote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
OH SHIT AIGHT IS STIL.
[ afbeelding ]
'T interesseart mah niequote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als je ook maar denkt dat één van hun beter is dan Fresku is er echt iets mis met je muziekniveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |