Kwam jij niet uit het Noorden van het land? Die mensen hebben sowieso geen verstand van hiphop.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan mag je niet oordelen, het is een synergiek geheel. Bouwt op. Bovendien brengen ze een MESSAGE.
Denken dat je aan Jumi's muzieksmaak kan tippenquote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Spotten met dWc's muzieksmaak/niveau.
Jeuzusquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Noorden van het land? Die mensen hebben sowieso geen verstand van hiphop.
Deze vrouw.quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Noorden van het land? Die mensen hebben sowieso geen verstand van hiphop.
Good enough for me...quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gezien aan jouw vorige post ben jij een uitzondering op de regel
Dat waren pas tijden inderdaad, echt al sinds Verre Oosten ongeveer die hard fan gewordenquote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Opgezwolle![]()
Eigen Wereld![]()
Bijna sterven in een moshpit bij hun show op je 15de
Haha, provinciale haat, gotta love itquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef krioro het volgende:
Ja dag, "Stadsregio Amsterdam", 't is gewoon een andere gemeente.
Raymzterquote:
Sowiesoquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden inderdaad, echt al sinds Verre Oosten ongeveer die hard fan geworden.
[..]
Haha, provinciale haat, gotta love it.
[..]
Raymzter! Ken je deze? Vind ik echt één van de betere Nederlandstalige rapnummers OOIT
.
De tijd dat Verre Oosten nog kapot gedraaid werd op The Boxquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden inderdaad, echt al sinds Verre Oosten ongeveer die hard fan geworden.
[..]
[..]
Raymzter! Ken je deze? Vind ik echt één van de betere Nederlandstalige rapnummers OOIT
.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso
Samen met
Vechten op het schoolplein
Welnee, ik haat niet op Amsterdam. Alleen op dorpelingen uit de buurt van Amsterdam die net doen alsof ze Amsterdammers zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon ook net buiten Amsterdam en doe alsof ik een Amsterdammer ben, haat je me nu?quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, ik haat niet op Amsterdam. Alleen op dorpelingen uit de buurt van Amsterdam die net doen alsof ze Amsterdammers zijn.
fakerquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik woon ook net buiten Amsterdam en doe alsof ik een Amsterdammer ben, haat je me nu?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsregio_Amsterdamquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, ik haat niet op Amsterdam. Alleen op dorpelingen uit de buurt van Amsterdam die net doen alsof ze Amsterdammers zijn.
Als ik verraad waar ik woon dan kunnen ze me vinden weetje, gewoon A'dam zeggen is veiligerquote:
Boks.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik hou van je man, dat is m'n favo nummer van Raymzter alleen.
Oh dan ben ik wel een Amsterdammerquote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsregio_Amsterdam
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal desgewenst Amsterdammers. Randstedelingen united.
Dat nummer vind ik average, hij heeft veel meer betere nummers. En dat album idd, dat nummer Mafia Musicquote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boks.
Vind jij, gezien je ricky ross wel chill vind, nummers als Yachtclub ook vet? En sowieso dat album.. Deeper than rap?
Pretentieuze hipsterpraatquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die zich vernoemen naar hun stad, gemeente of land.Ik ben gewoon een wereldburger.
Nee, ik doel op een bepaald soort mensen waar jij niet onder valt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik woon ook net buiten Amsterdam en doe alsof ik een Amsterdammer ben, haat je me nu?
Als jij die lutsers je broeders wil noemen, be my guest.quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadsregio_Amsterdam
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal desgewenst Amsterdammers. Randstedelingen united.
Geen idee wat haar muzieksmaak zou zijn, boeit mij werkelijk ook geen fuck. Heb sowieso wel een betere.quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Denken dat je aan Jumi's muzieksmaak kan tippen!
Uit welke stad kom jij dan?quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik doel op een bepaald soort mensen waar jij niet onder valt.
[..]
Als jij die lutsers je broeders wil noemen, be my guest.
Mijn stad heeft meer inwoners dan al die durpen in je lijst (waar Amsterdam dus niet bij hoort natuurlijk).
En mijn piemel heeft meer centimeters dan alle haren op je hoofd bij elkaar opgeteld, wat is je punt?quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
Mijn stad heeft meer inwoners dan al die durpen in je lijst (waar Amsterdam dus niet bij hoort natuurlijk).
I can vouch for thatquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Heb sowieso wel een betere.
Tilburg.quote:
Dat mensen uit die durpen niet moeten doen alsof ze uit een fatsoenlijke stad komen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En mijn piemel heeft meer centimeters dan alle haren op je hoofd bij elkaar opgeteld, wat is je punt?
Sws mensen die blind geilen op de plek waar ze wonen en haten op andere plekken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Denk mijn meest gedraaide album na murda muzik van mobb deep.quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik average, hij heeft veel meer betere nummers. En dat album idd, dat nummer Mafia Music!
quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat je overal ter wereld gesandwiched wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |