Dat soort types vallen sowieso tegen als je ze normaal op straat zou tegenkomen, zou niet eens omkijkenquote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mee eens. Dat soort types vallen eigenlijk altijd tegen de volgende ochtend.
Lazarus in de kroeg kan nog wel.quote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze vallen sowieso tegen als je ze normaal op straat zou tegenkomen, zou niet eens omkijken.
Deze.quote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort types vallen sowieso tegen als je ze normaal op straat zou tegenkomen, zou niet eens omkijken.
Kutnewbie.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
Van wie zijn deze UI's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lazarus in de kroeg kon een van de 18 jarige vriendinnetjes van mijn zusje ook, dus dat zegt niet zoveelquote:
is je zusje ook 18 trouwens?quote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lazarus in de kroeg kon een van de 18 jarige vriendinnetjes van mijn zusje ook, dus dat zegt niet zoveel
Wou net zeggen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lazarus in de kroeg kan sowieso alles met een V op hun ID.
quote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lazarus in de kroeg kan sowieso alles met een V op hun ID.
Billiequote:
pyperquote:
Begin er ook niet aan. Het is een beetje op het niveau van al die liedjes voor goede doelen enzo, en dan nog even met een heel slecht rapstuk er doorheen gemixt. Daarnaast lijkt de tekst geschreven te zijn door een moeder voor haar kind, niet door een volk voor hun koningquote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
Heb heel dat koningslied nog nooit gehoord.
Ik heb hem laatst enigszins onder dwang gehoord en het is nog slechter dan slecht. Totaal onsamenhangend en geen idee waar het eigenlijk over gaatquote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Begin er ook niet aan. Het is een beetje op het niveau van al die liedjes voor goede doelen enzo, en dan nog even met een heel slecht rapstuk er doorheen gemixt. Daarnaast lijkt de tekst geschreven te zijn door een moeder voor haar kind, niet door een volk voor hun koning
Ja daarom, dat zag ik al van mijlenver aankomen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Begin er ook niet aan. Het is een beetje op het niveau van al die liedjes voor goede doelen enzo, en dan nog even met een heel slecht rapstuk er doorheen gemixt. Daarnaast lijkt de tekst geschreven te zijn door een moeder voor haar kind, niet door een volk voor hun koning
quote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
Heb heel dat koningslied nog nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |