Ik dacht wel even van wat krijgen we nou danquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Salatrel het volgende:
Nouja op hetzelfde niveau als veer staan is nou niet echt een opluchting waard
quote:
Inderdaad. Voor het eerst een type drugs nemen voordat je een toets hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Salatrel het volgende:
Nouja op hetzelfde niveau als veer staan is nou niet echt een opluchting waard
Houd wel van je hoor, mooierd.quote:
Drugs ook echtquote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor het eerst een type drugs nemen voordat je een toets hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Houd wel van je hoor, mooierd.
Link naar bronquote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor het eerst een type drugs nemen voordat je een toets hebt.
Goedquote:
Oh maar dan had je het ook wel gewoon goed voorbereid toch?quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
GoedKreeg de meeste complimenten (samen met nog 1 meisje) van m'n hele groep
Gvdquote:
Mwah, het was een presentatie over ons onderzoek, waar ik heel veel voor had gedaan en aan gewerkt enzo. Dat scheelt wel. Maar meestal sta ik te trillen als een rietje en ga ik snel praten of met bibber stem. Nu helemaal geen last vanquote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar dan had je het ook wel gewoon goed voorbereid toch?
Hier ergens:quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GvdIk heb vannacht ook zitten leren aan de speed, en een uur voor mijn praktijktoets nog een katsdikke lijn naar binnen gesmeten
Toets gehaald met een 7
Haha.quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
GvdIk heb vannacht ook zitten leren aan de speed, en een uur voor mijn praktijktoets nog een katsdikke lijn naar binnen gesmeten
Toets gehaald met een 7
Hahahaha, KK gast!quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Toets gehaald met een 7
Heb nu twee keer een verslag aan de pep gemaakt en dit was m'n eerste toets aan de pep.quote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.Jij hebt altijd deze dilemma's, niet?
Kun je beter anabolen nemen.
M'n klasgenoot op wie ik de toets uitvoerde merkte na de toets op dat ik wel erg fanatiek op m'n kauwgum aan het kauwen was. If he only knew.quote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahahaha, KK gast!Baas, respect.
CB op pep:quote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nu twee keer een verslag aan de pep gemaakt en dit was m'n eerste toets aan de pep.
Altijd weer uitstellen en dan te vermoeid zijn om nog fatsoenlijk te kunnen leren.
Met verslagen typen ben ik dan zo kk productive.quote:
Ik vond je wel gezellig gisteravond.quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met verslagen typen ben ik dan zo kk productive.Alleen als ik een nak te veel neem raak ik te praterig, zit ik in een keer half FOK! vol te posten terwijl ik probeer te studeren
dosering is pittig swa.
Was het ook lekker voor jou ja?quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vond je wel gezellig gisteravond.
Zelfs de buren hebben een sigaretje gerookt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was het ook lekker voor jou ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |