quote:Geachte landgenoten,
Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen.
Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
Met vriendelijke groet,
John Ewbank
Nee is geen fake accountquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef Arnold_fan het volgende:
Niet te vroeg juichen, het zal wel een fake account zijn..
twitter:DeSpeld twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:27:13John Ewbank: "De W van Als het zo moet hoeft het van mij allemaal ook niet meer" reageer retweet
Wtf, het is gewoon een ontzettend kutnummer, dat heeft niks met links of rechts te maken, dit is één van de weinige dingen waar Nederlands eensgezind in wasquote:John, laat ze maar lullen,linkse azijnpissers houden hun handje op en hebben dus makkelijk lullen. Kift is zwakte, kent geen respect. Laat het van je rug glijden. Nico Dijlshorn kan alleen maar grappig zijn over de rug van een ander, een beroepskeus die zelf denkt dat hij te cool voor zijn eigen schaduw is. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind, en jou boom met hits is nu eenmaal enorm. Volgens mij sta je op 1 en hebben die azijnpissers het nakijken. Laat het je niet demotiveren, deze zwakke schapen weten niet beter. Van welke hits kennen wij deze minkukels, over smaak mag je twisten, maar op deze manier laat Nederland weer eens zien dat je vooral niet met je kop boven het grasveld mag komen. John, met de populariteisprijs op zak maak je geen hits, jij wel. Lekkere avond en trek een goede fles open. M
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Paul de Leeuw heeft ook gereageerd op die status.
[ afbeelding ]
Je bent zelf een status!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
Paul de Leeuw heeft ook gereageerd op die status.
[ afbeelding ]
indoctrinatiequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat was de bedoeling van dat nummer eigenlijk?
Bouwvakker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, wie is die John Ewbank nou eigenlijk? Wat doet 'ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewbank is gewoon een ontzettende lul.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Coelho het volgende:
Ik vond het ook geen briljantje, maar stoor me nog veel meer aan al die mensen die zoiets ongefundeerd op de persoon gaan spelen.
waarheid inderdaad, dat er uberhaupt aandacht aan gegeven wordt... het lied is tergend slecht, had het op z'n beloop gelaten en over een maand was iedereen het lied weer vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Coelho het volgende:
Ik vond het ook geen briljantje, maar stoor me nog veel meer aan al die mensen die zoiets ongefundeerd op de persoon gaan spelen.
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
nederland schaamt zich ook dat jamai een nederlander isquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
Dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nederland schaamt zich ook dat jamai een nederlander is
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
mooi he?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is wel echt het echte facebook account van hem.
Hij werkt zeker met hem samen, een beetje slijmen kan dan geen kwaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
Hij zingt in het koningslied.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij werkt zeker met hem samen, een beetje slijmen kan dan geen kwaad.
Het is toch niet te geloven dat hij ook nog zo'n neerbuigend toontje durft te bezigenquote:maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
ik schaam me ook Nederlander te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
LA The Voices er voor in de plaats.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Zocalo het volgende:
Even praktisch gezien: Hoe kan je dit lied nu terugtrekken? Niemand het meer laten draaien? Dat evenement niet door laten gaan in Ahoy?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef ValHallen het volgende:
NederlandGewoon een lied voor de koning zo met de grond gelijk maken dat hij wordt teruggetrokken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat hij ook nog zo'n neerbuigend toontje durft te bezigen?
Volgens mij denkt hij oprecht dat hij iets geniaals heeft gemaakt en het domme Nederlandse volk het gewoon niet begrijpt.
Lijkt Raymond van Barneveld wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
John Ewbank vertoont wel het gedrag van de gemiddelde Nederlander zo ongeveer. Er is wat weerstand, er wordt opgegeven en hij vlucht.
Hij durft gewoon niet toe te geven dat ie zich er zelf ook kapot voor schaamt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Heufd het volgende:
Het is ook gewoon een slappe lul. 'bedreigingen' Laat me niet lachen.
je bedoeld het gedrag van het koningshuisquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
John Ewbank vertoont wel het gedrag van de gemiddelde Nederlander zo ongeveer. Er is wat weerstand, er wordt opgegeven en hij vlucht.
Echt he, wat een triest huilverhaal van die man.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Heufd het volgende:
Het is ook gewoon een slappe lul. 'bedreigingen' Laat me niet lachen.
Het getuigt idd van weinig ruggegraat als je het zo gemakkelijk terugtrektquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is waarquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja. Dat krijg je als je ieuwbank heet. Ik hoop dat het waar is overigens.
twitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Paul het volgende:
John Ewbank trekt Koningslied terug
Laatste regel
Het is echt een sneu mannetje, ik snap niet dat hij zelf niet doorheeft dat hij gewoon een waardeloos liedje heeft afgeleverd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
Dit is het niveau van Sjon.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
WTF bedoelt hij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Triest van die verwensingen, maar goed dat deze draak teruggetrokken wordt.
Dat het kindje dat die vrouw vasthoudt op een chineze naakthond lijkt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF bedoelt hij?
Ik snap geen hol van dat Twitter.
Hij noemt die baby op de avatar van die vrouw een Chinese naakthond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTF bedoelt hij?
Ik snap geen hol van dat Twitter.
Ik was 1min eerder in het nieuwstopic , belhamelquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Paul het volgende:
John Ewbank trekt Koningslied terug
Laatste regel
hahaha duidelijk gefrustreed die ventquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
inderdaad en dan durft die mongool ook nog te zeggen dat hij zich schaamt voor het niveau van zijn landgenoten, en zelf over de rug van een baby zichzelf interessant makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat het kindje dat die vrouw vasthoudt op een chineze naakthond lijkt.
Ja, dat dus. Wat een ongelooflijk nare man zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad en dan durft die mongool ook nog te zeggen dat hij zich schaamt voor het niveau van zijn landgenoten, en zelf over de rug van een baby zichzelf interessant maken
https://www.facebook.com/(...)osts/561828843838213quote:Ik vind dit vreselijk! ik heb met eigen ogen gezien hoe ontzettend hard John voor de koning en voor jullie allemaal aan dit lied heeft gewerkt. Hij was kapot. Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest. Dat het zover heeft kunnen komen. Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort.
Dat heeft hij met dat lied al gedaan, hij weet zichzelf nu toch nog te overtreffen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is nog een goed met kritiek om kunnen gaan!_!
Die kerel maakt zichzelf echt volkomen belachelijk.
Jeniffer kan ook al niet zingen of componeren. NEXTquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/561828843838213
geil wijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
Zij zou zich voor zijn broer moeten schamen, wat een triest figuur is dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
Hiermee bedoelt ze eigenlijk te zeggen dat ze het ook een waardeloos lied vindt.quote:Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest.
Precies, ik als Drent wil niet met deze bagger worden geassocieerd...quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zou zich voor zijn broer moeten schamen, wat een triest figuur is dat.
Binnen een korte tijd af? Als in 'binnen 3 maanden'? Er zijn complete meesterwerken in 15 minuten geschreven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
Waarom kan ik reageren op haar posts?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef iBenny het volgende:
Jennifer gaat los op dr Facebook![]()
![]()
https://www.facebook.com/JenniferEwbankofficial
Doe dan, ik durf het niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kan ik reageren op haar posts?
Staat openbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kan ik reageren op haar posts?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef iBenny het volgende:
![]()
Dat niet alleen maar dat Ewbank het lef heeft om zo over het prachtige Drentsche dialect te praten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, ik als Drent wil niet met deze bagger worden geassocieerd...
Nee, niets zingen. 2 minuten stilte om John Ewbank's lied te eren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef Jojoke het volgende:
John bedoelde het goed. Arme John.![]()
Gaan we nu niks zingen of iets anders?
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:55:51Het Koningslied heeft een speciale woordvoerder, wist je dat? Maar die neemt de telefoon niet op. Ewbank ook niet. #NOS reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, neits zingen. 2 minuten stilte om John Ewbanks lied te eren.
Het koningslied herdenken we later welquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, neits zingen. 2 minuten stilte om John Ewbanks lied te eren.
Ik wou het net aan je vragen inderdaad, kun je even doorgeven dat ze er wel mooi uitziet? Ik heb geen facebook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
je moet plaatsen:
Jennifer, je bent een lekker ding, maar van muziek heb je geen kaas gegeten
Ik zie dat Paul in the Dark haar ook kent, hij kent ook iedereenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef iBenny het volgende:
![]()
He weet jij waarom er zo'n heisa om een liedje is? Wat is de bedoeling van dit nummer eigenlijk?quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even aan d'r vragen wat ze er van vindt dat d'r broer een baby uitscheldt? Ik heb geen facebook.
Maar dan reageert zijn zus niet zo. Net als Paul de Leeuw, en coquote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
op radio 1 "Mogelijk is zijn account gehackt."
Dan moet Ewbank gaan aankondigen dat het tóch wel doorgaat.quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
Het is het lied dat door iedereen gezongen wordt op het moment dat de kroning plaatsvindt geloof ik. Officieel op dat moment wordt dat lied gedraaid.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He weet jij waarom er zo'n heisa om een liedje is? Wat is de bedoeling van dit nummer eigenlijk?
Reactie Paul de Leeuw? Waar?quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan reageert zijn zus niet zo. Net als Paul de Leeuw, en co
Idd echt zielig voor Ali Bquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Maar ik vind het serieus best zielig voor de mensen die eraan hebben gewerkt.
De kritiek is meer dan terecht..quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Het moet dacht ik ook nog een symbolisch cadeau van de bevolking voorstellen, als het hele land het tegelijk zingt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is het lied dat door iedereen gezongen wordt op het moment dat de kroning plaatsvindt geloof ik. Officieel op dat moment wordt dat lied gedraaid.
Althans, dat dacht ik. Als het zomaar een lied is snap ik er geen reet van.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.
De kritiek op het liedje wel. Dat komt vooral omdat het ons wordt opgedrongen. Maar om dan Ewbank te gaan twitteren etc. om hem even duidelijk te maken hoe slecht je het wel niet vindt, vind ik wel erg triest.quote:
Ah, het was een haastklus.twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:52:21Hij was kapot. Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest. Dat het zover heeft kunnen komen. reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een waardeloos lied, dat zullen ze toch zelf ook wel doorhebben.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Het geld is waarschijnlijk al binnen voor al die B-artiestenquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op 2:13 lijkt het alsof er een hond wordt afgetrokken door een man.
Op 4:17 staat een kabouter met iets wat lijkt op een enorme buttplug.
Dat hij een bottom isquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat hij allemaal zegt.
Ja, ik wou net zeggen, dat bedoelt hij nou eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft uit het verkeerde vaatje getaptquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok dat hij gewoon op de wc zit.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederlanders die proberen nationalistisch te zijnZelfs dat kunnen ze niet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
Maxima tegen WA..........luister lieve schat, is wel zielug voor die Ewbank, maar god allemachtig hoe komen we hier goedkoop van af, niet in lachen uit te barsten als we vrolijk op het Balkon staan te zwaaien naar de mensen die het uit volle borst gaan meeblerren, nou schat trek maar een flesje wijn open dan vieren we het met onze onderdanen mee en vragen aan Dries of hij dan zijn nummertje ten gehore wilt brengen......we zijn tenslotte die dag in Amsterdam![]()
![]()
Radio 1. Van de publieke omroep dus, waar dit nummer schaamteloos werd gespamd...quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
Inderdaad, dat hielp PSV ook lekker in het zadel tegen Ajax.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet een lied zoals Brabant van Guus Meeuwis
Kun je ook al water droogleggen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik stond wel achter het Koningslied. En voor. En naast.
En toiletwerpen en waxinelichtjeshoudersmijten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit lied is inderdaad nog erger dan verplicht zaklopen en koekhappen.
Het schijnt van wel.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
Dit is niet zijn echte account mag ik hopen?
Ik herdenk met 2 minuten stilte het koningslied, drie vingers in de lucht, en dat 2 minuten langquote:
Door de regen en de wind stond ik er ook achter.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik stond wel achter het Koningslied. En voor. En naast.
Mijn vlaggenpaal staat fier overeind na dit nieuws en Jennifer Ewbank's FB hoorquote:
dus welquote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
Dit is niet zijn echte account mag ik hopen?
Inderdaad of iets als 15 miljoen mensen. Misschien wel lekker afgezaagd, maar klinkt tenminste goed.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet een lied zoals Brabant van Guus Meeuwis
quote:Op zondag 21 april 2013 00:09 schreef By1 het volgende:
Dit is wel weer karakter om hem terug te trekken van Ewbank.
Maar ja, het was ook echt niet goed. Niet eens matig maar gewoon echt slecht.
Hij heeft veel mooie nummers gemaakt maar dit was het niet en dat moet het wel zijn bij deze gebeurtenis.
Dan de 3j's maar. Die kunnen wel een mooi nummer maken met een goede, diepzinnige tekst.
Zo mooi als jijquote:Op zondag 21 april 2013 00:09 schreef By1 het volgende:
Dit is wel weer karakter om hem terug te trekken van Ewbank.
Maar ja, het was ook echt niet goed. Niet eens matig maar gewoon echt slecht.
Hij heeft veel mooie nummers gemaakt maar dit was het niet en dat moet het wel zijn bij deze gebeurtenis.
Dan de 3j's maar. Die kunnen wel een mooi nummer maken met een goede, diepzinnige tekst.
Zit de p echt zo dicht naast de b op het toetsenbord?quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stel je voor: had heel NL een graflied mee moeten zingen. Alleen omdat mr Ewbanks gevoelens het niet aankunnen?quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De kritiek op het liedje wel. Dat komt vooral omdat het ons wordt
opgedrongen. Maar om dan Ewbank te gaan twitteren etc. om hem even
duidelijk te maken hoe slecht je het wel niet vindt, vind ik wel erg
triest.
Ik zat me even af te vragen wat rabberts zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zit de p echt zo dicht naast de b op het toetsenbord?
wat naar.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef marcodej het volgende:
Gaat er toch nog een daad onderuit vanavond.
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:09:37zal je net zien dat achteraf blijkt dat dat Koningslied hét medicijn tegen kanker is. hebben we 't met z'n allen weggepest. typisch ons. reageer retweet
best/pestquote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat me even af te vragen wat rabberts zijn.
Hun verdiende loon.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Je zou maar een AHOY kaartje hebben voor dit lied en dan komt het niet![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Lekker origineel, gebruik je die overal?
quote:John, laat ze maar lullen,linkse azijnpissers houden hun handje op en hebben dus makkelijk lullen. Kift is zwakte, kent geen respect. Laat het van je rug glijden. Nico Dijlshorn kan alleen maar grappig zijn over de rug van een ander, een beroepskeus die zelf denkt dat hij te cool voor zijn eigen schaduw is. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind, en jou boom met hits is nu eenmaal enorm. Volgens mij sta je op 1 en hebben die azijnpissers het nakijken. Laat het je niet demotiveren, deze zwakke schapen weten niet beter. Van welke hits kennen wij deze minkukels, over smaak mag je twisten, maar op deze manier laat Nederland weer eens zien dat je vooral niet met je kop boven het grasveld mag komen. John, met de populariteisprijs op zak maak je geen hits, jij wel. Lekkere avond en trek een goede fles open. Marc Hofstede
Zeer terecht, wat denkt die man wel. Een beetje ons land en onze monarchie op eigen houtje voor schut willen zetten met zyn onkunde, Schande!!quote:
Er zal vast wel een alternatief programma komen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Je zou maar een AHOY kaartje hebben voor dit lied en dan komt het niet![]()
FOk verenig u ...we gaan een lied maken!
Ik zie een koning aan de horizon....quote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zal vast wel een alternatief programma komen.
Of Paskal Jakobsen gaat nog een lied maken, dan komt het wel goed, qua tekst.
aub dan wordt het nog depressieverquote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zal vast wel een alternatief programma komen.
Of Paskal Jakobsen gaat nog een lied maken, dan komt het wel goed, qua tekst.
Henk Westbroekquote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef Muto het volgende:
Henk Westbroek. Die zou alles in een klap oplossen.
dit moet het wordenquote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap de twijfel hier niet, dit is duidelijk de beste.
Zo slecht was die grap.quote:
Ik ga voor deze...quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:36:55Alweer een bank failliet #Ewbank reageer retweet
Precies. Lekker naar België tijdens de kroning.quote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef Muto het volgende:
wattwitter:JanMiddelkoop twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 22:17:53Haha, Lange Frans tegen BBC over Koningslied: "They are making way too much ophef about it" @LangeFrans Geniaal! #fuss reageer retweet
23:44 belde, ze willen hun grap terugquote:Op zondag 21 april 2013 00:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:36:55Alweer een bank failliet #Ewbank reageer retweet
twitter:DilMau5Lowlands twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:15:32@AlexanderNL Later in de geschiedenisboeken: 'De aanleiding van het uiteenvallen van de natiestaat, was het koningslied.' reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
De W van Well that escalated quickly
quote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef Muto het volgende:
Ik vind die Facebooktekst wel sterk. Heeft hij daar een jaar lang op gezeten?
Hij moest dan ook samen werken met mensen uit hetzelfde wereldje. De enigen die "nee" zeiden waren Acda & De Munnik.quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef ShevaJB het volgende:
Een koningsnummer moet dan ook mannelijk zijn, krachtig. Niet van die zoetsappige slapjanus shit. Die Ewbank moet eens mensen zien te vinden die NEE durven te zeggen. Halve zool dat het is.
Ik heb het één keer geluisterd en de tekst blijft hangen. Dit lal ik 30 april wel mee hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Eindbaas van de bende', geniaal cynisme.
Ja. "Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen".quote:Op zondag 21 april 2013 00:18 schreef Muto het volgende:
Ik vind die Facebooktekst wel sterk. Heeft hij daar een jaar lang op gezeten?
dit is godverdomme best leukquote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Slobeend het volgende:
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:18:59beter trekken Moke, Bløf en Kane ook al hun muziek terug. reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:18:59beter trekken Moke, Bløf en Kane ook al hun muziek terug. reageer retweet
dus eigenlijk zegt hij: ik ben de enige die mijn eigen nummer wel leuk vindquote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja. "Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen".
Mooie beeldspraak.
Geprobeerd, verwijderd en geblokkeerdquote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even aan d'r vragen wat ze er van vindt dat d'r broer een baby uitscheldt? Ik heb geen facebook.
Deze dan maar voordragen of gaan we als fokkers nu snel ff een lied in elkaar zetten ...quote:
Ja maar het is multi-interpretabel en heeft meerdere, diepere lagen. Dat is zo mooi en poëtisch aan de tekst.quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dus eigenlijk zegt hij: ik ben de enige die mijn eigen nummer wel leuk vind
twitter:norbertpek twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:18:38Toch opmerkelijk dat geen van de schrijvers zelfkritiek heeft geuit. Het is de schuld van de grote boze massa die 't een kutlied vindt. reageer retweet
Mocht eens tijd worden.quote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel het eerste teken van de ondergang van de Nederlandse Muziek.
AEDM wistenquote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij moest dan ook samen werken met mensen uit hetzelfde wereldje. De enigen die "nee" zeiden waren Acda & De Munnik.
Ik hoor Derksen en Genee.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Slobeend het volgende:
daar dacht ik dus ook al aan, hoop en denk het niet maar je weet maar nooit hoe instabiel iemand is als het op iets persoonlijks aankomtquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat dit het nieuwe koningslied wordt.
Beter laten ze hem zijn gang gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ze slim zijn sturen ze een psygoloog op hem af. Want ik denk serieus dat hij zichzelf iets aan gaat doen.![]()
En niet te vergeten Normaalquote:Op zondag 21 april 2013 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Herman van Veen, Skik, Golden Earring en Boudewijn de Groot zijn anders aardig goed.
Nou nou, jij maakt het wel erg dramatisch.quote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ze slim zijn sturen ze een psygoloog op hem af. Want ik denk serieus dat hij zichzelf iets aan gaat doen.![]()
ik stel voor dat we zonder koningslied beter af zijnquote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat dit het nieuwe koningslied wordt.
Precies, niks aan doen verder.quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Beter laten ze hem zijn gang gaan.
Dit was allang niet meer alleen kritiek. Als je zag wat hem soms allemaal werd toegewenst is het wel redelijk 'onmenselijk'.quote:
Dan komt hij weer een week lang in het nieuws he.quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Beter laten ze hem zijn gang gaan.
Precies; andere muziek, andere tekst, even laten controleren door iemand die wel nederlands spreekt.. Voila!quote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef TLC het volgende:
Gewoon het nummer aanpassen was al voldoende geweest.
Niet genoeg aandacht gehad de laatste paar dagen dan?quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, jij maakt het wel erg dramatisch.
Het is duidelijk een schreeuw om aandacht.
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:24:39Hopelijk is John Ewbank wel WA-verzekerd,,, #Koningslied reageer retweet
Ach, er zijn genoeg mensen die dat leuk vinden. Gewoon niet naar luisteren, dan heb je er geen last van.quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En niet te vergeten Normaal![]()
Maar feit is dat je tegenwoordig alleen maar slapjanus muziek hebt hier in ons mooie NLDoodzonde
Mjah, gewoon laten gaan toch. Heb ik morgen weer wat boeiends te lezen bij het ontbijt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wiep heeft gereageerd. Mijn dag is nu al helemaal compleet.quote:Wiep Laurenssen: Ongelofelijk dat mensen altijd zo moeten zeiken. Het kan dan misschien jouw ding niet zijn, maar waarom kunnen ze nou niet gewoon op z'n minst de energie waarderen die hier in is gestoken? Vind het diep triest, ik schaam me een beetje voor mijn landgenoten op dit moment. Vond het echt een super initiatief John, jammer dat het zo ver moest komen!
Die 'bedreigingen' waren echt op 1 hand te tellen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was allang niet meer alleen kritiek. Als je zag wat hem soms allemaal werd toegewenst is het wel redelijk 'onmenselijk'.
Tenminste iets dat hij zélf doet.quote:
Koert.quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:24:39Hopelijk is John Ewbank wel WA-verzekerd,,, #Koningslied reageer retweet
Nope.quote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die bedreigingen waren echt op 1 hand te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |