Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederlanders die proberen nationalistisch te zijnZelfs dat kunnen ze niet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
Maxima tegen WA..........luister lieve schat, is wel zielug voor die Ewbank, maar god allemachtig hoe komen we hier goedkoop van af, niet in lachen uit te barsten als we vrolijk op het Balkon staan te zwaaien naar de mensen die het uit volle borst gaan meeblerren, nou schat trek maar een flesje wijn open dan vieren we het met onze onderdanen mee en vragen aan Dries of hij dan zijn nummertje ten gehore wilt brengen......we zijn tenslotte die dag in Amsterdam![]()
![]()
Radio 1. Van de publieke omroep dus, waar dit nummer schaamteloos werd gespamd...quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
op radio 1 "Mogelijk is zijn account gehackt."
Inderdaad, dat hielp PSV ook lekker in het zadel tegen Ajax.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet een lied zoals Brabant van Guus Meeuwis
Kun je ook al water droogleggen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik stond wel achter het Koningslied. En voor. En naast.
En toiletwerpen en waxinelichtjeshoudersmijten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit lied is inderdaad nog erger dan verplicht zaklopen en koekhappen.
Het schijnt van wel.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
Dit is niet zijn echte account mag ik hopen?
Ik herdenk met 2 minuten stilte het koningslied, drie vingers in de lucht, en dat 2 minuten langquote:
Door de regen en de wind stond ik er ook achter.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik stond wel achter het Koningslied. En voor. En naast.
Mijn vlaggenpaal staat fier overeind na dit nieuws en Jennifer Ewbank's FB hoorquote:
dus welquote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
Dit is niet zijn echte account mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |