hahaha duidelijk gefrustreed die ventquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
Dit is het niveau van Sjon.
inderdaad en dan durft die mongool ook nog te zeggen dat hij zich schaamt voor het niveau van zijn landgenoten, en zelf over de rug van een baby zichzelf interessant makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat het kindje dat die vrouw vasthoudt op een chineze naakthond lijkt.
Ja, dat dus. Wat een ongelooflijk nare man zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad en dan durft die mongool ook nog te zeggen dat hij zich schaamt voor het niveau van zijn landgenoten, en zelf over de rug van een baby zichzelf interessant maken
https://www.facebook.com/(...)osts/561828843838213quote:Ik vind dit vreselijk! ik heb met eigen ogen gezien hoe ontzettend hard John voor de koning en voor jullie allemaal aan dit lied heeft gewerkt. Hij was kapot. Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest. Dat het zover heeft kunnen komen. Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort.
Dat heeft hij met dat lied al gedaan, hij weet zichzelf nu toch nog te overtreffen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is nog een goed met kritiek om kunnen gaan!_!
Die kerel maakt zichzelf echt volkomen belachelijk.
Jeniffer kan ook al niet zingen of componeren. NEXTquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/561828843838213
geil wijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
Zij zou zich voor zijn broer moeten schamen, wat een triest figuur is dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
Hiermee bedoelt ze eigenlijk te zeggen dat ze het ook een waardeloos lied vindt.quote:Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest.
Precies, ik als Drent wil niet met deze bagger worden geassocieerd...quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zou zich voor zijn broer moeten schamen, wat een triest figuur is dat.
Binnen een korte tijd af? Als in 'binnen 3 maanden'? Er zijn complete meesterwerken in 15 minuten geschreven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
Zus, Jennifer Ewbank:
[..]
Waarom kan ik reageren op haar posts?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef iBenny het volgende:
Jennifer gaat los op dr Facebook![]()
![]()
https://www.facebook.com/JenniferEwbankofficial
Doe dan, ik durf het niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kan ik reageren op haar posts?
Staat openbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kan ik reageren op haar posts?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef iBenny het volgende:
![]()
Dat niet alleen maar dat Ewbank het lef heeft om zo over het prachtige Drentsche dialect te praten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, ik als Drent wil niet met deze bagger worden geassocieerd...
Nee, niets zingen. 2 minuten stilte om John Ewbank's lied te eren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef Jojoke het volgende:
John bedoelde het goed. Arme John.![]()
Gaan we nu niks zingen of iets anders?
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:55:51Het Koningslied heeft een speciale woordvoerder, wist je dat? Maar die neemt de telefoon niet op. Ewbank ook niet. #NOS reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, neits zingen. 2 minuten stilte om John Ewbanks lied te eren.
Het koningslied herdenken we later welquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, neits zingen. 2 minuten stilte om John Ewbanks lied te eren.
Ik wou het net aan je vragen inderdaad, kun je even doorgeven dat ze er wel mooi uitziet? Ik heb geen facebook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
je moet plaatsen:
Jennifer, je bent een lekker ding, maar van muziek heb je geen kaas gegeten
Ik zie dat Paul in the Dark haar ook kent, hij kent ook iedereenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef iBenny het volgende:
![]()
He weet jij waarom er zo'n heisa om een liedje is? Wat is de bedoeling van dit nummer eigenlijk?quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even aan d'r vragen wat ze er van vindt dat d'r broer een baby uitscheldt? Ik heb geen facebook.
Maar dan reageert zijn zus niet zo. Net als Paul de Leeuw, en coquote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
op radio 1 "Mogelijk is zijn account gehackt."
Dan moet Ewbank gaan aankondigen dat het tóch wel doorgaat.quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
Het is het lied dat door iedereen gezongen wordt op het moment dat de kroning plaatsvindt geloof ik. Officieel op dat moment wordt dat lied gedraaid.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He weet jij waarom er zo'n heisa om een liedje is? Wat is de bedoeling van dit nummer eigenlijk?
Reactie Paul de Leeuw? Waar?quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan reageert zijn zus niet zo. Net als Paul de Leeuw, en co
Idd echt zielig voor Ali Bquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Maar ik vind het serieus best zielig voor de mensen die eraan hebben gewerkt.
De kritiek is meer dan terecht..quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Het moet dacht ik ook nog een symbolisch cadeau van de bevolking voorstellen, als het hele land het tegelijk zingt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is het lied dat door iedereen gezongen wordt op het moment dat de kroning plaatsvindt geloof ik. Officieel op dat moment wordt dat lied gedraaid.
Althans, dat dacht ik. Als het zomaar een lied is snap ik er geen reet van.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.
De kritiek op het liedje wel. Dat komt vooral omdat het ons wordt opgedrongen. Maar om dan Ewbank te gaan twitteren etc. om hem even duidelijk te maken hoe slecht je het wel niet vindt, vind ik wel erg triest.quote:
Ah, het was een haastklus.twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:52:21Hij was kapot. Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest. Dat het zover heeft kunnen komen. reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.
Het blijft gewoon een waardeloos lied, dat zullen ze toch zelf ook wel doorhebben.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Het geld is waarschijnlijk al binnen voor al die B-artiestenquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op 2:13 lijkt het alsof er een hond wordt afgetrokken door een man.
Op 4:17 staat een kabouter met iets wat lijkt op een enorme buttplug.
Dat hij een bottom isquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat hij allemaal zegt.
Ja, ik wou net zeggen, dat bedoelt hij nou eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft uit het verkeerde vaatje getaptquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok dat hij gewoon op de wc zit.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederlanders die proberen nationalistisch te zijnZelfs dat kunnen ze niet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Toverheks het volgende:
Maxima tegen WA..........luister lieve schat, is wel zielug voor die Ewbank, maar god allemachtig hoe komen we hier goedkoop van af, niet in lachen uit te barsten als we vrolijk op het Balkon staan te zwaaien naar de mensen die het uit volle borst gaan meeblerren, nou schat trek maar een flesje wijn open dan vieren we het met onze onderdanen mee en vragen aan Dries of hij dan zijn nummertje ten gehore wilt brengen......we zijn tenslotte die dag in Amsterdam![]()
![]()
Radio 1. Van de publieke omroep dus, waar dit nummer schaamteloos werd gespamd...quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef julian6 het volgende:
Inderdaad, dat hielp PSV ook lekker in het zadel tegen Ajax.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet een lied zoals Brabant van Guus Meeuwis
Kun je ook al water droogleggen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik stond wel achter het Koningslied. En voor. En naast.
En toiletwerpen en waxinelichtjeshoudersmijten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit lied is inderdaad nog erger dan verplicht zaklopen en koekhappen.
Het schijnt van wel.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
Dit is niet zijn echte account mag ik hopen?
Ik herdenk met 2 minuten stilte het koningslied, drie vingers in de lucht, en dat 2 minuten langquote:
Door de regen en de wind stond ik er ook achter.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik stond wel achter het Koningslied. En voor. En naast.
Mijn vlaggenpaal staat fier overeind na dit nieuws en Jennifer Ewbank's FB hoorquote:
dus welquote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
Dit is niet zijn echte account mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |