Hij werkt zeker met hem samen, een beetje slijmen kan dan geen kwaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
Hij zingt in het koningslied.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij werkt zeker met hem samen, een beetje slijmen kan dan geen kwaad.
Het is toch niet te geloven dat hij ook nog zo'n neerbuigend toontje durft te bezigenquote:maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
ik schaam me ook Nederlander te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
LA The Voices er voor in de plaats.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Zocalo het volgende:
Even praktisch gezien: Hoe kan je dit lied nu terugtrekken? Niemand het meer laten draaien? Dat evenement niet door laten gaan in Ahoy?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef ValHallen het volgende:
NederlandGewoon een lied voor de koning zo met de grond gelijk maken dat hij wordt teruggetrokken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat hij ook nog zo'n neerbuigend toontje durft te bezigen?
Volgens mij denkt hij oprecht dat hij iets geniaals heeft gemaakt en het domme Nederlandse volk het gewoon niet begrijpt.
Lijkt Raymond van Barneveld wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
John Ewbank vertoont wel het gedrag van de gemiddelde Nederlander zo ongeveer. Er is wat weerstand, er wordt opgegeven en hij vlucht.
Hij durft gewoon niet toe te geven dat ie zich er zelf ook kapot voor schaamt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Heufd het volgende:
Het is ook gewoon een slappe lul. 'bedreigingen' Laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |