Het is het lied dat door iedereen gezongen wordt op het moment dat de kroning plaatsvindt geloof ik. Officieel op dat moment wordt dat lied gedraaid.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He weet jij waarom er zo'n heisa om een liedje is? Wat is de bedoeling van dit nummer eigenlijk?
Reactie Paul de Leeuw? Waar?quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan reageert zijn zus niet zo. Net als Paul de Leeuw, en co
Idd echt zielig voor Ali Bquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Maar ik vind het serieus best zielig voor de mensen die eraan hebben gewerkt.
De kritiek is meer dan terecht..quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Het moet dacht ik ook nog een symbolisch cadeau van de bevolking voorstellen, als het hele land het tegelijk zingt.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is het lied dat door iedereen gezongen wordt op het moment dat de kroning plaatsvindt geloof ik. Officieel op dat moment wordt dat lied gedraaid.
Althans, dat dacht ik. Als het zomaar een lied is snap ik er geen reet van.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.
De kritiek op het liedje wel. Dat komt vooral omdat het ons wordt opgedrongen. Maar om dan Ewbank te gaan twitteren etc. om hem even duidelijk te maken hoe slecht je het wel niet vindt, vind ik wel erg triest.quote:
Ah, het was een haastklus.twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:52:21Hij was kapot. Bedenk even dat dit nummer binnen een hele korte tijd af moest. Dat het zover heeft kunnen komen. reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vooral voor de rapperts. Die hebben echt hun best gedaan.
Het blijft gewoon een waardeloos lied, dat zullen ze toch zelf ook wel doorhebben.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Het geld is waarschijnlijk al binnen voor al die B-artiestenquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op 2:13 lijkt het alsof er een hond wordt afgetrokken door een man.
Op 4:17 staat een kabouter met iets wat lijkt op een enorme buttplug.
Dat hij een bottom isquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat hij allemaal zegt.
Ja, ik wou net zeggen, dat bedoelt hij nou eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft uit het verkeerde vaatje getaptquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok dat hij gewoon op de wc zit.quote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 21 april 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederlanders die proberen nationalistisch te zijnZelfs dat kunnen ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |