SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 21% gewijzigd door Puala op 06-05-2013 14:55:36 ]
Na maandag dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef Nattekat het volgende:
In dat geval lijkt het me een goed idee om tijdelijk met een nieuwe stok te beginnen tot het anker klaar is of we toch nog met ronde 6 verder kunnen (wat natuurlijk het mooiste is).
Deze houten is al een tijdelijke stok eigenlijk. Dus dan gaan we een tijdelijke stok maken om de tijdelijke stok te vervangen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef Nattekat het volgende:
In dat geval lijkt het me een goed idee om tijdelijk met een nieuwe stok te beginnen tot het anker klaar is of we toch nog met ronde 6 verder kunnen (wat natuurlijk het mooiste is).
sponsor 2 meldt....quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:53 schreef Maringo het volgende:
Als 2cv de stok lichter maakt, zal ik sowieso (een deel) van het slot sponsoren. Meer sponsors zijn welkom.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Nee, niet dat ankerquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze houten is al een tijdelijke stok eigenlijk. Dus dan gaan we een tijdelijke stok maken om de tijdelijke stok te vervangen.
Als 2cv de stok lichter maakt, zal ik sowieso (een deel) van het slot sponsoren. Meer sponsors zijn welkom.
2cv wil hem de helft lichter maken. Dat moet wel kunnen toch? En misschien wil die hem ook verven in een houtstructuur, dan kunnen we hem gewoon een 'stok' blijven noemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet dat anker![]()
Het gaat toch om de FOK!stok?
Zit niet zo te ankeren man!quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet dat anker![]()
Het gaat toch om de FOK!stok?
ik lees niet altijd even goed mee in het topicquote:
Volgens mij zou het anker nooit terug zijn gekomen as we de Rhenenstok niet hadden verloren, dus zo tijdelijk was die nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze houten is al een tijdelijke stok eigenlijk. Dus dan gaan we een tijdelijke stok maken om de tijdelijke stok te vervangen.
DM je rekeningnummer anders ff!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het anker v2.0 ligt hier in een schuurtje. Half af, geen slot, maar het ding is ZEKER veel lichter te maken (de helft van v1.0 is het doel). Helaas ontbreken mij de financiële middelen voor een goed slot.
ik lees dus ook niet altijd even goed mee, ik heb gisteren gemeld dat ik hem niet heb in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik lees niet altijd even goed mee in het topic
..
Het was al bekend dus je moet een reden hebben gehad, enkel ik kom in de statistiekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef zwarte_hand het volgende:
Maareven voor de statistieken:
Zwarte_hand ook weer voor niets gereden omdat de stok al weg was![]()
![]()
![]()
![]()
Kwiebuske en jij wilden toch ook sponsoren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga jij hem in je eentje betalen dan?
Dat klopt. Maar ik dacht dat je er misschien overheen had gelezen. Ga jij het verzamelen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kwiebuske en jij wilden toch ook sponsoren?
Ik weet niet wat voor bedrag jullie in gedachten hebben, maar ik meen ooit eens een post van 2cv gezien te hebben dat dat slot (hufter- en weerproof) een dikke 40 euro kost.
Goed punt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef Bart het volgende:
Als er toch een nieuw slot komt, neem er dan gelijk een met een cijfercode in plaats van een sleutel.
quote:
Dat. Een beetje slot kost -dit zeg ik uit mijn hoofd- zo'n 80 euro. Dat lijkt mij meer iets om gespreid te betalen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga jij hem in je eentje betalen dan?
quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef lynda het volgende:
zijn er foto's van de 2cv stok? en hoe lang gaat dat lichter maken eigenlijk duren?
Eerst maar even afwachten op antwoord van 2cv over hoelang ie nodig heeft voor het lichter maken.quote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Kwiebukse heeft aangegeven een nieuwe stok te kunnen maken, daar kunnen we dan mee verder tot anker 2.0 af is.
quote:
Helemaal niks. Maar die is momenteel niet op een plek aanwezig waar wij er vanaf weten. Een andere stok wel.quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef boertie het volgende:
* boertie vraagt zich nog steeds af wat er al die tijd mis was met een end hout waar een goedkoop slotje aanzat
Ik heb de huidige stok vervaardigd uit een oude stoelleuning van een oude eikenstoel van net na de oorlog, zo een die ook niet snel wegrot (zie de huidige "isiekwijt?" stok)quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef boertie het volgende:
* boertie vraagt zich nog steeds af wat er al die tijd mis was met een end hout waar een goedkoop slotje aanzat
En hier heb ik ook aan zitten denken... Hopelijk overkomt diegene zijn/haar angst en zet hier gewoon even neer dat ie de Stok in bezit heeft. Weggelegd of niet. Dan weten we iig dat ie terecht is.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef zwarte_hand het volgende:
Blijft echter mijn mening dat er weer zo'n patatgeneratiefiguur de stok heeft mee genomen en "even" nog geen tijd heeft gehad om hem ergens neer te leggen.![]()
![]()
Intussen zijn we misschien het stadium voorbij dat hij hem (met enige schaamte) nog ergens neer kan leggen, en loopt hij meer het risico dat hij dit tot het einde der tijden moet aanhoren en daarom de stok niet meer ergens durft neer te leggen?![]()
Nog niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Dan kan ik de reservesleutel ook wel vernietigen :3
Is dit ooit eerder gebeurd dan dat je nog zo veel hoop hebt tov de rest?quote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nog niet.de ijdele hoop is er nog dat ie opduikt.
Ik heb nog nooit zolang hoeven te hopen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit ooit eerder gebeurd dan dat je nog zo veel hoop hebt tov de rest?
Hoe lang denk je ervoor nodig te hebben?quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef 2cv het volgende:
Ik zal binnenkort eens een foto maken van de stok-in-aanbouw.
Klinkt alsof het nog wel een tijd kan duren. Misschien een idee om de stalen stok in alle rust af te maken zodat ie op reserve ligt als de stok weer eens kwijt raakt en dat Geflipte-Koelkast een nieuwe maakt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
Geen idee, ik heb het nu druk met andere dingen + ik mag niet meer bij mijn vorige werkgever klussen.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en vind dit een top topic![]()
En ik woon vlakbij ergens waar die stok blijkbaar nog nooit geweest is.
Hebben jullie nog een nieuwe stok nodig? Of is die al terrecht? Ervaring hier met alle materialen en hufterproof, dus dat komt wel goed. Ik sponser dan het geheel inclusief slot.
Klinkt als een plan!quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klinkt alsof het nog wel een tijd kan duren. Misschien een idee om de stalen stok in alle rust af te maken zodat ie op reserve ligt als de stok weer eens kwijt raakt en dat Geflipte-Koelkast een nieuwe maakt?
[..]
* kwiebuske duimt meequote:Op maandag 22 april 2013 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vandaag weer een normale werkdag, eens zien of de stok nog ergens opduikt
quote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij de stok?![]()
Zo niet, wat een nuttige reactie.
Ik denk het wel ja. Sorry.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klinkt alsof het nog wel een tijd kan duren. Misschien een idee om de stalen stok in alle rust af te maken zodat ie op reserve ligt als de stok weer eens kwijt raakt en dat Geflipte-Koelkast een nieuwe maakt?
[..]
Succesquote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga iets maken. Kunnen jullie altijd nog kijken. Anders als reserve of kliko.
Of dat Koelkast hem in zijn op Fok opgegeven woonplaats legt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Succes
Zal toch mooi zijn als ik weer naar omgeving Rhenen kan voor een herkansing
Ik las Arnhem ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of dat Koelkast hem in zijn op Fok opgegeven woonplaats legt.
Ja, daar of in de buurt. Kunnen we een zooi wegstrepen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las Arnhem ...
Haarlem is nog mooier, kan ik ook even langs Zandvoort
Nee, de laatst in omloop zijnde Stok komt van de hand van zwarte_hand, zie ook de OP.quote:Op donderdag 25 april 2013 06:19 schreef kanovinnie het volgende:
Was dit eigenlijk een stok die ik gemaakt heb?
Niks mis met een sleutel, hoort ook bij het spelquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daar of in de buurt. Kunnen we een zooi wegstrepen.
Alleen dat slot word moeilijk. Of mag een sleutel weer?![]()
Geflipte-Koelkast heeft er één, waarschijnlijk is hij vandaag af.quote:Op maandag 29 april 2013 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We zijn nu een week verder. Is er nu iemand bezig met een (tijdelijke) stok?
quote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geflipte-Koelkast heeft er één, waarschijnlijk is hij vandaag af.
(hopelijk voor mijn terugreis vanuit Zandvoort)
Klinkt goed.quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht hem donderdag helemaal af en vastgebonden aan een paal.
Het was geen ambtenaar in Rhenen, anders was de sleutel nog aanwezig geweestquote:Op maandag 29 april 2013 20:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat voor een tekst zal ik op de sticker erbij zetten?
Iets van: Bent u een ambtenaar of een ander persoon die deze stok leest, zou u deze dan willen laten liggen? Deze stok doet mee aan een spel. Zie info op http:// forum.fok.nl/topic/1961260/
Is er dan een groter plaatje ergens beschikbaar?quote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was geen ambtenaar in Rhenen, anders was de sleutel nog aanwezig geweest. Die tekst van de vorige stok was wel aardig.
1 | http://forum.fok.nl/topicchain/328 |
Was een voorbeeld, Deze zou ik dan en dan last erbij zodat ze altijd bij de laatste post uitkomen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
En mocht je die tekst toch veranderen doe dan de reeks:
[ code verwijderd ]
i.p.v. een oud topic.
Duurt wel lang.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ben nu de foto's aan het maken!
Er moet eerst een complete studio opgebouwd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
NIEUWE FOTO UITGELEKT!! DE STOK IS WEZEN STAPPEN!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Duurt nu zo lang, als het geen professionele shoot is geweest....
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er moet eerst een complete studio opgebouwd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben hem nu aan het afwerken. En dan nog de sticker erop en die goed vastplakken.
Wat een mooie stok!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ben hem nu aan het afwerken. En dan nog de sticker erop en die goed vastplakken.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Van mij mag je!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef boertie het volgende:
Ah! Een nieuwe uitdaging![]()
Zorgen dat ik de nieuwe Fok!Stok eerder in handen krijg dan Broertie
Dan zul je hem heul, heul, heeeeeeul erg ver weg moeten leggen......quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, zullen we die stok uit de buurt van de *oerties houden om er een echte uitdaging van te maken?![]()
Zullen we de stok standaard op een plek leggen waar binnen een straal van 5 km geen OV komt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, zullen we die stok uit de buurt van de *oerties houden om er een echte uitdaging van te maken?![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 04:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zullen we de stok standaard op een plek leggen waar binnen een straal van 5 km geen OV komt?
Maar hij moet aan een plaatsnaam boord, daar stopt op de meeste plaatsen wel OV.quote:Op donderdag 2 mei 2013 04:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zullen we de stok standaard op een plek leggen waar binnen een straal van 5 km geen OV komt?
Tot zo ver mijn recordpogingquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Even bijpraten:
Stok gaat helaas pas zaterdag verstopt worden.
Daarvoor inplaats heb ik wel de eind foto's voor jullie! Even nog een uurtje wachten.
Alleen als hij ergens op de kust wordt geplaatstquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot zo ver mijn recordpoging
Nu noet ik ook nog op m'n hoede zijn voor kapers
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Alleen als hij ergens op de kust wordt geplaatst
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Sprekend de vorige stok, maar dan volwassenerBen van nu tot vanavond aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het nou goed uitkomt (ga er niet van uit) dan fiets ik er vanavond langs.
Voor de snelste verplaatsing moet je volgens mij nog redelijk je best doen. Naar mijn weten staat het record tussen het posten van foto's van de ene locatie tot de post van de volgende locatie op drie kwartier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ah, hij word dus morgen geplaatst. Kan ik leuk een poging doen om de snelste verplaatsing te breken
Help me even, waar was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:00 schreef boertie het volgende:
Voor de snelste verplaatsing moet je volgens mij nog redelijk je best doen. Naar mijn weten staat het record tussen het posten van foto's van de ene locatie tot de post van de volgende locatie op drie kwartier.
Volgens mij was dat Aadorp->Fleringen. Alhoewel; De Stok was al eerder weg dan dat de foto's geplaatst waren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef Broertie het volgende:
[..]
Help me even, waar was dat ook al weer?
Als je de sleutel maar vindquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Hier dus
Eens kijken of ik hem morgen kan oppikken, de locatie is wel erg gunstig
Dan raad ik je aan om op tijd te gaan rijden, 1 uur en 3 kwartier is een kippeneindje voor me.......quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Hier dus
Eens kijken of ik hem morgen kan oppikken, de locatie is wel erg gunstig
quote:
Ik zou nu maar gaan danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om op tijd te gaan rijden, 1 uur en 3 kwartier is een kippeneindje voor me.......
[..]
Ik heb al een idee waar die ligt, loop er waarschijnlijk langs vanaf het stationquote:
Dan net zoals de laatste Zondag in Rhenen, dat we geen van beiden gaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om op tijd te gaan rijden, 1 uur en 3 kwartier is een kippeneindje voor me.......
[..]
SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik heb misschien vanmiddag tijd om hem op te halen, maar waarschijnlijk wordt het hem vandaag niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:10 schreef Maringo het volgende:
Is er al iemand onderweg? Ik namelijk al wel nieuwe foto's verwacht!
Ja wij! Hij is zo wegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:10 schreef Maringo het volgende:
Is er al iemand onderweg? Ik namelijk al wel nieuwe foto's verwacht!
Ja! En f5-en heeft nog even niet veel zin, rond het avondeten word hij pas weer neergelegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Damn...
Hij lag zo mooi
Maar toch: verplaatsing
Dan pas?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja! En f5-en heeft nog even niet veel zin, rond het avondeten word hij pas weer neergelegd
Ik rij om half 5 weg uit Lisse met een hele avond voor me zonder afspraken. Dus ik had gehoopt in een keer door te kunnen rijden ergens naar toe.quote:
Vers bloed is altijd welkom.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef muzas het volgende:
tvp
Als ex-geocacher spreekt dit me wel aan. ontdek dit topic ook echt nu pas
Tsja helaasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik rij om half 5 weg uit Lisse met een hele avond voor me zonder afspraken. Dus ik had gehoopt in een keer door te kunnen rijden ergens naar toe.
richting jou woonplaats zeker danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja! En f5-en heeft nog even niet veel zin, rond het avondeten word hij pas weer neergelegd
Kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef picodealion het volgende:
Puala en kanovinnie zijn een team begrijp ik hieruit?.
Trio?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Lompehork hield ons op, gaan nu gereedmaken en richting puala.
En waar is bijna?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:36 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er bijna, we zijn er bijna
Prima locatie om het spel weer even stil te leggen, nog grotere uitdaging voor de *oerties.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Puala het volgende:
Hier is bijna:
[ afbeelding ]
Stok en sleutelbord![]()
Tunnel in utrecht A2 toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Als dat de tunnel is die ik gedachte heb ben ik hier niet blij mee
Je bent er al?quote:
Ik wilde vanavond gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:51 schreef Maringo het volgende:
Kutbrandnetels...
[ afbeelding ]
Tijd voor de volgende plek.
Je kan alsnog. De stok heeft al een nieuwe plek. Even de foto uploaden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond gaan![]()
Maar wel lekker snel op deze manier
4 of 5 dacht ik. Paar jaar geleden in Overijssel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het record van meeste verplaatsingen in 24 uur?
Er zijn er veel in die contreien die nog moeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken![]()
Heb ook al een plekje in gedachten
Nice.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef m1st1g het volgende:
even mijn koffie opdrinken en ik stap in de auto.
Dat is 4quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef m1st1g het volgende:
even mijn koffie opdrinken en ik stap in de auto.
Oepsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whaah! Opeens heel veel verplaatsingen. Ik ga updaten
Overigens, waarom sleutelhanger met daarop nr. 6? Het is nr. 7
Hij update alleen maar op de wiki. Er wordt van degene die een nieuw topic opent verwacht dat ie de OP van de wiki kopieert in de OP van het topic.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is dat wel goed gegaan? Zie de oude OP weer?
Daar ben ik vandaag langsgereden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:38 schreef m1st1g het volgende:
Het stokbord
[ afbeelding ]
Het sleutelbord
[ afbeelding ]
De stok is mooi geworden![]()
![]()
Wie maakt er iets zwaars aan de sleutel ? Ik had helaas niets bij me
Twee keer zelfs.quote:
Hij is weer in Zuid-Holland eh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whaah! Opeens heel veel verplaatsingen. Ik ga updaten
Overigens, waarom sleutelhanger met daarop nr. 6? Het is nr. 7
Ik wilde een snelle verplaatsing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Twee keer zelfs.
ik wilde hem eerst in Schoonhoven leggen, maar dat vond ik nog net te dichtbij Lopik.
Sowieso ook mooie lucht. Ik had alleen maar mn telefoon bij me, dus dat werd hem ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wilde een snelle verplaatsing.
Trouwens wel leuke kerktoren in dat Bergambacht maar had geen statief bij me om die netjes op de foto te zetten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is dat wel goed gegaan? Zie de oude OP weer?
Dat dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij update alleen maar op de wiki. Er wordt van degene die een nieuw topic opent verwacht dat ie de OP van de wiki kopieert in de OP van het topic.
Dat klinkt veel belovendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Er rijdt een goedkope buurtbus van Woerden naar Schoonhoven... Misschien ligt ie er morgen niet meer
Helaas toch niet, ik heb enkel 's avonds tijd en dan rijdt die bus niet meer. Woensdag pas weer tijd, maar dan is ie vast al weg met die snelheidquote:
Ah doe t gelijk efkes. Dan kunnen we hem ophalen!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Telaat de stok is 5 mins in mijn bezit! Hoop hem vanavond nog te verplaatsen
Ik zal er niks over zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah doe t gelijk efkes. Dan kunnen we hem ophalen!
Geeft nietquote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ah sorry was gelijk weer door had een bbq en wou hem eigenlijk bij mij in het dorp leggen waar ik vanavond weer ben
Gelieve hem nu vandaag zo snel mogelijk te plaatsen. Het is de bedoeling dat je hem gelijk weg legt, vooral in je eigen woonplaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
sorry er kwam wat tussen dus het is vanavond niet meer gelukt
Geeft niet, dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Excuses dat ik jullie liet wachten, zoals ik al zei wou ik hem gisteravond al verplaatsen maar helaas was het al donker toen ik thuiskwam.
Laat je t weten als je gaat? Want dan rij ik niet voor nietsquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb tijd, geld maar geen manier om te reizen met ov naar die plek...
Eens kijken of er nog een persoon is die me wil vervoeren.
Ik ga nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat je t weten als je gaat? Want dan rij ik niet voor niets
tijd om te investeren in een vouwfiets?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat er nog plaatsen in de randstad zo onbereikbaar kunnen zijn met het OV; 1,5 uur met 2 bussen en een veerpont vanaf Schiphol, het dichtstbijzijnde treinstation
Dat is nog een behoorlijk stukje fietsen danquote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
tijd om te investeren in een vouwfiets?
Flinke investering voor de stokquote:
Ik woonde eerst in Twente, dus alle gemeentes die nog moesten waren toch een aardig eindje rijden. Maar ik zie dat in mijn nieuwe omgeving (Amersfoort) nog wel wat werk isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsje mbt gemeentes die al zijn geweest (groen) en nog moeten (rood)
Bijgewerkt naar nieuwe gemeentelijke herindelingen per 1-1-2013
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Vooral in het Zuiden is er veel verdwenen zie ik, hoe lang nog tot ronde 2?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef Broertie het volgende:
Zo zonder foto een wilde gok, inclusief bushalte.....
De stok is nog jong, mag dus gratis mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef Broertie het volgende:
Niet vergeten om voor de terugweg ook een kaartje voor de stok te kopen, hé?!
Ik gun je de eer omdat je er al zoveel werk van hebt gemaakt om uit te zoeken hoe je er kan komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Morgen om 14:47 de Sprinter naar Haarlem nemen en uitstappen bij Hillegom om 14:59.
Vervolgens een ritje van 30 minuten lopend om bij de stok aan te komen en weer terug om vervolgens de trein van 16:01 te nemen...
Jammer dat een dagkaart fiets duurder dan het treinkaartje zelf is maar gelukkig weet ik uit de Rhenen ervaring dat 3km prima te doen is met lekker weeranders is er ook nog een ov-fiets heb ik net ondekt.
Je kan hem aan de overkant leggen aan het bordje van Bennebroek.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun je de eer omdat je er al zoveel werk van hebt gemaakt om uit te zoeken hoe je er kan komen.
Succes en veel plezier
Gewoon je fiets op slot zetten en vervolgens ergens anders gaan zitten. Kunnen ze nooit weten van wie die is.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Morgen om 14:47 de Sprinter naar Haarlem nemen en uitstappen bij Hillegom om 14:59.
Vervolgens een ritje van 30 minuten lopend om bij de stok aan te komen en weer terug om vervolgens de trein van 16:01 te nemen...
Jammer dat een dagkaart fiets duurder dan het treinkaartje zelf is maar gelukkig weet ik uit de Rhenen ervaring dat 3km prima te doen is met lekker weeranders is er ook nog een ov-fiets heb ik net ondekt.
Dan wordt of mijn fiets de trein uitgezet op de enige tussenstop of ze wachten me gewoon op. Als jij mij goedkoop vervoer kan leveren vanaf het station zou het ook mooi zijn, ik ben alles wat tijd bespaard blijquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gewoon je fiets op slot zetten en vervolgens ergens anders gaan zitten. Kunnen ze nooit weten van wie die is.
Ow, nooit last van gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wordt of mijn fiets de trein uitgezet op de enige tussenstop of ze wachten me gewoon op. Als jij mij goedkoop vervoer kan leveren vanaf het station zou het ook mooi zijn, ik ben alles wat tijd bespaard blij
Laat je nu toch een fiets ofzo achter daar?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, nooit last van gehad![]()
Zit morgen weer op mn werk
Ik kan hem daar plaatsen en gelijk een nijna doen?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef Maringo het volgende:
Ik zag net dat het bord aan de overkant behoord tot een gemeente die ook nog op de lijst staat van gemeentes die nog moeten.
Heerlijk kaartje!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Dan moet ie er eerst een tijdje blijven liggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem daar plaatsen en gelijk een nijna doen?
Of de trein naar Sassenheim nemen en daar op bus 50 stappen en naast de Stok uitstappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Tuinstoel erbij, het is mooi weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet ie er eerst een tijdje blijven liggen.
Bus 50 vertrekt zelfs vanaf Leiden CSquote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of de trein naar Sassenheim nemen en daar op bus 50 stappen en naast de Stok uitstappen.
True that!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tuinstoel erbij, het is mooi weer.
¤4,15 voor een enkel ritje:quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bus 50 vertrekt zelfs vanaf Leiden CS
Maar volgens mij is de bus een stuk duurder dan de trein.
Met OV Chipkaart. Die heb ik dus nog niet, ga pas volgend jaat september studerenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
¤4,15 voor een enkel ritje:
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2013-05-06T2131#
Voor een OV Chipkaart hoef je geen student voor te zijn.. Die kan je anoniem kopen voor ¤7,50 en die is dan jaren geldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met OV Chipkaart. Die heb ik dus nog niet, ga pas volgend jaat september studeren
En de prijs van die rit kan ik nergens vinden.
Uiteindelijk betaal je alleen voor de bus extra, daardoor zie ik de toegevoegde waarde niet tot het studenten ov. En er staat gewoon 4e voor de ritkaart, wat zeker weten niet alles is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor een OV Chipkaart hoef je geen student voor te zijn.. Die kan je anoniem kopen voor ¤7,50 en die is dan jaren geldig.
En voor de prijs moet je iets naar beneden scrollen.
De plannen kunnen weer het raam uit...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Nu nog ff kijken hoe ik de foto's ga plaatsen, ze komen eraan!
waarom ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De plannen kunnen weer het raam uit...
nah, niet sorriedeknorriequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Stokhunt! wegblijven uit het oosten nu, de stok gaat hier als een sneltreinquote:
Ja dus? Afstand is ook wat waard.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stokhunt! wegblijven uit het oosten nu, de stok gaat hier als een sneltrein
maar jij hebt het plaatje dus even gepost voor d'r puala ?quote:
waar ligt ie?quote:
Nee wij wilde m ff snel verplaatsen, parkeren de auto en f5en fok en zien dat ie weg isquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maar jij hebt het plaatje dus even gepost voor d'r puala ?
okquote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee wij wilde m ff snel verplaatsen, parkeren de auto en f5en fok en zien dat ie weg is
Dit zien we graag, een nieuwe spelerquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
*reistijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
De rijstijd met 8 minuten verkort, nog steeds te lopen dus
Hahaquote:
Dan heb ik hem al, ik ben vastberaden om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Maringo het volgende:
Geweldig dit.
dat betekend dat ik hem eventueel morgenavond kan gaan halen als het niet al te ver rijden is!
en als jij hem dan tijdig neer legt bij je in de buurt, leg ik hem verderop weer neer.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik hem al, ik ben vastberaden om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.
ejjjjjjj!!!quote:
Je vergeet dat ik ook in de buurt benquote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
en als jij hem dan tijdig neer legt bij je in de buurt, leg ik hem verderop weer neer.
ff stukkie naar beneden leggenquote:
Jij brengt hem toch maar naar niemandslandquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff stukkie naar beneden leggen
doe ik ook mee
yupsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij brengt hem toch maar naar niemandsland
Dan breng ik hem terug hiernaartoe, mocht ik ooit een vrije dag hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
en hep een mooi stukkie niemandsland in gedachten joh....
grijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |