Kwiebuske en jij wilden toch ook sponsoren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga jij hem in je eentje betalen dan?
Dat klopt. Maar ik dacht dat je er misschien overheen had gelezen. Ga jij het verzamelen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kwiebuske en jij wilden toch ook sponsoren?
Ik weet niet wat voor bedrag jullie in gedachten hebben, maar ik meen ooit eens een post van 2cv gezien te hebben dat dat slot (hufter- en weerproof) een dikke 40 euro kost.
Goed punt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef Bart het volgende:
Als er toch een nieuw slot komt, neem er dan gelijk een met een cijfercode in plaats van een sleutel.
quote:
Dat. Een beetje slot kost -dit zeg ik uit mijn hoofd- zo'n 80 euro. Dat lijkt mij meer iets om gespreid te betalen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga jij hem in je eentje betalen dan?
quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef lynda het volgende:
zijn er foto's van de 2cv stok? en hoe lang gaat dat lichter maken eigenlijk duren?
Eerst maar even afwachten op antwoord van 2cv over hoelang ie nodig heeft voor het lichter maken.quote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Kwiebukse heeft aangegeven een nieuwe stok te kunnen maken, daar kunnen we dan mee verder tot anker 2.0 af is.
quote:
Helemaal niks. Maar die is momenteel niet op een plek aanwezig waar wij er vanaf weten. Een andere stok wel.quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef boertie het volgende:
* boertie vraagt zich nog steeds af wat er al die tijd mis was met een end hout waar een goedkoop slotje aanzat
Ik heb de huidige stok vervaardigd uit een oude stoelleuning van een oude eikenstoel van net na de oorlog, zo een die ook niet snel wegrot (zie de huidige "isiekwijt?" stok)quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef boertie het volgende:
* boertie vraagt zich nog steeds af wat er al die tijd mis was met een end hout waar een goedkoop slotje aanzat
En hier heb ik ook aan zitten denken... Hopelijk overkomt diegene zijn/haar angst en zet hier gewoon even neer dat ie de Stok in bezit heeft. Weggelegd of niet. Dan weten we iig dat ie terecht is.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef zwarte_hand het volgende:
Blijft echter mijn mening dat er weer zo'n patatgeneratiefiguur de stok heeft mee genomen en "even" nog geen tijd heeft gehad om hem ergens neer te leggen.![]()
![]()
Intussen zijn we misschien het stadium voorbij dat hij hem (met enige schaamte) nog ergens neer kan leggen, en loopt hij meer het risico dat hij dit tot het einde der tijden moet aanhoren en daarom de stok niet meer ergens durft neer te leggen?![]()
Nog niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Dan kan ik de reservesleutel ook wel vernietigen :3
Is dit ooit eerder gebeurd dan dat je nog zo veel hoop hebt tov de rest?quote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nog niet.de ijdele hoop is er nog dat ie opduikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |