SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 21% gewijzigd door Puala op 06-05-2013 14:55:36 ]
Na maandag dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef Nattekat het volgende:
In dat geval lijkt het me een goed idee om tijdelijk met een nieuwe stok te beginnen tot het anker klaar is of we toch nog met ronde 6 verder kunnen (wat natuurlijk het mooiste is).
Deze houten is al een tijdelijke stok eigenlijk. Dus dan gaan we een tijdelijke stok maken om de tijdelijke stok te vervangen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef Nattekat het volgende:
In dat geval lijkt het me een goed idee om tijdelijk met een nieuwe stok te beginnen tot het anker klaar is of we toch nog met ronde 6 verder kunnen (wat natuurlijk het mooiste is).
sponsor 2 meldt....quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:53 schreef Maringo het volgende:
Als 2cv de stok lichter maakt, zal ik sowieso (een deel) van het slot sponsoren. Meer sponsors zijn welkom.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Nee, niet dat ankerquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze houten is al een tijdelijke stok eigenlijk. Dus dan gaan we een tijdelijke stok maken om de tijdelijke stok te vervangen.
Als 2cv de stok lichter maakt, zal ik sowieso (een deel) van het slot sponsoren. Meer sponsors zijn welkom.
2cv wil hem de helft lichter maken. Dat moet wel kunnen toch? En misschien wil die hem ook verven in een houtstructuur, dan kunnen we hem gewoon een 'stok' blijven noemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet dat anker![]()
Het gaat toch om de FOK!stok?
Zit niet zo te ankeren man!quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet dat anker![]()
Het gaat toch om de FOK!stok?
ik lees niet altijd even goed mee in het topicquote:
Volgens mij zou het anker nooit terug zijn gekomen as we de Rhenenstok niet hadden verloren, dus zo tijdelijk was die nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze houten is al een tijdelijke stok eigenlijk. Dus dan gaan we een tijdelijke stok maken om de tijdelijke stok te vervangen.
DM je rekeningnummer anders ff!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het anker v2.0 ligt hier in een schuurtje. Half af, geen slot, maar het ding is ZEKER veel lichter te maken (de helft van v1.0 is het doel). Helaas ontbreken mij de financiële middelen voor een goed slot.
ik lees dus ook niet altijd even goed mee, ik heb gisteren gemeld dat ik hem niet heb in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik lees niet altijd even goed mee in het topic
..
Het was al bekend dus je moet een reden hebben gehad, enkel ik kom in de statistiekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef zwarte_hand het volgende:
Maareven voor de statistieken:
Zwarte_hand ook weer voor niets gereden omdat de stok al weg was![]()
![]()
![]()
![]()
Kwiebuske en jij wilden toch ook sponsoren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga jij hem in je eentje betalen dan?
Dat klopt. Maar ik dacht dat je er misschien overheen had gelezen. Ga jij het verzamelen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kwiebuske en jij wilden toch ook sponsoren?
Ik weet niet wat voor bedrag jullie in gedachten hebben, maar ik meen ooit eens een post van 2cv gezien te hebben dat dat slot (hufter- en weerproof) een dikke 40 euro kost.
Goed punt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef Bart het volgende:
Als er toch een nieuw slot komt, neem er dan gelijk een met een cijfercode in plaats van een sleutel.
quote:
Dat. Een beetje slot kost -dit zeg ik uit mijn hoofd- zo'n 80 euro. Dat lijkt mij meer iets om gespreid te betalen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga jij hem in je eentje betalen dan?
quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef lynda het volgende:
zijn er foto's van de 2cv stok? en hoe lang gaat dat lichter maken eigenlijk duren?
Eerst maar even afwachten op antwoord van 2cv over hoelang ie nodig heeft voor het lichter maken.quote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Kwiebukse heeft aangegeven een nieuwe stok te kunnen maken, daar kunnen we dan mee verder tot anker 2.0 af is.
quote:
Helemaal niks. Maar die is momenteel niet op een plek aanwezig waar wij er vanaf weten. Een andere stok wel.quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef boertie het volgende:
* boertie vraagt zich nog steeds af wat er al die tijd mis was met een end hout waar een goedkoop slotje aanzat
Ik heb de huidige stok vervaardigd uit een oude stoelleuning van een oude eikenstoel van net na de oorlog, zo een die ook niet snel wegrot (zie de huidige "isiekwijt?" stok)quote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef boertie het volgende:
* boertie vraagt zich nog steeds af wat er al die tijd mis was met een end hout waar een goedkoop slotje aanzat
En hier heb ik ook aan zitten denken... Hopelijk overkomt diegene zijn/haar angst en zet hier gewoon even neer dat ie de Stok in bezit heeft. Weggelegd of niet. Dan weten we iig dat ie terecht is.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef zwarte_hand het volgende:
Blijft echter mijn mening dat er weer zo'n patatgeneratiefiguur de stok heeft mee genomen en "even" nog geen tijd heeft gehad om hem ergens neer te leggen.![]()
![]()
Intussen zijn we misschien het stadium voorbij dat hij hem (met enige schaamte) nog ergens neer kan leggen, en loopt hij meer het risico dat hij dit tot het einde der tijden moet aanhoren en daarom de stok niet meer ergens durft neer te leggen?![]()
Nog niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:19 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Dan kan ik de reservesleutel ook wel vernietigen :3
Is dit ooit eerder gebeurd dan dat je nog zo veel hoop hebt tov de rest?quote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nog niet.de ijdele hoop is er nog dat ie opduikt.
Ik heb nog nooit zolang hoeven te hopen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit ooit eerder gebeurd dan dat je nog zo veel hoop hebt tov de rest?
Hoe lang denk je ervoor nodig te hebben?quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef 2cv het volgende:
Ik zal binnenkort eens een foto maken van de stok-in-aanbouw.
Klinkt alsof het nog wel een tijd kan duren. Misschien een idee om de stalen stok in alle rust af te maken zodat ie op reserve ligt als de stok weer eens kwijt raakt en dat Geflipte-Koelkast een nieuwe maakt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
Geen idee, ik heb het nu druk met andere dingen + ik mag niet meer bij mijn vorige werkgever klussen.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en vind dit een top topic![]()
En ik woon vlakbij ergens waar die stok blijkbaar nog nooit geweest is.
Hebben jullie nog een nieuwe stok nodig? Of is die al terrecht? Ervaring hier met alle materialen en hufterproof, dus dat komt wel goed. Ik sponser dan het geheel inclusief slot.
Klinkt als een plan!quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klinkt alsof het nog wel een tijd kan duren. Misschien een idee om de stalen stok in alle rust af te maken zodat ie op reserve ligt als de stok weer eens kwijt raakt en dat Geflipte-Koelkast een nieuwe maakt?
[..]
* kwiebuske duimt meequote:Op maandag 22 april 2013 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vandaag weer een normale werkdag, eens zien of de stok nog ergens opduikt
quote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij de stok?![]()
Zo niet, wat een nuttige reactie.
Ik denk het wel ja. Sorry.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klinkt alsof het nog wel een tijd kan duren. Misschien een idee om de stalen stok in alle rust af te maken zodat ie op reserve ligt als de stok weer eens kwijt raakt en dat Geflipte-Koelkast een nieuwe maakt?
[..]
Succesquote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga iets maken. Kunnen jullie altijd nog kijken. Anders als reserve of kliko.
Of dat Koelkast hem in zijn op Fok opgegeven woonplaats legt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Succes
Zal toch mooi zijn als ik weer naar omgeving Rhenen kan voor een herkansing
Ik las Arnhem ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of dat Koelkast hem in zijn op Fok opgegeven woonplaats legt.
Ja, daar of in de buurt. Kunnen we een zooi wegstrepen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las Arnhem ...
Haarlem is nog mooier, kan ik ook even langs Zandvoort
Nee, de laatst in omloop zijnde Stok komt van de hand van zwarte_hand, zie ook de OP.quote:Op donderdag 25 april 2013 06:19 schreef kanovinnie het volgende:
Was dit eigenlijk een stok die ik gemaakt heb?
Niks mis met een sleutel, hoort ook bij het spelquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, daar of in de buurt. Kunnen we een zooi wegstrepen.
Alleen dat slot word moeilijk. Of mag een sleutel weer?![]()
Geflipte-Koelkast heeft er één, waarschijnlijk is hij vandaag af.quote:Op maandag 29 april 2013 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We zijn nu een week verder. Is er nu iemand bezig met een (tijdelijke) stok?
quote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geflipte-Koelkast heeft er één, waarschijnlijk is hij vandaag af.
(hopelijk voor mijn terugreis vanuit Zandvoort)
Klinkt goed.quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht hem donderdag helemaal af en vastgebonden aan een paal.
Het was geen ambtenaar in Rhenen, anders was de sleutel nog aanwezig geweestquote:Op maandag 29 april 2013 20:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat voor een tekst zal ik op de sticker erbij zetten?
Iets van: Bent u een ambtenaar of een ander persoon die deze stok leest, zou u deze dan willen laten liggen? Deze stok doet mee aan een spel. Zie info op http:// forum.fok.nl/topic/1961260/
Is er dan een groter plaatje ergens beschikbaar?quote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was geen ambtenaar in Rhenen, anders was de sleutel nog aanwezig geweest. Die tekst van de vorige stok was wel aardig.
1 | http://forum.fok.nl/topicchain/328 |
Was een voorbeeld, Deze zou ik dan en dan last erbij zodat ze altijd bij de laatste post uitkomen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
En mocht je die tekst toch veranderen doe dan de reeks:
[ code verwijderd ]
i.p.v. een oud topic.
Duurt wel lang.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ben nu de foto's aan het maken!
Er moet eerst een complete studio opgebouwd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
NIEUWE FOTO UITGELEKT!! DE STOK IS WEZEN STAPPEN!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Duurt nu zo lang, als het geen professionele shoot is geweest....
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er moet eerst een complete studio opgebouwd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben hem nu aan het afwerken. En dan nog de sticker erop en die goed vastplakken.
Wat een mooie stok!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ben hem nu aan het afwerken. En dan nog de sticker erop en die goed vastplakken.
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |