Nice!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ben hem nu aan het afwerken. En dan nog de sticker erop en die goed vastplakken.
Van mij mag je!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef boertie het volgende:
Ah! Een nieuwe uitdaging![]()
Zorgen dat ik de nieuwe Fok!Stok eerder in handen krijg dan Broertie
Dan zul je hem heul, heul, heeeeeeul erg ver weg moeten leggen......quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, zullen we die stok uit de buurt van de *oerties houden om er een echte uitdaging van te maken?![]()
Zullen we de stok standaard op een plek leggen waar binnen een straal van 5 km geen OV komt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, zullen we die stok uit de buurt van de *oerties houden om er een echte uitdaging van te maken?![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 04:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zullen we de stok standaard op een plek leggen waar binnen een straal van 5 km geen OV komt?
Maar hij moet aan een plaatsnaam boord, daar stopt op de meeste plaatsen wel OV.quote:Op donderdag 2 mei 2013 04:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zullen we de stok standaard op een plek leggen waar binnen een straal van 5 km geen OV komt?
Tot zo ver mijn recordpogingquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Even bijpraten:
Stok gaat helaas pas zaterdag verstopt worden.
Daarvoor inplaats heb ik wel de eind foto's voor jullie! Even nog een uurtje wachten.
Alleen als hij ergens op de kust wordt geplaatstquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot zo ver mijn recordpoging
Nu noet ik ook nog op m'n hoede zijn voor kapers
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Alleen als hij ergens op de kust wordt geplaatst
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Sprekend de vorige stok, maar dan volwassenerBen van nu tot vanavond aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het nou goed uitkomt (ga er niet van uit) dan fiets ik er vanavond langs.
Voor de snelste verplaatsing moet je volgens mij nog redelijk je best doen. Naar mijn weten staat het record tussen het posten van foto's van de ene locatie tot de post van de volgende locatie op drie kwartier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ah, hij word dus morgen geplaatst. Kan ik leuk een poging doen om de snelste verplaatsing te breken
Help me even, waar was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:00 schreef boertie het volgende:
Voor de snelste verplaatsing moet je volgens mij nog redelijk je best doen. Naar mijn weten staat het record tussen het posten van foto's van de ene locatie tot de post van de volgende locatie op drie kwartier.
Volgens mij was dat Aadorp->Fleringen. Alhoewel; De Stok was al eerder weg dan dat de foto's geplaatst waren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:15 schreef Broertie het volgende:
[..]
Help me even, waar was dat ook al weer?
Als je de sleutel maar vindquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Hier dus
Eens kijken of ik hem morgen kan oppikken, de locatie is wel erg gunstig
Dan raad ik je aan om op tijd te gaan rijden, 1 uur en 3 kwartier is een kippeneindje voor me.......quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Hier dus
Eens kijken of ik hem morgen kan oppikken, de locatie is wel erg gunstig
quote:
Ik zou nu maar gaan danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om op tijd te gaan rijden, 1 uur en 3 kwartier is een kippeneindje voor me.......
[..]
Ik heb al een idee waar die ligt, loop er waarschijnlijk langs vanaf het stationquote:
Dan net zoals de laatste Zondag in Rhenen, dat we geen van beiden gaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om op tijd te gaan rijden, 1 uur en 3 kwartier is een kippeneindje voor me.......
[..]
SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik heb misschien vanmiddag tijd om hem op te halen, maar waarschijnlijk wordt het hem vandaag niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:10 schreef Maringo het volgende:
Is er al iemand onderweg? Ik namelijk al wel nieuwe foto's verwacht!
Ja wij! Hij is zo wegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:10 schreef Maringo het volgende:
Is er al iemand onderweg? Ik namelijk al wel nieuwe foto's verwacht!
Ja! En f5-en heeft nog even niet veel zin, rond het avondeten word hij pas weer neergelegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Damn...
Hij lag zo mooi
Maar toch: verplaatsing
Dan pas?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja! En f5-en heeft nog even niet veel zin, rond het avondeten word hij pas weer neergelegd
Ik rij om half 5 weg uit Lisse met een hele avond voor me zonder afspraken. Dus ik had gehoopt in een keer door te kunnen rijden ergens naar toe.quote:
Vers bloed is altijd welkom.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef muzas het volgende:
tvp
Als ex-geocacher spreekt dit me wel aan. ontdek dit topic ook echt nu pas
Tsja helaasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik rij om half 5 weg uit Lisse met een hele avond voor me zonder afspraken. Dus ik had gehoopt in een keer door te kunnen rijden ergens naar toe.
richting jou woonplaats zeker danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja! En f5-en heeft nog even niet veel zin, rond het avondeten word hij pas weer neergelegd
Kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef picodealion het volgende:
Puala en kanovinnie zijn een team begrijp ik hieruit?.
Trio?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Lompehork hield ons op, gaan nu gereedmaken en richting puala.
En waar is bijna?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:36 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er bijna, we zijn er bijna
Prima locatie om het spel weer even stil te leggen, nog grotere uitdaging voor de *oerties.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Puala het volgende:
Hier is bijna:
[ afbeelding ]
Stok en sleutelbord![]()
Tunnel in utrecht A2 toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Als dat de tunnel is die ik gedachte heb ben ik hier niet blij mee
Je bent er al?quote:
Ik wilde vanavond gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:51 schreef Maringo het volgende:
Kutbrandnetels...
[ afbeelding ]
Tijd voor de volgende plek.
Je kan alsnog. De stok heeft al een nieuwe plek. Even de foto uploaden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond gaan![]()
Maar wel lekker snel op deze manier
4 of 5 dacht ik. Paar jaar geleden in Overijssel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het record van meeste verplaatsingen in 24 uur?
Er zijn er veel in die contreien die nog moeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken![]()
Heb ook al een plekje in gedachten
Nice.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef m1st1g het volgende:
even mijn koffie opdrinken en ik stap in de auto.
Dat is 4quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:24 schreef m1st1g het volgende:
even mijn koffie opdrinken en ik stap in de auto.
Oepsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whaah! Opeens heel veel verplaatsingen. Ik ga updaten
Overigens, waarom sleutelhanger met daarop nr. 6? Het is nr. 7
Hij update alleen maar op de wiki. Er wordt van degene die een nieuw topic opent verwacht dat ie de OP van de wiki kopieert in de OP van het topic.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is dat wel goed gegaan? Zie de oude OP weer?
Daar ben ik vandaag langsgereden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:38 schreef m1st1g het volgende:
Het stokbord
[ afbeelding ]
Het sleutelbord
[ afbeelding ]
De stok is mooi geworden![]()
![]()
Wie maakt er iets zwaars aan de sleutel ? Ik had helaas niets bij me
Twee keer zelfs.quote:
Hij is weer in Zuid-Holland eh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whaah! Opeens heel veel verplaatsingen. Ik ga updaten
Overigens, waarom sleutelhanger met daarop nr. 6? Het is nr. 7
Ik wilde een snelle verplaatsing.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Twee keer zelfs.
ik wilde hem eerst in Schoonhoven leggen, maar dat vond ik nog net te dichtbij Lopik.
Sowieso ook mooie lucht. Ik had alleen maar mn telefoon bij me, dus dat werd hem ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wilde een snelle verplaatsing.
Trouwens wel leuke kerktoren in dat Bergambacht maar had geen statief bij me om die netjes op de foto te zetten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is dat wel goed gegaan? Zie de oude OP weer?
Dat dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij update alleen maar op de wiki. Er wordt van degene die een nieuw topic opent verwacht dat ie de OP van de wiki kopieert in de OP van het topic.
Dat klinkt veel belovendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Er rijdt een goedkope buurtbus van Woerden naar Schoonhoven... Misschien ligt ie er morgen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |