Bus 50 vertrekt zelfs vanaf Leiden CSquote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of de trein naar Sassenheim nemen en daar op bus 50 stappen en naast de Stok uitstappen.
True that!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tuinstoel erbij, het is mooi weer.
¤4,15 voor een enkel ritje:quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bus 50 vertrekt zelfs vanaf Leiden CS
Maar volgens mij is de bus een stuk duurder dan de trein.
Met OV Chipkaart. Die heb ik dus nog niet, ga pas volgend jaat september studerenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
¤4,15 voor een enkel ritje:
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2013-05-06T2131#
Voor een OV Chipkaart hoef je geen student voor te zijn.. Die kan je anoniem kopen voor ¤7,50 en die is dan jaren geldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met OV Chipkaart. Die heb ik dus nog niet, ga pas volgend jaat september studeren
En de prijs van die rit kan ik nergens vinden.
Uiteindelijk betaal je alleen voor de bus extra, daardoor zie ik de toegevoegde waarde niet tot het studenten ov. En er staat gewoon 4e voor de ritkaart, wat zeker weten niet alles is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor een OV Chipkaart hoef je geen student voor te zijn.. Die kan je anoniem kopen voor ¤7,50 en die is dan jaren geldig.
En voor de prijs moet je iets naar beneden scrollen.
De plannen kunnen weer het raam uit...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Nu nog ff kijken hoe ik de foto's ga plaatsen, ze komen eraan!
waarom ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De plannen kunnen weer het raam uit...
nah, niet sorriedeknorriequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Nu nog ff kijken hoe ik de foto's ga plaatsen, ze komen eraan!
Stokhunt! wegblijven uit het oosten nu, de stok gaat hier als een sneltreinquote:
Ja dus? Afstand is ook wat waard.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stokhunt! wegblijven uit het oosten nu, de stok gaat hier als een sneltrein
maar jij hebt het plaatje dus even gepost voor d'r puala ?quote:
waar ligt ie?quote:
Nee wij wilde m ff snel verplaatsen, parkeren de auto en f5en fok en zien dat ie weg isquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maar jij hebt het plaatje dus even gepost voor d'r puala ?
okquote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee wij wilde m ff snel verplaatsen, parkeren de auto en f5en fok en zien dat ie weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |