Helaas toch niet, ik heb enkel 's avonds tijd en dan rijdt die bus niet meer. Woensdag pas weer tijd, maar dan is ie vast al weg met die snelheidquote:
Ah doe t gelijk efkes. Dan kunnen we hem ophalen!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Telaat de stok is 5 mins in mijn bezit! Hoop hem vanavond nog te verplaatsen
Ik zal er niks over zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah doe t gelijk efkes. Dan kunnen we hem ophalen!
Geeft nietquote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ah sorry was gelijk weer door had een bbq en wou hem eigenlijk bij mij in het dorp leggen waar ik vanavond weer ben
Gelieve hem nu vandaag zo snel mogelijk te plaatsen. Het is de bedoeling dat je hem gelijk weg legt, vooral in je eigen woonplaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
sorry er kwam wat tussen dus het is vanavond niet meer gelukt
Geeft niet, dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Excuses dat ik jullie liet wachten, zoals ik al zei wou ik hem gisteravond al verplaatsen maar helaas was het al donker toen ik thuiskwam.
Laat je t weten als je gaat? Want dan rij ik niet voor nietsquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb tijd, geld maar geen manier om te reizen met ov naar die plek...
Eens kijken of er nog een persoon is die me wil vervoeren.
Ik ga nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat je t weten als je gaat? Want dan rij ik niet voor niets
tijd om te investeren in een vouwfiets?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat er nog plaatsen in de randstad zo onbereikbaar kunnen zijn met het OV; 1,5 uur met 2 bussen en een veerpont vanaf Schiphol, het dichtstbijzijnde treinstation
Dat is nog een behoorlijk stukje fietsen danquote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
tijd om te investeren in een vouwfiets?
Flinke investering voor de stokquote:
Ik woonde eerst in Twente, dus alle gemeentes die nog moesten waren toch een aardig eindje rijden. Maar ik zie dat in mijn nieuwe omgeving (Amersfoort) nog wel wat werk isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsje mbt gemeentes die al zijn geweest (groen) en nog moeten (rood)
Bijgewerkt naar nieuwe gemeentelijke herindelingen per 1-1-2013
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Vooral in het Zuiden is er veel verdwenen zie ik, hoe lang nog tot ronde 2?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef Broertie het volgende:
Zo zonder foto een wilde gok, inclusief bushalte.....
De stok is nog jong, mag dus gratis mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef Broertie het volgende:
Niet vergeten om voor de terugweg ook een kaartje voor de stok te kopen, hé?!
Ik gun je de eer omdat je er al zoveel werk van hebt gemaakt om uit te zoeken hoe je er kan komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Morgen om 14:47 de Sprinter naar Haarlem nemen en uitstappen bij Hillegom om 14:59.
Vervolgens een ritje van 30 minuten lopend om bij de stok aan te komen en weer terug om vervolgens de trein van 16:01 te nemen...
Jammer dat een dagkaart fiets duurder dan het treinkaartje zelf is maar gelukkig weet ik uit de Rhenen ervaring dat 3km prima te doen is met lekker weeranders is er ook nog een ov-fiets heb ik net ondekt.
Je kan hem aan de overkant leggen aan het bordje van Bennebroek.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun je de eer omdat je er al zoveel werk van hebt gemaakt om uit te zoeken hoe je er kan komen.
Succes en veel plezier
Gewoon je fiets op slot zetten en vervolgens ergens anders gaan zitten. Kunnen ze nooit weten van wie die is.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Morgen om 14:47 de Sprinter naar Haarlem nemen en uitstappen bij Hillegom om 14:59.
Vervolgens een ritje van 30 minuten lopend om bij de stok aan te komen en weer terug om vervolgens de trein van 16:01 te nemen...
Jammer dat een dagkaart fiets duurder dan het treinkaartje zelf is maar gelukkig weet ik uit de Rhenen ervaring dat 3km prima te doen is met lekker weeranders is er ook nog een ov-fiets heb ik net ondekt.
Dan wordt of mijn fiets de trein uitgezet op de enige tussenstop of ze wachten me gewoon op. Als jij mij goedkoop vervoer kan leveren vanaf het station zou het ook mooi zijn, ik ben alles wat tijd bespaard blijquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gewoon je fiets op slot zetten en vervolgens ergens anders gaan zitten. Kunnen ze nooit weten van wie die is.
Ow, nooit last van gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wordt of mijn fiets de trein uitgezet op de enige tussenstop of ze wachten me gewoon op. Als jij mij goedkoop vervoer kan leveren vanaf het station zou het ook mooi zijn, ik ben alles wat tijd bespaard blij
Laat je nu toch een fiets ofzo achter daar?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, nooit last van gehad![]()
Zit morgen weer op mn werk
Ik kan hem daar plaatsen en gelijk een nijna doen?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef Maringo het volgende:
Ik zag net dat het bord aan de overkant behoord tot een gemeente die ook nog op de lijst staat van gemeentes die nog moeten.
Heerlijk kaartje!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Dan moet ie er eerst een tijdje blijven liggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem daar plaatsen en gelijk een nijna doen?
Of de trein naar Sassenheim nemen en daar op bus 50 stappen en naast de Stok uitstappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Tuinstoel erbij, het is mooi weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet ie er eerst een tijdje blijven liggen.
Bus 50 vertrekt zelfs vanaf Leiden CSquote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of de trein naar Sassenheim nemen en daar op bus 50 stappen en naast de Stok uitstappen.
True that!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tuinstoel erbij, het is mooi weer.
¤4,15 voor een enkel ritje:quote:Op maandag 6 mei 2013 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bus 50 vertrekt zelfs vanaf Leiden CS
Maar volgens mij is de bus een stuk duurder dan de trein.
Met OV Chipkaart. Die heb ik dus nog niet, ga pas volgend jaat september studerenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
¤4,15 voor een enkel ritje:
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2013-05-06T2131#
Voor een OV Chipkaart hoef je geen student voor te zijn.. Die kan je anoniem kopen voor ¤7,50 en die is dan jaren geldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met OV Chipkaart. Die heb ik dus nog niet, ga pas volgend jaat september studeren
En de prijs van die rit kan ik nergens vinden.
Uiteindelijk betaal je alleen voor de bus extra, daardoor zie ik de toegevoegde waarde niet tot het studenten ov. En er staat gewoon 4e voor de ritkaart, wat zeker weten niet alles is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor een OV Chipkaart hoef je geen student voor te zijn.. Die kan je anoniem kopen voor ¤7,50 en die is dan jaren geldig.
En voor de prijs moet je iets naar beneden scrollen.
De plannen kunnen weer het raam uit...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Nu nog ff kijken hoe ik de foto's ga plaatsen, ze komen eraan!
waarom ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De plannen kunnen weer het raam uit...
nah, niet sorriedeknorriequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Stokhunt! wegblijven uit het oosten nu, de stok gaat hier als een sneltreinquote:
Ja dus? Afstand is ook wat waard.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stokhunt! wegblijven uit het oosten nu, de stok gaat hier als een sneltrein
maar jij hebt het plaatje dus even gepost voor d'r puala ?quote:
waar ligt ie?quote:
Nee wij wilde m ff snel verplaatsen, parkeren de auto en f5en fok en zien dat ie weg isquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maar jij hebt het plaatje dus even gepost voor d'r puala ?
okquote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee wij wilde m ff snel verplaatsen, parkeren de auto en f5en fok en zien dat ie weg is
Dit zien we graag, een nieuwe spelerquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
*reistijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
De rijstijd met 8 minuten verkort, nog steeds te lopen dus
Hahaquote:
Dan heb ik hem al, ik ben vastberaden om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Maringo het volgende:
Geweldig dit.
dat betekend dat ik hem eventueel morgenavond kan gaan halen als het niet al te ver rijden is!
en als jij hem dan tijdig neer legt bij je in de buurt, leg ik hem verderop weer neer.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik hem al, ik ben vastberaden om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.
ejjjjjjj!!!quote:
Je vergeet dat ik ook in de buurt benquote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
en als jij hem dan tijdig neer legt bij je in de buurt, leg ik hem verderop weer neer.
ff stukkie naar beneden leggenquote:
Jij brengt hem toch maar naar niemandslandquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff stukkie naar beneden leggen
doe ik ook mee
yupsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij brengt hem toch maar naar niemandsland
Dan breng ik hem terug hiernaartoe, mocht ik ooit een vrije dag hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
en hep een mooi stukkie niemandsland in gedachten joh....
grijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |