Ik woonde eerst in Twente, dus alle gemeentes die nog moesten waren toch een aardig eindje rijden. Maar ik zie dat in mijn nieuwe omgeving (Amersfoort) nog wel wat werk isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsje mbt gemeentes die al zijn geweest (groen) en nog moeten (rood)
Bijgewerkt naar nieuwe gemeentelijke herindelingen per 1-1-2013
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Vooral in het Zuiden is er veel verdwenen zie ik, hoe lang nog tot ronde 2?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:21 schreef Broertie het volgende:
Zo zonder foto een wilde gok, inclusief bushalte.....
De stok is nog jong, mag dus gratis mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef Broertie het volgende:
Niet vergeten om voor de terugweg ook een kaartje voor de stok te kopen, hé?!
Ik gun je de eer omdat je er al zoveel werk van hebt gemaakt om uit te zoeken hoe je er kan komen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Morgen om 14:47 de Sprinter naar Haarlem nemen en uitstappen bij Hillegom om 14:59.
Vervolgens een ritje van 30 minuten lopend om bij de stok aan te komen en weer terug om vervolgens de trein van 16:01 te nemen...
Jammer dat een dagkaart fiets duurder dan het treinkaartje zelf is maar gelukkig weet ik uit de Rhenen ervaring dat 3km prima te doen is met lekker weeranders is er ook nog een ov-fiets heb ik net ondekt.
Je kan hem aan de overkant leggen aan het bordje van Bennebroek.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun je de eer omdat je er al zoveel werk van hebt gemaakt om uit te zoeken hoe je er kan komen.
Succes en veel plezier
Gewoon je fiets op slot zetten en vervolgens ergens anders gaan zitten. Kunnen ze nooit weten van wie die is.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Morgen om 14:47 de Sprinter naar Haarlem nemen en uitstappen bij Hillegom om 14:59.
Vervolgens een ritje van 30 minuten lopend om bij de stok aan te komen en weer terug om vervolgens de trein van 16:01 te nemen...
Jammer dat een dagkaart fiets duurder dan het treinkaartje zelf is maar gelukkig weet ik uit de Rhenen ervaring dat 3km prima te doen is met lekker weeranders is er ook nog een ov-fiets heb ik net ondekt.
Dan wordt of mijn fiets de trein uitgezet op de enige tussenstop of ze wachten me gewoon op. Als jij mij goedkoop vervoer kan leveren vanaf het station zou het ook mooi zijn, ik ben alles wat tijd bespaard blijquote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gewoon je fiets op slot zetten en vervolgens ergens anders gaan zitten. Kunnen ze nooit weten van wie die is.
Ow, nooit last van gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wordt of mijn fiets de trein uitgezet op de enige tussenstop of ze wachten me gewoon op. Als jij mij goedkoop vervoer kan leveren vanaf het station zou het ook mooi zijn, ik ben alles wat tijd bespaard blij
Laat je nu toch een fiets ofzo achter daar?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, nooit last van gehad![]()
Zit morgen weer op mn werk
Ik kan hem daar plaatsen en gelijk een nijna doen?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:48 schreef Maringo het volgende:
Ik zag net dat het bord aan de overkant behoord tot een gemeente die ook nog op de lijst staat van gemeentes die nog moeten.
Heerlijk kaartje!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Dan moet ie er eerst een tijdje blijven liggen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan hem daar plaatsen en gelijk een nijna doen?
Of de trein naar Sassenheim nemen en daar op bus 50 stappen en naast de Stok uitstappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken;
Tuinstoel erbij, het is mooi weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan moet ie er eerst een tijdje blijven liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |