Dit zien we graag, een nieuwe spelerquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
Hoi hoi, ik kijk al een tijdje mee met dit topic maar heb nog nooit meegedaan. Nu de stok in Hillegom lag, sprong ik op de fiets en heb hem effe verplaatst![]()
Nu nog ff kijken hoe ik de foto's ga plaatsen, ze komen eraan!
*reistijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef Nattekat het volgende:
De rijstijd met 8 minuten verkort, nog steeds te lopen dus
Hahaquote:
Dan heb ik hem al, ik ben vastberaden om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Maringo het volgende:
Geweldig dit.
dat betekend dat ik hem eventueel morgenavond kan gaan halen als het niet al te ver rijden is!
en als jij hem dan tijdig neer legt bij je in de buurt, leg ik hem verderop weer neer.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb ik hem al, ik ben vastberaden om hem eindelijk in mijn handen te krijgen.
ejjjjjjj!!!quote:
Je vergeet dat ik ook in de buurt benquote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
en als jij hem dan tijdig neer legt bij je in de buurt, leg ik hem verderop weer neer.
ff stukkie naar beneden leggenquote:
Jij brengt hem toch maar naar niemandslandquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff stukkie naar beneden leggen
doe ik ook mee
yupsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij brengt hem toch maar naar niemandsland
Dan breng ik hem terug hiernaartoe, mocht ik ooit een vrije dag hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
en hep een mooi stukkie niemandsland in gedachten joh....
grijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |