Helaas toch niet, ik heb enkel 's avonds tijd en dan rijdt die bus niet meer. Woensdag pas weer tijd, maar dan is ie vast al weg met die snelheidquote:
Ah doe t gelijk efkes. Dan kunnen we hem ophalen!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Telaat de stok is 5 mins in mijn bezit! Hoop hem vanavond nog te verplaatsen
Ik zal er niks over zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah doe t gelijk efkes. Dan kunnen we hem ophalen!
Geeft nietquote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ah sorry was gelijk weer door had een bbq en wou hem eigenlijk bij mij in het dorp leggen waar ik vanavond weer ben
Gelieve hem nu vandaag zo snel mogelijk te plaatsen. Het is de bedoeling dat je hem gelijk weg legt, vooral in je eigen woonplaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
sorry er kwam wat tussen dus het is vanavond niet meer gelukt
Geeft niet, dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Excuses dat ik jullie liet wachten, zoals ik al zei wou ik hem gisteravond al verplaatsen maar helaas was het al donker toen ik thuiskwam.
Laat je t weten als je gaat? Want dan rij ik niet voor nietsquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb tijd, geld maar geen manier om te reizen met ov naar die plek...
Eens kijken of er nog een persoon is die me wil vervoeren.
Ik ga nu.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat je t weten als je gaat? Want dan rij ik niet voor niets
tijd om te investeren in een vouwfiets?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat er nog plaatsen in de randstad zo onbereikbaar kunnen zijn met het OV; 1,5 uur met 2 bussen en een veerpont vanaf Schiphol, het dichtstbijzijnde treinstation
Dat is nog een behoorlijk stukje fietsen danquote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
tijd om te investeren in een vouwfiets?
Flinke investering voor de stokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |