abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:08:48 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472153
Graag 2x nadenken voordat je reageert!

[Upd] Bomaanslag op Marathon in Boston
Vorige updates te lezen in bron.

quote:
Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."

Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
quote:
Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.

Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.

WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.

Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
bron

quote:
Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.

Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.

Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje

Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.

Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day

De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.

De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.

De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.

Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.

De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.

quote:
Explosions rock Boston Marathon

Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.

Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.

The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.

Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.

bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Speech van Obama:
quote:
Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.

The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.

We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.

I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.

I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.

I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.

Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.

We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.

Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.

You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.

Thank you very much.
Live streams
http://www.keloland.com/custompages/cbslive/
http://www.nbcnews.com/video/nbcnews.com/51546697/
http://www.bloomberg.com/tv/

Video's en andere links
http://www.boston.com/vid(...)&bctid=2303076923001
Google Person Finder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:09:05 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472164
Een dode verdachte, één op de vlucht.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_125472176
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef Dagonet het volgende:
Een dode verdachte, één op de vlucht.
Met een bomgordel om, en at gun point.
I´m back.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:09:47 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472182

Links is dood, Mike Muguleta.

Rechts is op de vlucht, Sunil Tripathi.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:09:54 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125472184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Toch wel apart. Als iemand weer eens een geweer leegt in een winkelcentrum houdt niemand zich zo bezig met wat hem inspireerde. Dan is het "gewoon" een gestoorde blanke jonge man.

Maar als het een zelfgemaakte bom is...
Een bom wordt meestal met een politiek doel geplaatst. Shootings op scholen en winkelcentra zijn impulsieve daden ' voor de kick'
The End Times are wild
pi_125472201
Inside job dus
pi_125472244
quote:
[ afbeelding ]

Mike dat is wel een Westerse voornaam toch.
Komt van Micheal.
Is Bijbels zelfs, correct me if i'm wrong.
Of is het een verwesterde voornaam?
I´m back.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:12:09 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125472248
quote:
[ afbeelding ]

Hopelijk pakken ze die ander levend, anders loopt het spoor dood naar waarom, wie er nog meer achter zit, waar ze op het die zijn gekomen, etc.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_125472257
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met een bomgordel om, en at gun point.
Is dat al bevestigd? Die bomgordel en hoe hij is overleden?
pi_125472266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Komt van Micheal.
De ander is Indiaas, komt alles toch nog op z'n plekje.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:12:52 #11
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_125472274
And there are still no americans in Bagdad !!
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:13:30 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Komt van Micheal.
De meeste Mike Muguleta's die je via Google vindt komen uit Ethiopïe, een christelijk land.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:13:34 #13
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_125472296
quote:
'I'm NOT a terrorist... I was just watching the marathon:' Moroccan high school runner is wrongly linked to Boston bombings after photograph of him at finishing line sweeps the internet

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz2QtnJMrWV
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

http://www.dailymail.co.u(...)dely-circulated.html

Is deze al langs geweest?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_125472311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een bom wordt meestal met een politiek doel geplaatst. Shootings op scholen en winkelcentra zijn impulsieve daden ' voor de kick'
ben ik het niet mee eens. Tristan vd Vlis is er toch lang van te voren al mee bezig gewest en liet een afscheidbrief achter. Die Columbine jongens hadden volgens mij ook niet 5 minuten van te voren besloten om massamoord te plegen.
pi_125472327
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:12 schreef Fides het volgende:

[..]

Is dat al bevestigd? Die bomgordel en hoe hij is overleden?
Die ene gunned down, dat met die bomgordel meldde iemand in het vorige topic, die een stream volgt, denk ik.
I´m back.
pi_125472360
quote:
vorig topic al
pi_125472377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens. Tristan vd Vlis is er toch lang van te voren al mee bezig gewest en liet een afscheidbrief achter. Die Columbine jongens hadden volgens mij ook niet 5 minuten van te voren besloten om massamoord te plegen.
Is toch een ander doel. Denk gewoon na. Als je mensen vermoordt vanuit persoonlijke frustratie of vanuit een religieuze overtuiging dat deze ongelovige honden het verdienen om te sterven. Dat is totaal anders.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:15:52 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125472383
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De meeste Mike Muguleta's die je via Google vindt komen uit Ethiopïe, een christelijk land.
Zie je wel, religion kills.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_125472386
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ethiopië?
Maar dat zijn wel vrij westers georiënteerden.
Kunnen vak Italiaans spreken. Mussolini had ze gekoloniseerd, althans dat probeerde hij, wat niet helemaal lukt.
I´m back.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:16:20 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125472398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

Klopt. Maar er was geen politiek motief.
The End Times are wild
pi_125472401
quote:
Die linkse lijkt me een andere jongeman.
I´m back.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:16:48 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die ene gunned down, dat met die bomgordel meldde iemand in het vorige topic, die een stream volgt, denk ik.
De politie van Boston waarschuwt dat de Witte Pet mogelijk een bom draagt.
pi_125472428
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De politie van Boston waarschuwt dat de Witte Pet mogelijk een bom draagt.
In een gordel?
I´m back.
pi_125472440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In een gordel?
Nee in z'n neus
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:17:44 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472447
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In een gordel?
In ieder geval niet in een handtas, die zijn zo passé na de dood van Thatcher.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:18:15 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125472460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ethiopië?
Kunnen vak Italiaans spreken. Mussolini had ze gekoloniseerd, althans dat probeerde hij, wat niet helemaal lukt.
Probeer je van 2 Afrikaanse terroristen nu blanke, christelijke Westerlingen te maken, Ryan?
The End Times are wild
pi_125472490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ethiopië?
Dit is wel de meest doorzichtige poging tot trollen. Of ben je serieus? _O-
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:19:18 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125472500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:17 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Nee in z'n neus
Kan je je nog herinneren dat er een aanslag was op een Sjeik door iemand die een bom in z'n reet had verstopt. Later verschenen foto's op het internet van een bovenlichaam wat tegen het plafont aangeplakt zat. De Sjeik was ongedeerd :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:20:52 #30
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125472536
Ja
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_125472541
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit is wel de meest doorzichtige poging tot trollen. Of ben je serieus? _O-
Dat is geschiedenis idd.
Enige Italiaanse zinnen die ik kan uitspreken heb ik geleerd van een Ethiopische vrouw, meer dan 30 jaar geleden.
I´m back.
pi_125472552
Ik vind die kale verdachter, misschien werk ik daarom niet bij de efbieai
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 11:21:32 #33
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125472556
quote:
Dat krijg je met al die 'detectives' op internet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125472574
Wat mankeert zulke jongens toch er zo'n zooitje van te maken? Is dat nu je leven waard, en van anderen?
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 11:22:19 #35
138438 crew  Pizzakoppo
pi_125472577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind die kale verdachter, misschien werk ik daarom niet bij de efbieai
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:23:46 #36
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472635
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Probeer je van 2 Afrikaanse terroristen nu blanke, christelijke Westerlingen te maken, Ryan?
Sunil is van Indiase afkomst en woont al jaren, zo niet z'n hele leven al in de VS.
Z'n vader was CIO bij Harleysville Insurance in 2004 en was in 2008 één van de top 100 IT-leiders.

Als je de cv van z'n vader bekijkt dan woont hij al een jaar of tig in de VS.
http://www.zoominfo.com/#(...)633&targetid=profile
pi_125472661
De naam kan wel Ethiopisch zijn, maar op de foto staat in ieder geval geen volbloed Ethiopier.
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 11:24:33 #38
138438 crew  Pizzakoppo
pi_125472664
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sunil is meer van Indiase afkomst en woont al jaren, zo niet z'n hele leven al in de VS.
Z'n vader was CIO bij Harleysville Insurance in 2004 en was in 2008 één van de top 100 IT-leiders.
Details :{w
pi_125472668
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is geschiedenis idd.
Enige Italiaanse zinnen die ik kan uitspreken heb ik geleerd van een Ethiopische vrouw, meer dan 30 jaar geleden.
:')
pi_125472680
Sunil, dat is ook afwasmiddel. :P
pi_125472685
Allebei dood nu.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:25:19 #42
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125472693
EDIT 5:21 EDT: Second suspect connected with bombing is dead.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:25:43 #44
163650 Greys
pi_125472703
Godver :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:25:53 #45
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125472711
Pffffffffffffff
Leef en Laten Leven
pi_125472716
Spijtig.
pi_125472727
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sunil is meer van Indiase afkomst en woont al jaren, zo niet z'n hele leven al in de VS.
Fuck, mijn vrouw werkte een tijdje geleden ook samen met zo'n Indiase gast, stinkend rijk, die in Nederland een stage deed. Die ging iig naar een ander land.
I´m back.
pi_125472743
Wat?
I´m back.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:26:47 #49
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125472748
Bah. Wat ontzettend balen dit.
Leef en Laten Leven
pi_125472749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Fuck, mijn vrouw werkte een tijdje geleden ook samen met zo'n Indiase gast, stinkend rijk, die in Nederland een stage deed. Die ging iig naar een ander land.
? En wat is precies het probleem?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:26:58 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125472756
niet handig, nu maak je het wel weer makkelijk voor de mensen die het allemaal niet geloven.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_125472767
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef Fides het volgende:

[..]

? En wat is precies het probleem?
Misschien dezelfde?
Ze komt zo thuis, zal eens vragen.
I´m back.
pi_125472777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
niet handig, nu maak je het wel weer makkelijk voor de mensen die het allemaal niet geloven.
BNW?
I´m back.
pi_125472782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Al die complothomo's weer aan 't werk zo. En maar zeggen dat het een inside job is in plaats van een terroristische aanslag. :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:28:05 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

BNW?
Daar lopen al twee topics.
pi_125472799
quote:

[..]

Misschien dezelfde?
Er zijn 1,25 miljard Indiers man :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:28:16 #57
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125472805
quote:

[..]

Misschien dezelfde?
Een rijke Indiër, het moet hem wel zijn!
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_125472820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Is toch een ander doel. Denk gewoon na. Als je mensen vermoordt vanuit persoonlijke frustratie of vanuit een religieuze overtuiging dat deze ongelovige honden het verdienen om te sterven. Dat is totaal anders.
Ik denk na. Mensen vermoorden uit frustratie maakt het nog geen impulsieve daad
pi_125472822
Reddit kapot?
pi_125472830
Op de scanner nog niks over de dood van de 2e.
Mogelijk was het een report over de 1e.

Kortom, ze jagen nog!
pi_125472837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Fides het volgende:

[..]

Er is dus een reële kans.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:29:22 #62
52034 U
bevindt zich hier
pi_125472850
Volgens mij nog niet dood hoor, wat spraakverwarring bij de persconferentie bij het ziekenhuis
Wat zegt U?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:29:26 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125472854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Mothzor het volgende:
Op de scanner nog niks over de dood van de 2e.
Mogelijk was het een report over de 1e.

Kortom, ze jagen nog!
Ik zie het ook nog nergens anders.
pi_125472861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik denk na. Mensen vermoorden uit frustratie maakt het nog geen impulsieve daad
Gaat er ook niet om of 't impulsief is. Het gaat om 't idee erachter en dat is gewoon verschillend. Als je een goede vergelijking wil maken moet je die Noorse flikker vergelijken met moslimterrorisme.
pi_125472874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Fides het volgende:

[..]

Dat kan toch?
Profiel komt overeen iig.
I´m back.
pi_125472900
Oh, white hat leeft nog blijkbaar? Hoop dat ze 'm pakken.
pi_125472909
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gaat er ook niet om of 't impulsief is.
daar gaat het wel om, want dat was waar ik op reageerde.
NWS / Explosies bij marathon in Boston #15 I'm on the run!
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:30:48 #68
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125472920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien niet gelijk roepen dan, maar eerst andere bronnen checken :{
Leef en Laten Leven
pi_125472930
quote:

[..]

Misschien dezelfde?
Doe ze de groeten!

Wel handig nu, die 2 monitors hier op het werk. 1 om te werken, de andere om het nieuws te volgen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:31:08 #70
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125472938
Dit is van het niveau "oh je komt uit Europa ken je toevallig Boris uit Boekarest?" Alleen dan met 2x zo veel Indiërs als Europeanen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:31:15 #71
163650 Greys
pi_125472940
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dat ie zichzelf niet opblaast (of was hij niet degene met de bomgordel?) zodra ze hem in een hoekje hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:31:23 #72
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125472949
Grappig om te zien dat die vermiste Sunil gisteren direct al op Reddit werd gelinkt aan de aanslag.

Hulde
_O_
pi_125472950
Reddit, wat een geniaal medium! Alle lof voor de gozer die hier al uren met bezig is.

http://nl.reddit.com/r/ne(...)ion_part_2/?sort=new
pi_125472954
Hoe zijn ze allebei dood gegaan? Zelfmoord? Op de fotos zie je ze namelijk nog lopen.
pi_125472957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Misschien niet gelijk roepen dan, maar eerst andere bronnen checken :{
:') Gaat ook zo lekker bij dit. :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:32:10 #76
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125472978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:') Gaat ook zo lekker bij dit. :P
Ja, kan prima :)
Leef en Laten Leven
pi_125472982
Misschien is het al voorbij gekomen hier, maar ik zag een foto van een gearresteerde man die geen kleren meer aan had.. en later lees ik dat de politie een verdachte heeft doodgeschoten. Dat zal wel niet dezelfde persoon zijn denk ik?
pi_125472983
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nietes.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:32:32 #79
123170 alors
zlata1234
pi_125472991
Nouja dat was wel te verwachten.
know'm sayin?
word? word.
pi_125472998
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen hier, maar ik zag een foto van een gearresteerde man die geen kleren meer aan had.. en later lees ik dat de politie een verdachte heeft doodgeschoten. Dat zal wel niet dezelfde persoon zijn denk ik?
Naakte had er niets mee te maken.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:32:44 #81
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_125472999
quote:
Nee, die bleek onschuldig. Is weer uitgezet in zijn natuurlijke habitat.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:33:08 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125473016
quote:
Nee, verdachte in zwarte pet is in ziekenhuis aan verwondingen overleden.
Naakte verdachte is vrijgelaten na gebleken onschuld.
pi_125473017
Overigens lijkt het me sterk dat iemand met een bomgordel zich laat oppakken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:33:16 #84
163650 Greys
pi_125473023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja kom we bellen de FBI even om alles te vragen of het klopt voordat we het hier posten...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473025
Reddit plat, niet zo heel raar met 400.000 viewers in één thread :)
pi_125473030
NBC heeft nu bevestigd gekregen dat de verdachten ongeveer een jaar legaal in Amerika waren.

http://usnews.nbcnews.com(...)n-officials-say?lite
pi_125473038
quote:
4.10pm: Reporters are being told to move away from the scene in Watertown.

A police officer told a reporter: ''If you want to live, turn off your cell phone'', AP reports.

http://www.news.com.au/wo(...)dir2ev-1226623977978
say wut? :')
pi_125473042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit is van het niveau "oh je komt uit Europa ken je toevallig Boris uit Boekarest?" Alleen dan met 2x zo veel Indiërs als Europeanen.
:D
pi_125473049
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef Symer het volgende:
NBC heeft nu bevestigd gekregen dat de verdachten ongeveer een jaar legaal in Amerika waren.

Nou, dan zal het wel niet die vermiste Sunil zijn.
pi_125473063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens lijkt het me sterk dat iemand met een bomgordel zich laat oppakken.
Hij heeft zich al rennend richting de politie opgeblazen en is compleet doorzeefd met politiekogels.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:34:18 #91
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473067
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja kom we bellen de FBI even om alles te vragen of het klopt voordat we het hier posten...
Nee, maar er werd gelijk geroepen dat verdachte 2 ook dood was. En nu blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Leef en Laten Leven
pi_125473090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:34 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee, maar er werd gelijk geroepen dat verdachte 2 ook dood was. En nu blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
Omdat dat de laatste informatie was. :') Doe niet zo autistisch man.
pi_125473098
quote:

[..]

Ga je nu weer zitten miereneuken?
Ontopic graag.
pi_125473110
quote:

Ik scan het artikel even snel maar ik ik zie het nergens staan hoor?

edit: Oh, wacht, dat ene zinnetje.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:36:11 #95
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Omdat dat de laatste informatie was. :') Doe niet zo autistisch man.
Roep niet gelijk wat joh.
Leef en Laten Leven
pi_125473146
Ah mooi, Sunil leeft nog.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:36:43 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125473161
quote:

[..]

Er werd ook geroepen dat er een aanslag in de bibliotheek was eerst, wat is NOU weer je punt?

kan jij niet gewoon eens normaal meeposten zonder je vage wereldbeeld te moeten verkondigen?
Get woke, go broke!
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:37:28 #98
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125473189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De Amerikanen zijn geland!

Edit; Veel parachutes boven Arnhem!

Edit: Update volgt!
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:37:46 #99
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_125473203
Is er ook een nieuwsbron die wel betrouwbaar is? :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:38:09 #100
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125473216
quote:

Ik wacht nog op verdere bevestiging, vooralsnog alleen NBC die dit meldt zo te zien.
pi_125473220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Als je niets wil horen, zet je je computertje toch lekker uit?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:38:32 #102
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473227
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er werd ook geroepen dat er een aanslag in de bibliotheek was eerst, wat is NOU weer je punt?

kan jij niet gewoon eens normaal meeposten zonder je vage wereldbeeld te moeten verkondigen?
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.
Maar goed. Zet je hetze maar door.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:38:46 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_125473234
Zo heel winkelcentrum dicht aldus CNN
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:38:52 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125473237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...
Get woke, go broke!
pi_125473246
quote:

[..]

Werd live op CNN verteld, nu niet meer.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:39:12 #106
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125473248
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

http://reddit-stream.com/comments/1co395/

quote:
EDIT 5:31 EDT: To stop confusion: Naked Man = Fake Suspect. Black Hat = first real suspect, dead. White Hat = Still on the run. No more numbers from me.
pi_125473266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef henkde_j het volgende:
Is er ook een nieuwsbron die wel betrouwbaar is? :')
Nee, je moet een paar uur wachten voor alles duidelijk en bevestigd is.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:39:38 #108
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja en dan vraag ik enkel eerst ook andere bronnen te checken. That's all.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:40:41 #109
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125473307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

It is a ongoing event...
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:40:44 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125473309
quote:

[..]

En daar ben je zoals met altijd alles op FOK! weer totaal de enige in. Dat is gewoon niet zoals dit soort topics werken.
Get woke, go broke!
pi_125473320
quote:

[..]

En je blijft er vervolgens maar over doorzagen....
Is dat je roeping ofzo, zag het je in andere topics ook al doen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:30 #112
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125473346
Kans lijkt me groot dat ze Sunil ook ergens dood gaan vinden...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:30 #113
163650 Greys
pi_125473347
quote:

[..]

Hetze, daar ga je weer :')
Het is een forum en over een onderwerp als dit kan nou eenmaal niet elke tweet en poep en scheet eerst driedubbel gechecked worden. Punt. En wie er ook zoiets gezegd had, jij of een ander, die had dezelfde reactie gekregen, met je hetze...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473349
"Man with white cap and black hoodie spotted behind home depot"
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:37 #115
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473350
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En je blijft er vervolgens maar over doorzagen....
Is dat je roeping ofzo, zag het je in andere topics ook al doen.
Mens, zeik niet zo. Wat mij betreft gaan we weer over tot dit topic.
Leef en Laten Leven
pi_125473359
quote:

[..]

Als je meer zekerheid wilt hebben. Kom dan over een paar dagen terug..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:42:00 #117
163650 Greys
pi_125473364
Maar goed, ik negeer het maar verder, anders is het 't zoveelste topic dat uitmondt in Het Grote Robijn Topic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:42:20 #118
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125473378
Ik snap dat je niet alles kunt dubbelchecken maar zet er tenminste bij waar je het vandaan hebt. Copy pasten zonder bronvermelding maakt het allemaal niet duidelijker.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:42:58 #119
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473409
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik negeer het maar verder, anders is het 't zoveelste topic dat uitmondt in Het Grote Robijn Topic.
En daar zei ik je laatst al dat je daar fout mee zit. Kan je me nu met rust laten? Dank je.
Leef en Laten Leven
pi_125473410
Ik zou die gezichten van de leden wel willen zien nu het blijkt dat het niet om moslims gaat, maar om Amerikanen waarvan minstens één uit een Joods gezin, Sunil.

Niet dat het wat mij boeit wie het heeft gedaan, maar ik erger me aan volk die als haantjes meteen schuld gaan geven zonder enig vorm van bewijs.
youtube --> iamclanhq :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:43:10 #121
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125473424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap dat je niet alles kunt dubbelchecken maar zet er tenminste bij waar je het vandaan hebt. Copy pasten zonder bronvermelding maakt het allemaal niet duidelijker.
Zitten we niet allemaal de politiescanner te luisteren?
http://scanner.wickedlocal.com/metro/cambridge.php
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:44:00 #123
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125473445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Zitten we niet allemaal de politiescanner te luisteren?
http://scanner.wickedlocal.com/metro/cambridge.php
Dank je, ga ik nu doen.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:44:01 #124
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125473447
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef deVerdeler het volgende:
Ik zou die gezichten van de leden wel willen zien nu het blijkt dat het niet om moslims gaat, maar om Amerikanen waarvan minstens één uit een Joods gezin, Sunil.
Is hij joods? Waar haal je dat vandaan?

quote:
Niet dat het wat mij boeit wie het heeft gedaan, maar ik erger me aan volk die als haantjes meteen schuld gaan geven zonder enig vorm van bewijs.
Ik heb verdomd weinig geneuzel over moslims gezien.
pi_125473477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

En daar zei ik je laatst al dat je daar fout mee zit. Kan je me nu met rust laten? Dank je.
Je zou toch ontopic gaan?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:45:10 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125473492
Zie ik hier een bitchfight ontstaan? c_/ *O*
pi_125473493
Waar is Jack Bauer als je hem echt nodig hebt
In the coolest little capital of the world
pi_125473495
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef deVerdeler het volgende:

Sunil Joodse naam?
pi_125473497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef Symer het volgende:
"Man with white cap and black hoodie spotted behind home depot"
Zit nu in de bosjes voor het gebouw, onbekend wat hij daar doet.
pi_125473511
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is hij joods? Waar haal je dat vandaan?

[..]

Ik heb verdomd weinig geneuzel over moslims gezien.
http://www.youtube.com/ch(...)w-e4Xw?feature=watch

Zijn naam en de naam van zijn pa....

Edit: In ieder geval gewoon Amerikanen...

Nah niet zo zeer hier.. voornamelijk op youtube.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:45:43 #131
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125473520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Symer het volgende:

[..]

Zijn laatste fap.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:45:49 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125473525
Idd, maar bar weinig moslimroepers gezien, voornamelijk moslims die andere beschuldigen moslim te roepen :').
Get woke, go broke!
pi_125473531
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zijn laatste fap.
pi_125473535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Symer het volgende:

[..]

poepen _O-
pi_125473538
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Dus dat heb je er bijverzonnen? :P
pi_125473539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sunil Joodse naam?
Nee, Indiaas.
pi_125473554
quote:

[..]

Tripathi is een Indiase naam. http://en.wikipedia.org/wiki/Tripathi

Sunil ook.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:46:31 #138
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125473559
quote:

[..]

Zijn beide gangbare Indiase namen.
pi_125473568
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef waht het volgende:

[..]

Nee, Indiaas.
Of Pakistaans. Het is ook afwasmiddel trouwens.
pi_125473583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Zoek eens een Pakistaan met die naam dan?
pi_125473588
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

MAAR HET IS DE MOSSAD! INSIDE JOB! ALL ABOARD THE COCK TRAIN! 8====@~~~~~ CHOO CHOO!
pi_125473589
Kan ook nepalees zijn volgens wiki.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 11:47:48 #144
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125473601
quote:

[..]

Wast goed schoon?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125473604
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.
pi_125473605
Is hij het echt?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:47:52 #147
163650 Greys
pi_125473606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Idd, maar bar weinig moslimroepers gezien, voornamelijk moslims die andere beschuldigen moslim te roepen :').
Dit idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473608
quote:

[..]

Dat is Sun. Sunil is wasmiddel.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:48:08 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125473616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Fides het volgende:

[..]

http://www.hindustantimes(...)Article1-901614.aspx

Done.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 11:48:17 #150
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125473623
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan ook nepalees zijn volgens wiki.
Of een Amerikaans paspoort hebben wat hem Amerikaans maakt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125473643
Al het openbaar vervoer in de omgeving is nu stilgelegd.
pi_125473650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit idd.
Oneens. Heb net de topics teruggelezen.
pi_125473653
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Dat is Sun. Sunil is wasmiddel.
Je hebt gelijk, koop beide merken nooit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:49:08 #154
163650 Greys
pi_125473655
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.
Welke reacties van welke Amerikanen dan?
Ik kreeg nou niet het idee dat het merendeel riep dat het vast moslims waren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Fides het volgende:

[..]

Op google zo een heleboel hits.
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 11:49:51 #156
138438 crew  Pizzakoppo
pi_125473685
quote:

[..]

India heeft toch een rijke Engelse geschiedenis?
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:50:00 #157
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125473695
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Of een Amerikaans paspoort hebben wat hem Amerikaans maakt.
Ik wou net zeggen. Een Pakistaanse achternaam zegt niks als zijn familie al weet ik hoelang in de VS woont.

Uiteindelijk is elke moderne amerikaan een allochtoon als je iets van 300 jaar terug gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:50:09 #158
163650 Greys
pi_125473702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Oneens. Heb net de topics teruggelezen.
Ja want een paar FOK!kers staan gelijk aan de Amerikaanse bevolking? :D
Want daar hadden we het over...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473708

Ik had het inderdaad mis... was beetje in de war met zijn Oom David.... Ze lijken een mix tussen Indiase mensen en blanke Amerikanen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:50:18 #160
52034 U
bevindt zich hier
pi_125473713
Reddit staat volgens mij op omvallen nu de VS wakker worden
Wat zegt U?
pi_125473719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

India heeft toch een rijke Engelse geschiedenis?
Jes
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:50:36 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125473721
quote:

[..]

David... is geen Indiase naam
Maar zijn vader heet dan ook Ahkil en niet David.
pi_125473728
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef U het volgende:
Reddit staat volgens mij op omvallen nu de VS wakker worden
Ja, ik krijg die pagina niet meer open.
pi_125473734
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja want een paar FOK!kers staan gelijk aan de Amerikaanse bevolking? :D
Want daar hadden we het over...
OLh, dacht dat jullie op fok bedoelden. :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:51:07 #165
137562 rakotto
pi_125473744
Is er een livestream te volgen?
pi_125473768
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar zijn vader heet dan ook Ahkil en niet David.
klopt... zijn oom heet david lol... ik ga aan de koffie
pi_125473771
Dit vat alles wel samen inderdaad
quote:
Live scanner feed + live updates on reddit all while laying in bed scratching my nuts. Does not get any better than this. This is the future, minus a hover board.
De maatschappij gaat naar de klote :')
pi_125473780
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef deVerdeler het volgende:

Ik had het inderdaad mis... was beetje in de war met zijn Oom David.... Ze lijken een mix tussen Indiase mensen en blanke Amerikanen.
Dat zijn ze ook. Ik snap niet zo goed waarom mensen hier er een Pakistaan van proberen te maken.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:52:31 #169
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_125473796
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:51 schreef rakotto het volgende:
cnn zend uit
Sporten voor Sophia
pi_125473797
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef byah het volgende:
Dit vat alles wel samen inderdaad

[..]

De maatschappij gaat naar de klote :')
Gratis films met meer spanning en meer reality.
pi_125473798
quote:
One suspect in this week's deadly Boston Marathon bombing was killed after a shootout while a second suspect is still at large and the subject of a massive overnight manhunt in Massachusetts, police said early this morning.

The man the FBI identified Thursday as Suspect 2 in photos related to the Boston Marathon bombing investigation is on the loose and is armed and dangerous, police said. He is the target of an "active search by tactical teams."

"We believe this is a terrorist, we believe this is a man that's come here to kill people," said Boston Police Commissioner Ed Davis said in a brief press conference this morning.

The first suspect was killed after exchanging fire with police officers, during which multiple explosive devices were detonated, police said. Officials at Beth Israel Hospital reported they received one patient who later died, but could not confirm it was the first suspect. That patient came in under guard and had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
http://abcnews.go.com/US/(...)ay/story?id=18994511
sterk gestel, als ie toen nog leefde...
pi_125473812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:51 schreef rakotto het volgende:
http://www1.whdh.com/video/7newslive
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:54:01 #174
163650 Greys
pi_125473870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

OLh, dacht dat jullie op fok bedoelden. :P
Ook op FOK! was het toch echt niet zo dat 'iedereen' maar riep dat het wel zeker moslims zouden zijn? :) Vond ik niet eerlijk gezegd...
De foto's die geplaatst werden kwamen van een andere site en daar werden nou niet bepaald alleen mensen op omcirkeld (nogmaals, door een andere site) die wel moslim móesten zijn...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473881
Police entering house.
pi_125473922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs op FOK! was het toch echt niet zo dat 'iedereen' maar riep dat het wel zeker moslims zouden zijn? :) Vond ik niet eerlijk gezegd...
De foto's die geplaatst werden kwamen van een andere site en daar werden nou niet bepaald alleen mensen op omcirkeld (nogmaals, door een andere site) die wel moslim móesten zijn...
Nee, juist helemaal niet. Maar er was ook niemand die zei dat mensen zeggen dat het moslims zijn. Eigenlijk zei niemand iets specifiek over moslims hier. :P Maar ik heb de eerste 3 delen gelezen, mogelijk daarna wel.
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:55:47 #177
192683 AMDB
Visionair.
pi_125473944
Enige dat we zeker weten is dat het mannen zijn. Verrassend.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 11:55:56 #178
163650 Greys
pi_125473950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Nee, juist helemaal niet. Maar er was ook niemand die zei dat mensen zeggen dat het moslims zijn. Eigenlijk zei niemand iets specifiek over moslims hier. :P Maar ik heb de eerste 3 delen gelezen, mogelijk daarna wel.
Dan waren we het juist wel eens dus ;) Daarom snapte ik niet dat je 'oneens' zei op mijn quote.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125473964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef AMDB het volgende:
Enige dat we zeker weten is dat het mannen zijn. Verrassend.
Jonge mannen. Zijn het bijna altijd.
pi_125473968
Hoe is die eerste doodgegaan? Ik keek rond 9 uur toen ik zag dat er iemand gearresteerd werd, en naakt in de politieauto werd gezet, die zag er niet gewond uit.
Geen referral hier.
pi_125474003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is die eerste doodgegaan? Ik keek rond 9 uur toen ik zag dat er iemand gearresteerd werd, en naakt in de politieauto werd gezet, die zag er niet gewond uit.
Die lijkt er niks mee te maken te hebben
pi_125474010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jonge mannen. Zijn het bijna altijd.
In die culturen heb je meestal weinig emancipatie. :+
pi_125474029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef julian6 het volgende:

[..]

Die lijkt er niks mee te maken te hebben
:'), ben je ook blij mee dan.
Geen referral hier.
pi_125474069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:'), ben je ook blij mee dan.
Kan hij geen schadevergoeding krijgen. Mooie vernedering. :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:14 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125474077
quote:
gokje een agent is neergeschoten.
dus verdachte zal wel overhoop genald zijn.

kopkillers maakt agenten in vs redelijk triggerhappy ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:59:44 #186
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125474096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Kan hij geen schadevergoeding krijgen. Mooie vernedering. :')
Die komt er wel weer bovenop hoor.
pi_125474109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

En begrijpelijk ook wel, al heb je meer aan een verdacht die je kunt ondervragen en terechtstellen.
pi_125474112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Idd, maar bar weinig moslimroepers gezien,
Klopt

quote:
voornamelijk moslims die andere beschuldigen moslim te roepen :').
Onzin.
pi_125474116
quote:

[..]

Amerikanen zijn sowieso triggerhappy
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125474125
quote:

[..]

Dokter in ziekenhuis vertelde tijdens een persco dat de verdachte vol kogelgaten en troep van een explosie zat.
pi_125474131
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

Die komt er wel weer bovenop hoor.
Toch wel ontzettend lullig.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:48 #192
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_125474132
Greg McKenna, Cambridge, MA emails: This all happened less than a quarter of a mile from me. It sounded like warfare with explosions and bullets. My heart was racing.

Staat op site van BBC
Sporten voor Sophia
pi_125474133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Kirov het volgende:

[..]

Amerikanen zijn sowieso triggerhappy
Volledig terecht als je op agenten gaat knallen, mijns inziens.
pi_125474137
quote:
Hoe is die eerste doodgegaan?
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:01:43 #195
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125474167
quote:

[..]

Nou, meer gast die op politie schiet en explosieven bij zich heeft, daar ga je geen kopje thee mee drinken, die schakel je uit om te zorgen dat er geen verdere slachtoffers vallen.
pi_125474168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef meth1745 het volgende:

[..]

had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
Rond welke tijd was dat bekend?
Geen referral hier.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:02:06 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125474186
quote:

[..]

kijk dat bedoel ik dus...
zou me niks verbazen dat hij ter aarde viel, ze hem nog paar keer hebben neer geknalt keertje of 20
pi_125474191
Die dikke agenten :D.
Geen referral hier.
pi_125474195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Rond welke tijd was dat bekend?
Persco was 3 kwartier geleden.
pi_125474198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

In die culturen heb je meestal weinig emancipatie. :+
Tristan, Karst T. , Kim de Gelder, die joker in de bioscoop en Breivik waren ook allemaal mannen.

Rare uitspraak dus van je. :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 12:02:53 #201
163650 Greys
pi_125474213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

kijk dat bedoel ik dus...
zou me niks verbazen dat hij ter aarde viel, ze hem nog paar keer hebben neer geknalt keertje of 20
Shrapnel is een granaat gevuld met kogels...
Dus dat laatste dat je zegt hoeft op zich niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:03:03 #202
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474227
http://www.nydailynews.co(...)nt-article-1.1297962

Hij is/was dus suicidaal maak ik hieruit op?

Ook verschrikkelijk voor zijn familie trouwens.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125474232
Het zijn áltijd mannen. Heeft een vrouw ooit zoiets groots en gruwelijks gedaan?
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:03:26 #204
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125474247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Shrapnel betekent gewoon scherven, kan van alles zijn.
pi_125474260
quote:

[..]

Gatenkaas dus
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:03:47 #206
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, shrapnell staat voor scherven... granaatscherven zou dan idd kunnen. Maar het kunnen ook glasscherven zijn, of blikscherven etc.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:03:49 #207
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125474264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Het zijn áltijd mannen. Heeft een vrouw ooit zoiets groots en gruwelijks gedaan?
Doet de vrouw uberhaupt wel wat! :z
pi_125474272
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Tristan, Karst T. , Kim de Gelder, die joker in de bioscoop en Breivik waren ook allemaal mannen.

Rare uitspraak dus van je. :+
Werk aan de winkel voor feminisme dus. :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 12:03:59 #209
163650 Greys
pi_125474277
quote:
Er zijn genoeg vrouwelijke serial killers.
Da's dan misschien wat anders, maar toch wel groots en gruwelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:04:09 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125474286
quote:
"Achter iedere grote man, staat een sterke vrouw"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:04:10 #211
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474288
quote:
Vraag dat maar aan de suiïcidesletten in het midden oosten die zichzelf opblazen.

Zwarte weduwen noemen ze die, voor het eerst dit dat zich voor in Palestina, waren weduwes van Hamasstrijders.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125474303
quote:
Die doen meer aan vergiftigen. En daar kunnen ze ook tientallen slachtoffers mee maken.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:04:34 #213
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125474308
quote:
Genoeg vrouwen die zichzelf opblazen bij markten, politiebureau's e.d., heur
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:05:00 #214
137562 rakotto
pi_125474330
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

"Achter iedere grote man, staat een sterke vrouw"
:D Scherp.
pi_125474334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef JeMoeder het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)nt-article-1.1297962

Hij is/was dus suicidaal maak ik hieruit op?

Ook verschrikkelijk voor zijn familie trouwens.
Hij ziet er wel lief uit. Maar is dus zwaar gestoord.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 12:05:20 #216
163650 Greys
pi_125474341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Shrapnel betekent gewoon scherven, kan van alles zijn.
Kan, hoeft niet. Toch? :@
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shrapnel

Er waren ook zoveel ontploffingen te horen en ik las eerder iets over granaten, dus het kán zijn... bedoel ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125474358
130 lbs bij 6 foot?

Dat is wel verdomd weinig.
Geen referral hier.
pi_125474374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Hij ziet er wel lief uit. Maar is dus zwaar gestoord.
Eerste Stockholm is binnen. Dit is ook de reden dat het jonge mannen zijn die dit doen. Krijgen als bonus op terreur een dozijn groupies op hun pik.
pi_125474378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwelijke serial killers.
Da's dan misschien wat anders, maar toch wel groots en gruwelijk.
Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:06:27 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125474379
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Gatenkaas dus
en verabazing wekkend dat hij pas in ziekenhuis overleid.
tenminste las het :P
vast loodvergiftiging
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:06:40 #221
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Er waren ook zoveel ontploffingen te horen en ik las eerder iets over granaten, dus het kán zijn... bedoel ik.
Die link die jij post zijn mortier of artillerie granaten, beetje groot voor een SWAT :P
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:06:50 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125474395
quote:

[..]

Kijk naar de andere talen, je hebt het daar over een shrapnelshell.
Een scherfgranaat.
pi_125474412
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Hij ziet er wel lief uit.
:{w :N
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:07:20 #224
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

en verabazing wekkend dat hij pas in ziekenhuis overleid.
tenminste las het :P
vast loodvergiftiging
In het ziekenhuis wordt het pas echt vastgesteld. Is vast gewoon dood ingeladen door het ambulance personeel.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 12:07:25 #225
163650 Greys
pi_125474421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Die link die jij post zijn mortier of artillerie granaten, beetje groot voor een SWAT :P
Oh oke. Blij dat ik er geen verstand van heb :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:07:38 #226
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125474430
quote:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Shrapnel_(disambiguation)

quote:
Military

• Shrapnel shell, an anti-personnel artillery munition used until World War II
• Fragmentation thrown out by an exploding bomb or shell: See Fragmentation (weaponry)
pi_125474437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

:{w :N
Jawel hoor, lieve blik. Vind ik dan.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:08:31 #228
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474454
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125474461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Nu stimuleer je twintig jongemannen die geen pussy krijgen om zich op te blazen. Pas nou op!
pi_125474463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.
_O-
Geen referral hier.
pi_125474477
Is hij nu wel of niet dood
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:09:49 #232
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef FredVleespet het volgende:
Is hij nu wel of niet dood
Eentje is soberso dood. De ander is onduidelijkheid over.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125474499
quote:

[..]

Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk qua looks en zou ook niet op 'm kunnen vallen.
pi_125474503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).
school shootings: I don't like mondays was op één ervan gebaseerd.
pi_125474520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk qua looks en zou ook niet op 'm kunnen vallen.
Wel als je geen benen meer hebt.
Geen referral hier.
pi_125474523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

De ander is op de vlucht gekleed in een grijze 'hoody'.
pi_125474535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Was even weg gelijk 300posts erbij :'). Wel dood, in bosjes aan het fappen. Snapte er geen reet van :')
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:11:51 #238
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474570
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Was even weg gelijk 300posts erbij :'). Wel dood, in bosjes aan het fappen. Snapte er geen reet van :')
Haha lol :) Ja de geintjes gaan in de rondte.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:12:28 #239
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_125474593
Dode verdachte dus? Mooi. :)
pi_125474600
Zou zonde zijn als hij ook dood wordt geschoten, weet je de reden waarschijnlijk ook niet.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:12:52 #241
92279 N.icka
Windforce 11
pi_125474606
quote:

[..]

ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.
pi_125474629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Beslan en de theatergijzeling Moskou waren (veel) vrouwen bij. Maar of dat vrijwillig was weet ik niet.
Currency War, Trade War, Real War
pi_125474631
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef N.icka het volgende:

[..]

ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.
Ik las berichten dat dat hem niet blijkt te zijn?
pi_125474639
Is die Che-lover al opgepakt?
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:14:08 #245
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_125474651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik las berichten dat dat hem niet blijkt te zijn?
Ja, hij is het niet geloof ik.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_125474670
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef N.icka het volgende:

[..]

Nummertje twee. That's it. Ik ga mezelf opblazen.
pi_125474676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef NightH4wk het volgende:
Is die Che-lover al opgepakt?
Die is naar alle waarschijnlijkheid nog 'on the run'.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:14:53 #248
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125474685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Spongebobsterr het volgende:
Zou zonde zijn als hij ook dood wordt geschoten, weet je de reden waarschijnlijk ook niet.
Eens,

Al denk ik dat mediageile, sensatiebeluste freaks als deze heus wel iets van een bericht achterlaten.
Dit soort jongens zijn zich wel degelijk bewust van de gevaren en geven graag hun leven voor hun "15 minutes of fame".
pi_125474720
Echt bizar. Dit is echt een soort Rambo situatie. 1 Suspect over na een gigantische shootout, IED's, een dode agent, een flinke regio op slot, bange mensen thuis, FBI, SWAT. Holy shit.
pi_125474734
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:14 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja, hij is het niet geloof ik.
Ik denk het ook niet

https://twitter.com/joepapsu1/status/325190109324509185/photo/1
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:16:44 #251
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_125474759
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:15 schreef Disorder het volgende:
Echt bizar. Dit is echt een soort Rambo situatie. 1 Suspect over na een gigantische shootout, IED's, een dode agent, een flinke regio op slot, bange mensen thuis, FBI, SWAT. Holy shit.
Tja, soms gaat het allemaal wel ernstig ver..
pi_125474766
Het is nu licht daar, SWAT is huis aan huis op zoek.

Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 12:16:56 #254
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125474768
quote:
Ze lijken idd niet op elkaar.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125474774

Campers
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:17:15 #256
192683 AMDB
Visionair.
pi_125474777
quote:
Inderdaad niet dezelfde. Op haarkleur en neus zelfs vrij weinig overeenkomsten.
pi_125474786
Suspect in custody!?
pi_125474816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:17 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]

Campers
_O-
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:18:34 #259
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_125474821
quote:
[ afbeelding ]
Campers
NOOOOOOOOOOBS!
pi_125474831
Niet de dader dus...auto gestopt met 2 inzittende!
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:19:12 #261
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125474843
quote:
[ afbeelding ]
Campers
Ik moest lachen :D
Het leven is een toverbal.
pi_125474871
quote:
[ afbeelding ]
Campers
pi_125474874
quote:
[ afbeelding ]
Campers
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:20:44 #265
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_125474910
quote:
[ afbeelding ]
Campers
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:21:01 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125474918
Straks gaan ze nog met de n00btube schieten. En zelf zeker alle leuke perks hebben :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:21:08 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125474920
quote:
[ afbeelding ]
Campers
_O_ _O-
pi_125474928
Attentie, zeer schokkende beelden volgens de Telegraaf, bij dit bericht. Maar bedoelen ze dan dat het beeld trilt, want die vent die op de grond ligt is nou niet bepaald schokkend :')
pi_125474968
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Attentie, zeer schokkende beelden volgens de Telegraaf, bij dit bericht. Maar bedoelen ze dan dat het beeld trilt, want die vent die op de grond ligt is nou niet bepaald schokkend :')
Daar verbaasde ik me ook al over. Geen bloedspetter te zien
pi_125474974
quote:
Listeners: 83105
Die politie/etc. stream ook redelijk bezocht.
pi_125474975
quote:
Dat is die eerste die naakt in de auto zit daarna, die was het dus blijkbaar niet :'), zeer schokkend inderdaad, maar niet vanwege de gore.
Geen referral hier.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:22:13 #272
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125474977
Telegraaf :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:22:14 #273
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_125474980
quote:
Die man die ligt is gewoon even wat rekoefeningen aan het doen, zie je toch? :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:23:08 #274
373176 CrushedTinBox
pi_125475020
quote:
Iemand ligt op de grond, pfoe shocking. Telegraaf :')
pi_125475023
Het was een vogel, geen hand zegtie. :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:23:14 #276
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125475026
Ze blijken hem te hebben.. meer info volgt
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:23:24 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125475033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Daar verbaasde ik me ook al over. Geen bloedspetter te zien
wacht maar tot ze m omdraaien ;)
geloof me als je m omdraait heb je een mooie pennenhouder ;)
pi_125475047
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

wacht maar tot ze m omdraaien ;)
geloof me als je m omdraait heb je een mooie pennenhouder ;)
Het was hem niet, hij was niet de verdachte.
Geen referral hier.
pi_125475070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef xzaz het volgende:
Ik geloof niks meer, net was ie nog dood
pi_125475088
quote:
Wat een kutkrantje is het toch ook :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:24:38 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125475094
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ik geloof niks meer, net was ie nog dood
denk dat hij pak wasmiddel bedoelt
pi_125475099
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Iemand ligt op de grond, pfoe shocking. Telegraaf :')
Dat zeggen ze alleen maar om het wat sensationeler te maken.... De Telegraaf :')
pi_125475120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef xzaz het volgende:
Gewoon zomaar wat roepen zonder bronvermelding.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:25:44 #284
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125475134
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Idd.
Leef en Laten Leven
pi_125475137
Er blijken nog 20 verdachten te zijn.... meer info volgt

Geen referral hier.
pi_125475150
Wat kijken jullie trouwens, CNN?
Geen referral hier.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:26:17 #287
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_125475156
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_125475173
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat een kutkrantje is het toch ook :')
Wordt altijd zo opgeblazen bij de Telegraaf, je zou bijna denken dat die krant zelf achter de aanslag in Boston zit :')
pi_125475177
quote:
4chan, streams
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 12:26:53 #290
163650 Greys
pi_125475183
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat horen ze op de scanner....
En die bronvermelding is nou al tig keer langsgekomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125475184
quote:
Scanner, alleen niet echt duidelijk allemaal.
pi_125475189
Dit is geen politie actie meer. Dit is echt een machtsvertoning van "Kijk ons eens de terreur aanpakken".
pi_125475209
Er zijn drie smurfen opgepakt, meer info volgt.
pi_125475229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef StephanL het volgende:
Dit is geen politie actie meer. Dit is echt een machtsvertoning van "Kijk ons eens de terreur aanpakken".
oh ok dank je.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:27:54 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125475233
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn drie smurfen opgepakt, meer info volgt.
_O-
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:27:55 #296
373176 CrushedTinBox
pi_125475234
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

4chan, streams
Linkje van 4chan?
pi_125475238
2 keer dezelfde foto sturen :D.
Geen referral hier.
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:28:04 #298
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125475240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat horen ze op de scanner....
En die bronvermelding is nou al tig keer langsgekomen.
Ga het niet eens meer herhalen :')
pi_125475241
quote:
Heb hem 2 keer afgespeeld om te kijken of ik niet iets had gemist. :')
All good things are wild and free.
pi_125475306
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:28 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Heb hem 2 keer afgespeeld om te kijken of ik niet iets had gemist. :')
_O-

Ik ook :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')